Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Ingenting ännu faktiskt, men ska strax, på vägen hem åka förbi och hämta upp en ostpanerad schnitzel med tomatsås :)

:queen:   Arbete faschinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar  :queen:  

Dela på andra sajter

Idag blev det rester.

post-5702-0-76482500-1363956841_thumb.jp

Tisdagens dillmos med tärnad fleischwurst och fru Oscars köttbullar från i onsdags, lite Felix rårörda därtill.

Dela på andra sajter

Skomakarlåda på Stubbens,till det ett glas citrondryck :ok: Så jävla gott så smaklökarna stod upp och applåderade :nyam:

Måne

Dela på andra sajter

Rester, blev lite över på gårdagens firre, så det slinker ner tillsammans med nån pilsner

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Idag blev det rester.

attachicon.gifDSCN2263.JPG

Tisdagens dillmos med tärnad fleischwurst och fru Oscars köttbullar från i onsdags, lite Felix rårörda därtill.

Hur Tänkte Du 4:a Pung & 1 Sno...????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Kvällens mål blev Färsk kalvryggbiff med blomkålsmos och grönpepparsås

post-3485-0-85899000-1363972936.jpg

Tänk att det kan va så gott att gå på diet :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Smörgåstårta med räkor och rom,glömde helt bort att ta kort på den och lika bra var nog det för den blev inte så vacker.

Men som ellim63 skriver så var det fantastiskt gott :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Har ni sett den förut ? resterna av gårdagen :crazy:

post-5552-0-13484700-1363977863_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Gjorde lite köttfärs, som ska användas i helgen, grabben ville ha spagetti till...min maträtt görs i morgon.

Grabbens tallrik.

post-7126-0-59541300-1363978866_thumb.jp

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Fredags godis vårrullar , kycklingvingar mm  ;)

post-3557-0-62278400-1363979706_thumb.jp

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

Diverse smaskigt slafs med några goda vänner som normalt aldrig äter Thai- eller Isaanföda. Gott men spicy tyckte de, hahaha :)

post-3898-0-63392700-1363981978_thumb.jp

Dela på andra sajter

Idag trodde jag det skulle bli rådjurssadel råstekt potatis och en rödvinssås...

Sen har idi*ten inte vett nog att vända upp sidan, 8 meter från altan...Jag förstår Runar...

post-7126-0-29015900-1363982020.jpg

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Ja det va ju fan om du vart tvungen å sätta en massa bly i sadeln på bocken :nyam:

Dela på andra sajter

Ja det va ju fan om du vart tvungen å sätta en massa bly i sadeln på bocken :nyam:

Tyst kula, eller armborst får det bli när man jagar hemmavid, är ju för tusan ett radhusområde, så viss hänsyn måste man visa grannarna! :thumbsup:

Mvh. borje222

Ändrades av borje222
Dela på andra sajter

Idag trodde jag det skulle bli rådjurssadel råstekt potatis och en rödvinssås... Sen har idi*ten inte vett nog att vända upp sidan, 8 meter från altan...Jag förstår Runar...   [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] DSC07447.JPG     Mvh. borje222
kaxig kan man va när man är inomhus men istjälva verket nog köps köttet i frysboxen va
Dela på andra sajter

kaxig kan man va när man är inomhus men istjälva verket nog köps köttet i frysboxen va

Ja du har rätt, det är säkert 4-5 år sedan man fällde något, har inga jaktmarker i Sverige, men vi har en hel del i Österbotten, Finland, men det gäller att få tid...

Men som svar på frågan, ville jag fälla bocken, så hade jag gjort detta...Trots allt bara mat...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Trots allt bara mat...

rättelse :  God mat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

rättelse :  God mat

Kanske ska bli nästa forumträff, fixa god mat från borjes altan, nää..men är trött på dessa "odjur", lite i skogarna, men många i trädgårdarna...

Nu kör vi matbilder i stället!

( Och låt mig slakta ifred...)

Mvh.borje222

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...