Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

karlarpsmetz
GRATTIS! Bra tårtsmak har du också, men fick inte dom andra något?

Mvh

Amja

Tackar

gillar egentligen inte tårta men denna och Swartzwald funkar.

frugan e snål

Ändrades av karlarpsmetz

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Dela på andra sajter

karlarpsmetz

blir mer tårta sen denna var till mig innan jag kör till jobb i eftermiddag

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ägg och sill .., behövs det nåt mer?? a2ebysem.jpgyzyjapa6.jpg OK då .. Lite tillbehör .. 6ave4uty.jpg Ägg, sill, prästost och Laxmacka kan man tex göra.. 2aju9ytu.jpg Hittade en fin måltidsdryck på BIG C.. yja7y4ud.jpg Glad Påsk.. usedyje5.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Lite Budapeststubbe till födelsedagsgrisen Sent from my iPhone using Tapatalk
Grattis!!

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

pensionaren

lite trassel med bilderna ..men sa har sag menyn ut...Oxfilet med hemlagad beanaisesas ..roqfortfyllda grillade tomater  och Idahopotatis...Ibland e det gott att busa till det :nyam: mvh pensionaren

Dela på andra sajter

till lunch bjöds det på gaeng om (stark gryta med fläskkött o squash)....jättegott!!

post-6750-0-41613500-1364393777_thumb.jp

Dela på andra sajter

Idag var det träningsdag för grabben och mig så för att fortsätt på den nyttiga vägen så blev det en sallad med ett stort glas isvatten :ahh:  Vi fick även med systern på lunch så det blev nästan som en familjelunch :ok: f-n va det är gott med sallad(med räkor,musslor,mozarella,tonfisk,rödlök,roccola,majs och lite kycklingbitar)och mätt och belåten blev jag oxå :nyam:

Måne

Dela på andra sajter

Pingislover
lite trassel med bilderna ..men sa har sag menyn ut...Oxfilet med hemlagad beanaisesas ..roqfortfyllda grillade tomater  och Idahopotatis...Ibland e det gott att busa till det :nyam: mvh pensionaren

Såg väldigt gott och hemlagat ut, men kostade köttet verklgen 2290 bath= 500 svenska kronor :ahh:

Dela på andra sajter

Dip, dip, dip nachos och en staropramen på Arlanda

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Idag lyxade jag till det och tog fram grillpannan. Fläskfilé, klyftisar och bea, självklart en kall 2-taktare till det :thumbsup:

Dela på andra sajter

Idag lyxade jag till det och tog fram grillpannan. Fläskfilé, klyftisar och bea, självklart en kall 2-taktare till det :thumbsup:

attachicon.gif004.JPG

Jag som trodde att det minst skulle bli en sån här efter allt hemarbete!

post-3503-0-68084500-1364409857.jpg

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag som trodde att det minst skulle bli en sån här efter allt hemarbete!

attachicon.gifburgardröm.jpg

Mvh

Amja

Skulle fan ha behövts, blev ju inte riktigt mätt på den barnportionen så snart är man väl i kylskåpet och gräver igen :rotfl:

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

De finns bara en fisk som e godare än Örret, å de e Röye...  Förbannat välkomponerad och lockande bild, by the way...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Inte idag men igår åt jag helgrillad spädgris med diverse tillbehör på Maitans 60-årsfest.. :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Inte idag men igår åt jag helgrillad spädgris med diverse tillbehör på Maitans 60-årsfest.. :thumbsup:

Idag antar jag att det blev Panodil och ENO :crazy:

Jag tycker den där helstekta grisen är helt livsfarlig! Blir alltid grymt dålig dagen efter jag ätit sådan i Pattis.

Mvh

Amja

Ändrades av amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

De finns bara en fisk som e godare än Örret, å de e Röye...  Förbannat välkomponerad och lockande bild, by the way...

Varmrökt bäcköring fiskad i din hembyggd Älvdalen på en knäckemacka är nog bland det godaste jag ätit i mitt liv, jag har tur som har en polare från just Älvdalen som guidar oss till de bästa bäckarna.

ps. jag har även 2st Svenska kompisar här uppe på Svalbard som kommer från Älvdalen,far o son (farsan är snickare och sonen är målare)

Ändrades av olle123987
Dela på andra sajter

Varmrökt bäcköring fiskad i din hembyggd Älvdalen på en knäckemacka är nog bland det godaste jag ätit i mitt liv, jag har tur som har en polare från just Älvdalen som guidar oss till de bästa bäckarna.

ps. jag har även 2st Svenska kompisar här uppe på Svalbard som kommer från Älvdalen,far o son (farsan är snickare och sonen är målare)

Ja de e djävulskt gott.

Men jag har en konstig förkärlek för Fjällröding, inlindad i aluminiumfolie kryddad med salt och tillagad nergrävd i glödbädden i fyra minuter... inget tjafs med smör, dill å skit.. Äts med fingrarna tillsammans med en god öl...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Ja de e djävulskt gott.

Men jag har en konstig förkärlek för Fjällröding, inlindad i aluminiumfolie kryddad med salt och tillagad nergrävd i glödbädden i fyra minuter... inget tjafs med smör, dill å skit.. Äts med fingrarna tillsammans med en god öl...

Helst ska den va tjuvfiskad också, då är den dubbelt goo

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...