mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Var upp en liten stund på ett tak idag.........Fy fan vad kallt i snålblåsten :frown: Så det kokades ihop en kombinerad Kött/Kålsoppa gjord på tjocka revben + stekfläsk och vitkål mm, mm Jäklar vad den värmde gott i frusen kropp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 (ändrad) Hittade en röding på ca 1 kg i affärn idag, funder lite på vad som ska hända med den Edit: Regnbåge stod det på påsen Ändrades Mars 20, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 frugan ville ha stroganoff o jag ville äta ugnsstekt, tur att det var en redig faluring.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Har saknat denna tråd, men detta bjöd FFF på i söndags, turkmat duger.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Har saknat denna tråd, men detta bjöd FFF på i söndags, turkmat duger..IMG_2027.JPG FF kåldolmar är så jävla gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Idag blev det FFFs hemmafixade köttbullar med lite potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Idag blev det FFFs hemmafixade köttbullar med lite potäter..IMG_2028.JPG FF Tror nog det hade fått plats lite mer sås på tallriken Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Tror nog det hade fått plats lite mer sås på tallriken och ett par potatisar till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Tänk om man ändå kunde äta som FF och lik förbannat vara lika smal Dubbelsuck “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Igår åt jag en Scandicbuffé och blev så deprimerad när de tog 149:- för buffén och 25:- för kolsyrat kranvatten att jag inte orkade fota. Hygglig mat men 174:- för mat med vatten vet jag inte om det var värt? Idag fick det bli Cajunlax, guecamole och grönsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Jag kokade en soppa med rotfrukter,grönsaker,krossade tomater,bacon och lök. Sen åkte det med några torkade chillin medans den stod och puttrade till sig. Ser kanske inte mycket ut för världen men den smakade och värmde jäkligt gott när man sitter här och kollar ut på snö eländet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Orka inte göra någon mat idag så de blev rå prinskorv och 2 mackor Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Senapsströmming & potatomos!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 det blev en värmande wontonsoppa med fläskfärs till kvällsmat.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Idag panikbeställde jag en Trafo! 400V => 230V 16A. Den vägde 111kg och flygfrakten hit till Svalbard understeg inte 10,000NOK Kul.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Idag panikbeställde jag en Trafo! 400V => 230V 16A. Den vägde 111kg och flygfrakten hit till Svalbard understeg inte 10,000NOK Kul.... Hur smakade det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Orka inte göra någon mat idag så de blev rå prinskorv och 2 mackor Du menar "Raw food deluxe", eller hur? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 Orka inte göra någon mat idag så de blev rå prinskorv och 2 mackor Med den rätten så platsar du i Knasen:s korvklubb Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Blev en halv FF tallrik Kul att du ar tillbaka FF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Efter månadens shoppingresa till Pattaya så blev det att varva ner med en Bacardi-coke medans käringen stekte fisk. Färsk Tonfisk för mej medans damerna, fru Oscar och hennes brorsdotter (17), föredrog färsk lax. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
faranggirl Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Till morgonkaffet idag blev det kao tum pad. Frukost vet jag inte om jag ska kalla det, fast egentligen är det ju t.o.m. nyttigare än risgrynsgröt (men det är ju inte svårt att hitta nåt nyttigare än så iofs..) Arbete faschinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Dagens lunch blev skånsk kalops med rödbetor o potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 (ändrad) Dagens middag: Lax Teriyaki. Yam moo och hedd Äggstanning Köpte en hel färsk norsk lax för 199 THB kilot ca 44 SEK, då ingick att den filéades och skars i fina 300 gramsbitar och lades i engångs plastkärl. Huvud, mittben med stjärtfena och lite slaskbitar fick vi en separat påse, det blir bra soppbas sen. Allt lades sen på is i en STOR påse med mycket is för hemtransporten, vilken service! Med vänlig hälsning, Ändrades Mars 21, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Idag var det lyx! Hemlagade köttbullar med hemlagad brunsås, "hemlagade lingon" och potäter! Gott till sista slicken, jag lovar! Några symboliska kokta morötter på kanten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu