ellim63 Inlagd Mars 25, 2013 Dela Inlagd Mars 25, 2013 inte LCHF men gott ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2013 Dela Inlagd Mars 25, 2013 Suck ..Våffeldagen ,,,O ,,lchf ,,ja ja ,,,men men ,,en bit lax med broccoli e inte dumt ..8 ner nu F-n snart har Lchf halverat resterna av Mpr... Bra jobbat Wavis. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 25, 2013 Dela Inlagd Mars 25, 2013 F-n snart har Lchf halverat resterna av Mpr... Bra jobbat Wavis. Efter sex veckor i Thailand med god mat o mycket öl(((ja ja innan det med )), Så måste men göra något åt vikten. O lchf gillar jag skarpt . Men visst när man gått ner tio så kommer ju prövningen,,O hålla vikten .. Där tror jag e det stora problemet...Men samtidigt som man lärt sig o skippa vissa kolhydrater så skall det nog gå , Sen vad som e rätt eller fel får dom lärde tolka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2013 Dela Inlagd Mars 25, 2013 Efter sex veckor i Thailand med god mat o mycket öl(((ja ja innan det med )), Så måste men göra något åt vikten. O lchf gillar jag skarpt . Men visst när man gått ner tio så kommer ju prövningen,,O hålla vikten .. Där tror jag e det stora problemet...Men samtidigt som man lärt sig o skippa vissa kolhydrater så skall det nog gå , Sen vad som e rätt eller fel får dom lärde tolka.. Jag ligger kvar på 78,5, håller igen lite på veckorna. Men äter som en soptunna på helgerna.. Så håll koll bara så stannar nog vågen där du vill ha den.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 25, 2013 Dela Inlagd Mars 25, 2013 Jag ligger kvar på 78,5, håller igen lite på veckorna. Men äter som en soptunna på helgerna.. Så håll koll bara så stannar nog vågen där du vill ha den.. Precis så jag gör ,,Strikt mitt i veckan ,,o fuskar på helgen,,Men 78,5..,,jag e nöjd med 80.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Det blev bruna bönor med fläsk och en potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Det blev bruna bönor med fläsk och en potatis.ImageUploadedByTapatalk1364294754.243224.jpg Ojojoj, nu kan du vänta bassning från 33:an. Potatis till bruna bönor och dessutom oskalad sådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 (ändrad) Dagens lunch.. Nu väntar vi på middag.. Thank you for ordering from The Pizza Company. Your purchase information appears below -------------------------------------- Internet Order # 335722 Order Confirmed: 2013-03-26 18:19:03 Delivery: 2013-03-26 18:44:28 -------------------------------------- Buy 1 Get 1 (569) - Pizza Sausage & Cheese Crust (Medium) Topping: Meat Deluxe Price: 569 - Pizza Sausage & Cheese Crust (Medium) Topping: BBQ Chicken Deluxe - BBQ Chicken Wings 12 pcs (239) - Delivery Charge (40) -------------------------------------- Total: 848 baht ======================================================================= Ändrades Mars 26, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 (ändrad) Ojojoj, nu kan du vänta bassning från 33:an. Potatis till bruna bönor och dessutom oskalad sådan Jag är rädd för det. Ska ta upp det med restaurangen imorgon. Blev lite överrskad själv att det kom en potatis med. Men den gick ju åt också fast utan skal då Ändrades Mars 26, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Det blev bruna bönor med fläsk och en potatis.ImageUploadedByTapatalk1364294754.243224.jpg Ååååååhh så vackert En oskalad potatis.....precis som de ska va “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Hemmagjord kebabpizza på pizzakit med en 2-taktare till.. Helvete vilken stung i såsen det blev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Rester + lite skalad kokt potatis o rosepepparsås.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 I helgen, firreborre med potäter och hemtillverkad vitsås. Sköljes ned med svalt vitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 (ändrad) till kvällsmat blev det pyttipanna.... och så fick jag med mig några morotcupcakes för att bjuda kollegorna på jobbet! Ändrades Mars 26, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Okej nu får de där foliehattarna ni vet 2012 domedagen är nära folket en poäng . Jag testar ikväll påsköl och Mariestads påskbrygd vinner över Three hearts . Detta borde hamna i MPRs eminenta öltrådar, men icke för jag har testat ölen med mackor och bara ätit en skål flingor till frukost . Mackorna bestod av vörtbröd med margarín och hårdkokt ägg sen slängde jag på anjovis eller rödbetsallad på dem . mumsigt. Det är att välja sött eller bränt om man måste välja mellan mariestads och threehearts öl till . Men båda är bra så det är en smaksak vilken man väljer. Thee hears är lite söt och humlearomatisk smakar bäst ensam men med mat så blir den bäska brända mariestads trots allt vinnaren . Båda är bra så det är ingen katasrof om du bara får tag på den ena. Mitt hjärta klappade för Threehearts från början då jag inte är nåt stort fan av Mariestads. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 26, 2013 Dela Inlagd Mars 26, 2013 Stekt fläsk med löksås Härlig svensk husmanskost Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Rejäl frukost här i Huai Khwang.. Plaa Too, krabbkaka, moo pä King, kycklingvingar.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Nu var det dax för att göra slut på det sista av dessa gulingar. Så på måndagskvällen läggs de i blöt. På tisdagen kokas de med massor av goda kryddor. Lite tillbehör behövs också. Så min tisdagsmiddag blev (dagen till trots) ärtsoppa, med pannkakor, till dem serverades blåbärssylt och vaniljglass. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Nu var det dax för att göra slut på det sista av dessa gulingar. DSC05165.JPG Så på måndagskvällen läggs de i blöt. DSC05163.JPG På tisdagen kokas de med massor av goda kryddor. DSC05166.JPG Lite tillbehör behövs också. DSC05167.JPG Så min tisdagsmiddag blev (dagen till trots) ärtsoppa, DSC05168.JPG med pannkakor, till dem serverades blåbärssylt och vaniljglass. DSC05169.JPG Mvh BBJ Tjena! ser gott ut...inget fläsk i soppan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Idag på Stranden blev det Hoy Nang Rom Och sen Tom Kha Kai och Som Tam Thai /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Tjena! ser gott ut...inget fläsk i soppan? Tack, det var det också. Tyvärr inget kvar så det blev buljongtärningar istället, mitt egeninsaltade fläsk går åt som smör i solsken här Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Smörstekt gös och potatismos utan skal blev lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Tack, det var det också. Tyvärr inget kvar så det blev buljongtärningar istället, mitt egeninsaltade fläsk går åt som smör i solsken här Mvh BBJ Ibland skulle man vilja ha hänglås på kylskåpet! Hade du med dig mejram från Sverige eller har du hittat därnere? Jag har aldrig sett det i LOS. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Lite Budapeststubbe till födelsedagsgrisen Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Lite Budapeststubbe till födelsedagsgrisen Sent from my iPhone using Tapatalk GRATTIS! Bra tårtsmak har du också, men fick inte dom andra något? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu