karlarpsmetz Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 (ändrad) GRATTIS! Bra tårtsmak har du också, men fick inte dom andra något? Mvh Amja Tackar gillar egentligen inte tårta men denna och Swartzwald funkar. frugan e snål Ändrades Mars 27, 2013 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 blir mer tårta sen denna var till mig innan jag kör till jobb i eftermiddag Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Ägg och sill .., behövs det nåt mer?? OK då .. Lite tillbehör .. Ägg, sill, prästost och Laxmacka kan man tex göra.. Hittade en fin måltidsdryck på BIG C.. Glad Påsk.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 frikadelle = köttbulle potatis, morot med brunsås till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Lite Budapeststubbe till födelsedagsgrisen Sent from my iPhone using Tapatalk Grattis!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pensionaren Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Sa har sag dagens middag ut i goda vanners lag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pensionaren Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pensionaren Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 lite trassel med bilderna ..men sa har sag menyn ut...Oxfilet med hemlagad beanaisesas ..roqfortfyllda grillade tomater och Idahopotatis...Ibland e det gott att busa till det mvh pensionaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 till lunch bjöds det på gaeng om (stark gryta med fläskkött o squash)....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Idag var det träningsdag för grabben och mig så för att fortsätt på den nyttiga vägen så blev det en sallad med ett stort glas isvatten Vi fick även med systern på lunch så det blev nästan som en familjelunch f-n va det är gott med sallad(med räkor,musslor,mozarella,tonfisk,rödlök,roccola,majs och lite kycklingbitar)och mätt och belåten blev jag oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 lite trassel med bilderna ..men sa har sag menyn ut...Oxfilet med hemlagad beanaisesas ..roqfortfyllda grillade tomater och Idahopotatis...Ibland e det gott att busa till det mvh pensionaren Såg väldigt gott och hemlagat ut, men kostade köttet verklgen 2290 bath= 500 svenska kronor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Dip, dip, dip nachos och en staropramen på Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Stark tackos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 FFFs braiga Ärtsoppa med tillbehör.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Idag lyxade jag till det och tog fram grillpannan. Fläskfilé, klyftisar och bea, självklart en kall 2-taktare till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Idag lyxade jag till det och tog fram grillpannan. Fläskfilé, klyftisar och bea, självklart en kall 2-taktare till det 004.JPG Jag som trodde att det minst skulle bli en sån här efter allt hemarbete! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 (ändrad) Jag som trodde att det minst skulle bli en sån här efter allt hemarbete! burgardröm.jpg Mvh Amja Skulle fan ha behövts, blev ju inte riktigt mätt på den barnportionen så snart är man väl i kylskåpet och gräver igen Ändrades Mars 27, 2013 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Lite rökt örret(öring) med tilltugg till kvällens film Lincoln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 De finns bara en fisk som e godare än Örret, å de e Röye... Förbannat välkomponerad och lockande bild, by the way... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Inte idag men igår åt jag helgrillad spädgris med diverse tillbehör på Maitans 60-årsfest.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 (ändrad) Inte idag men igår åt jag helgrillad spädgris med diverse tillbehör på Maitans 60-årsfest.. Idag antar jag att det blev Panodil och ENO Jag tycker den där helstekta grisen är helt livsfarlig! Blir alltid grymt dålig dagen efter jag ätit sådan i Pattis. Mvh Amja Ändrades Mars 27, 2013 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 (ändrad) De finns bara en fisk som e godare än Örret, å de e Röye... Förbannat välkomponerad och lockande bild, by the way... Varmrökt bäcköring fiskad i din hembyggd Älvdalen på en knäckemacka är nog bland det godaste jag ätit i mitt liv, jag har tur som har en polare från just Älvdalen som guidar oss till de bästa bäckarna. ps. jag har även 2st Svenska kompisar här uppe på Svalbard som kommer från Älvdalen,far o son (farsan är snickare och sonen är målare) Ändrades Mars 27, 2013 av olle123987 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Varmrökt bäcköring fiskad i din hembyggd Älvdalen på en knäckemacka är nog bland det godaste jag ätit i mitt liv, jag har tur som har en polare från just Älvdalen som guidar oss till de bästa bäckarna. ps. jag har även 2st Svenska kompisar här uppe på Svalbard som kommer från Älvdalen,far o son (farsan är snickare och sonen är målare) Ja de e djävulskt gott. Men jag har en konstig förkärlek för Fjällröding, inlindad i aluminiumfolie kryddad med salt och tillagad nergrävd i glödbädden i fyra minuter... inget tjafs med smör, dill å skit.. Äts med fingrarna tillsammans med en god öl... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Ja de e djävulskt gott. Men jag har en konstig förkärlek för Fjällröding, inlindad i aluminiumfolie kryddad med salt och tillagad nergrävd i glödbädden i fyra minuter... inget tjafs med smör, dill å skit.. Äts med fingrarna tillsammans med en god öl... Helst ska den va tjuvfiskad också, då är den dubbelt goo Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu