Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Stekt inlagd strömmingsflundra på kavring + 2 kokta ägg ,Jätttttttttttttttttttttttttttttegott mums fillibabba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Stekt inlagd strömmingsflundra på kavring + 2 kokta ägg ,Jätttttttttttttttttttttttttttttegott mums fillibabba Och kameran glömde du i Thailand...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 (ändrad) Och kameran glömde du i Thailand...? Mvh. borje222 Yes ,nä men i bilen he he Ändrades Mars 23, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Början till dotterns mästerverk, av detta bidde det en tårta till pojkvännen som jag icke fick äran att smaka på. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Nu sätter väl alla finsmakare och kockar i halsen här men det skiter vi i... Halvfabrikatskungen ska laga middag till familjen och då blir det. Vinet, en Italienare vid namn Monti Garbi kan starkt rekommenderas för dom som gillar viner som smakar lite. 4,5 av 5 solar..99kr på ditt lokala apotek Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Dags att plocka fram isborren för att skaffa lite mat för dagen: Det gick lite si och så med det, om man nu inte gillar helfriterade abborrar förstås. Sådärja, nu börjar det ordna upp sig: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 även jag fick lite riktig mat idag(obs gjord på skalad potatis) mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 till lunch idag bjöds det på yam paa (stark tonfisksallad)..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Nu sätter väl alla finsmakare och kockar i halsen här men det skiter vi i... Halvfabrikatskungen ska laga middag till familjen och då blir det. bild (24).JPG Vinet, en Italienare vid namn Monti Garbi kan starkt rekommenderas för dom som gillar viner som smakar lite. 4,5 av 5 solar..99kr på ditt lokala apotek Kul å se att du får göra lite nyttigare saker i hemmet, att sköta tvättburken kan väl inte vara någon höjdare. Skål föresetn, nyss hemkommen från ålandshav och kan nästan stava Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Kul å se att du får göra lite nyttigare saker i hemmet, att sköta tvättburken kan väl inte vara någon höjdare. Skål föresetn, nyss hemkommen från ålandshav och kan nästan stava Ja du ser vilket slavgöra..Tvätta ,städa,handla och laga mat och ändå så är man en mansgris enligt vissa personer här . Hoppas dagen var trevlig och kvällen blir bättre..SKÅl Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Köttfärslimpa med en gratäng på rättika och blomkål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Stekt fläskfile med pepparsås och hasselbackare Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Karré med bea och lite grönt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 LHCF är ju väldigt populärt här, jag har också hängt på. Idag var det premiär för Zuccinigratäng, men den blev tyvärr lite väl lös. Någon som har tips hur ni undviker det? Smaken var dock helt ok med mycket vitlök och Emmenthaler. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Ja till lunch blev det lite sill i sin enkelhet, väldigt gott var det dock. Till middag blev det en " svensk moussaka ", köttfärs, svamp, tomat och potatisgratäng. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Nu sätter väl alla finsmakare och kockar i halsen här men det skiter vi i... Halvfabrikatskungen ska laga middag till familjen och då blir det. bild (24).JPG Vinet, en Italienare vid namn Monti Garbi kan starkt rekommenderas för dom som gillar viner som smakar lite. 4,5 av 5 solar..99kr på ditt lokala apotek Vafalls fanns det ingen entrecote på burk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Vafalls fanns det ingen entrecote på burk Inte vad jag vet. men släng gärna iväg ett pm om du hittar det Men nästa gång lovar jag att bjuda på en bild av mitt hemtrampade maskrosvin och styckade kossa + egen potatis med hemslungad bea och en brödbit av min ärvda surdeg . Du odlar väl egen tobak och rullar dina egna cigaretter utav oblekt papper?...blir mycket hälsosammare och godare cigg då än det färdigrullade skräpet Skål på dig gubbe//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Han e inte sur...Bara motvalls kärring av födsel och ohejdad vana... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 (ändrad) Inte vad jag vet. men släng gärna iväg ett pm om du hittar det Men nästa gång lovar jag att bjuda på en bild av mitt hemtrampade maskrosvin och styckade kossa + egen potatis med hemslungad bea och en brödbit av min ärvda surdeg . Du odlar väl egen tobak och rullar dina egna cigaretter utav oblekt papper?...blir mycket hälsosammare och godare cigg då än det färdigrullade skräpet Skål på dig gubbe//Lp vinet köper jag på bolaget ciggen i affären ,man är väl ingen snåljåp från baksidan heller ja skål på dig yngling Ändrades Mars 23, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Fixade några formar lasagne i veckan och då jag har en kvar i kylen så blir det rester idag Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Lite fuskgrillad fläskkött med hasselbackspotatis o rödvinsås till detta.. FF Ändrades Mars 24, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Lite fel.. Ändrades Mars 24, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Fel.. Ändrades Mars 24, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 (ändrad) Hej Vi gjorde en rejäl brasa ute och där grillade vi korv, kyckling, nötkött och köttbullar som pojken ville ha, det var varmt och skönt runt brasan och solen sken ifrån en klarblå men kall himmel, vi brukar göra så här några gånger om året även om det är lite kyligt, vi har ca 9-10 minus nattetid och runt nollan på dagen, pojken gillar både att elda, grilla och maten smakar ju alltid lite godare ute, till detta hade vi sallad, vin och juice till pojken. Med vänlig hälsning isan Lover Ändrades Mars 24, 2013 av Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 24, 2013 Dela Inlagd Mars 24, 2013 Varm potatissallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu