Odin Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Hmm, nu ska du inte försöka lägga över dina egna synder på mig Isf. e vi jäkligt lika, korv e det bästa jag vet... Stekt Hellströms goda med stekt potatis å stekt ägg... De e mat för gudar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 En god nötryggbiff,Med egen bea , o lite tillbehör,,lchf,,två veckor nu 4,5 kg ner ..Fan funkar ..Litet tack till Odin . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Idag potätegratäng o nån köttklump isolerad med en baconskiva Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Fan hur det har blivit, Nötrygg biff. Ok nötdjur producerar biffkött. Och biffen sitter i ryggen, ok ok alles in ordnung... Men de blir lite som Torskfiskkrygg Torskfiisk... Nötryggbiff är i mina ögon lika med BIFF. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Fan hur det har blivit, Nötrygg biff. Ok nötdjur producerar biffkött. Och biffen sitter i ryggen, ok ok alles in ordnung... Men de blir lite som Torskfiskkrygg Torskfiisk... Nötryggbiff är i mina ögon lika med BIFF. Det ska låta fint för att lura oss korkade fåntrattar till konsumenter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 En god nötryggbiff,Med egen bea , o lite tillbehör,,lchf,,två veckor nu 4,5 kg ner ..Fan funkar ..Litet tack till Odin . Jag kör LCHF light nu, dvs. käkar lite kolhydrater typ en liten potatis på lunchen och en macka till frulla... ok vikten rasar inte längre, men den minskar... Kör på Wavis, det blir resultat, allt e ju bättre än inget. Eller hur? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Hann även bli en nattmacka. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Räkmacka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 16, 2013 Dela Inlagd Mars 16, 2013 Hann även bli en nattmacka. 1.JPG Mvh. borje222 Kvällsmat är fina grejer! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Vet ej, men jag kan se att du tänker skala potatisen efter kokningen... Så huka dig, detta blir inte nådigt... Mvh. borje 222 Mandelpotatis bör man enligt min mening koka med skalet på, den faller ofta sönder om man skalar den innan kokningen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Lite blandat, nudelsoppa special Ba Jang, lindat i palmblad och hur det ser ut inuti Num Khing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Räkmacka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Räkmacka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Slänger du skalen din vettvilling? Det är ju för h-e det bästa på Räkan (nästan) Åhhh Räksoppa... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Fick kvar lite blomkålsmos från igår som tillsammans med jägarfalu & räksallad blev en perfekt bakfylle brunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Hej Idag åt vi spaghetti och köttfärssås, nybakta bröd som åts jummet direkt ifrån vedspisen, till detta hade vi en god ädelost och ett Chianti 2011, lilleman fick Lantmjölk istället för rödvin, även han var nöjd. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Dagens lunch: Kha Phao moo och Laab moo Gumman och dottern körde Pad Thai och lillebror fick smaka lite här och där.. Middag. Idag blev det anka, omelett och Tord man till riset .. Och till efterrätt Zappalot.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Dagens lunch: Kha Phao moo och Laab moo Gumman och dottern körde Pad Thai och lillebror fick smaka lite här och där.. Middag. Idag blev det anka, omelett och Tord man till riset .. Och till efterrätt Zappalot.. Med vänlig hälsning, Hej Såg bra mycket godare ut än våran spaghetti. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Fick kvar lite blomkålsmos från igår som tillsammans med jägarfalu & räksallad blev en perfekt bakfylle brunch. Ser väldigt gott ut Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 eftersom vi gjorde en ordentlig laddning tacofärs i fredags blir det en tacogratäng idag, den måste bara svalna lite...gott luktar det i alla fall!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Kotletter i ugn med crème fraîche och grädde och sambal oelek till det lite vitt vin så levern får sitt. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Det blev en snabbchili på färs men med lite rökt fläsk i. Tillsammans med lite vitlöksbröd och grönsaker blev det riktigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 @ Peolito. Gott o se dig tillbaka i gammalt gott slag igen, började änna bli orolig att du hade fått koll på grejorna . Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Spagetti och köttfärssås till lunch nu står en fläskpankaka i ugnen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Kvällsvickning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu