Odin Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 He he ,,,där har du fel,,, .Beställ du in BIFF . så får du se.. Kolla själv då Messersmitt... http://www.scan.se/kottguiden/not Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 En liten bit friterad kycklinsvål. Ett tuggummi, fast det svaldes inte, och några snusar... Ett par pilsner nu på kvällen, fast de åt jag ju eg inte... Har haft en skit dag, typ 10 toalettbesök Kände på mej att seafoodsalladen igår var lite "Off", kan hända hade jag rätt, resten av maten igår var vällagad... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Dottern gjorde en tårta till sin pojkvän som fyller år imorgon(15 ve&fasa) som jag nu har avnjutit, mkt gott. tårta 003.JPG mvh walle Så fräckt att äta upp pojkens tårta! Men jag vet hur det är när sötsuget sätter in... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Så fräckt att äta upp pojkens tårta! Men jag vet hur det är när sötsuget sätter in... Man kan väl kanske säga att det är payback time, hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev pizza... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Sallampao och Svampsoppa Ingredienser till svampsoppan, och Taohu Lite grönt också tillsammans med svampen. Klappat och klart, bara att sleva i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Macklunch.. Inte lite chili i den korven.. Blev Tescos egen chilikorv. Ska gå tillbaks till TGM's Chilibologna. Bättre korv och lite mindre chili. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Tjena! Och nu gör vi blandfärs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 till lunch blir det rester från lördagen, regnbågslax med purjo, grädd o vitvinssås...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev detta till riset idag här i Huay Khwang. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev kokt falukorv med pepparrotssås. Tyvärr ingen bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev kokt falukorv med pepparrotssås. Tyvärr ingen bild Ta ett kort på lilla maggen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev kokt falukorv med pepparrotssås. Tyvärr ingen bild Men fan va gott,nu kommer inte min stekta smaka lika gott. Att man inte lär sig att äta först och läsa sen. I morgon då,pepprrot. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Till middag blev det lite tjurkött med potatis och till kvällsmat blev det en liten hamburgare, och efter den blev jag im mak mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Köttfärssås och pasta! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Köttfärssås och pasta!1-003.JPG Papptallrik, de säger ju allt om köket. besviken e ju bara ordet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Papptallrik, de säger ju allt om köket. besviken e ju bara ordet.. Papptallrik från ÖB det är grejer det!! Mitt fin porslin, mycket bättre än kastrullen. BYW här är större delen av köket! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Papptallrik, de säger ju allt om köket. besviken e ju bara ordet.. Hellre papptallrik än pappskalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 till kvällsmat blev det chiabatta med gorgonzola, lufttorkad skinka, soltorkade tomater o ruccola...ett glas gott rött till, fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blev en "Carbonara", för att rensa ut kylen. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Återigen pyttipanna(frugans)och till det ett glas minimjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Återigen pyttipanna(frugans)och till det ett glas minimjölk Älskar minimjölk! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Röd eller grön är min smak "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Blå ska det va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Mars 20, 2013 Dela Inlagd Mars 20, 2013 (ändrad) Inte idag men för ett par veckor sedan. Min syster kom på besök. Jag hade köpt skummpa i Hongkong och hon hade med sig Gustavskorv. Vilken trevlig midda det vart. Ha en bra dag. Ändrades Mars 20, 2013 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu