ellim63 Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 till kvällsmat blev det en ägg o räkmacka med dill o tabascomajonäs, jag sköljde ner det med en mariestads old ox o en liten pärla skåne, frugan tog ett glas vitt..fantastiskt gott!! observera att det är Skåne 40%, man är väl rädd om dropparna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Jag var väl ensam i Sverige med att köra taco till Eurovision.?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Blidde hamburgare på fin porslinet!! Vad står bakom Cola burken? Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Foodland igår, löksoppa till att börja med Frugan Thai slafs Kycklingfilé med baconpepparsås gott Efterrätt, sweet och bananasplit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 (ändrad) Frukost. Smörgås med Plaa Too och Kalles Kaviar, TGM chili Bologna och Prästost. Nedsköljt med lite Aussie äppelljuice. Härlig Svensk-Thai-Tysk-Italiensk-Australiensk kulturblandning. Ändrades Mars 12, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 (ändrad) Efter att gått igenom senaste inläggena i tråden, så gissa vad som händer ? HUNGRIG. Blev till att steka några ägg + lita av Sorundas Chili-korv av den hetare varianten. Till det en pilsner ifrån det lokala bryggeriet. Ni får sluta upp med att lägga in slika matbilder, för när vi nattarbetare går igenom trådarna så kan det bara bli ett resultat. Ändrades Mars 12, 2013 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Lunch: Favorit i repris; (nöt)köttsoppa. Idag blev det med mackor TGM chilibologna och prästost. Slog även till med en pilsner, det är ju tisdag.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Tänkte göra en god macka efter jobbet nu på morgonen! Men av någon anledning så hann jag aldrig lägga pålägget på brödet! Blev uppätet på direkten! Fick bli en macka med räkost också! Men ingen bild på den! Är för hungrig och trött nu! :lazy: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Hoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Tog en snabbtur till Mukdahan (6mil) och det här haket för en sen lunch Där fick jag en firre o frugan det vanliga "slafset" av såser, rötter, Som-Tam o dylikt. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 LCHF lunch Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Eftersom sommaren närmar sig med stormsteg så blev det lite sommarmat idag, falukorv och potatissallad. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Idag blev det kycklingfile med favoriten rotfruktsgratäng Till det ett glas citronvatten,rundades av med en kopp kaffe med kaka,mycket gott intaget på Stubbengatans restaurang i Örebro 5 spisar av 5 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Råstekt potatis med bacon o lite ägg gick ner.. Lite tork av potäterna.. Sen lite smör på pannan inte den, din nötskalle.. Rätt ska var rätt, denna panna ska det vara.. FFs lätta väg att fixa bacon, 20 sek per skiva in i micron med Bacon.. Trippel ägg i den andra pannan.. Titt som tusan räckte till snuskburk o lite över till FFs middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Panerad torskrygg (mjöl med salt och vitpeppar, uppvispat ägg, ströbröd), potäter, egenkomponerad kall sås och grönt. Mumsfillibabba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Tårta ,sonhustrun fyllde år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Hemmagjord kebabtallrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Kebabknasen?? Tja varför inte, Kebabkungen är ju upptaget... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Kebabknasen?? Tja varför inte, Kebabkungen är ju upptaget... Hade jag haft riktig strips till hade jag inte skämts över att ta betalt för min kebab.. Kanske man skulle köpa sig en fritös så kan man köpa sig en BMW sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Hade jag haft riktig strips till hade jag inte skämts över att ta betalt för min kebab.. Kanske man skulle köpa sig en fritös så kan man köpa sig en BMW sen Du har väl varit i Thailand länge nog för att våga fritera i en kastrull? Det gör ju tom. fegisen Odin... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Du har väl varit i Thailand länge nog för att våga fritera i en kastrull? Det gör ju tom. fegisen Odin... Kastrull är bäst, då slipper oljan stå och bli gammal, tycker jag som har fritös... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 bara ett jäkla jobb å hålla rent i den där fritösen, den har stått oanvänd i flera år nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 Ja idag serverades det nudelsoppa med fiskbullar i, "kuwiitea", ( förmodligen skit kass översättning...). Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 13, 2013 Dela Inlagd Mars 13, 2013 Premiär för egenodlad tomat, och frys och kyl rens igen, doggybaggs. God krabba Fried seefoodrice Pizzabröd fried chicken Rökt lax med hovmästarsås och horseradish, exelent, Kunde inte låta bli att avrunda med en Kalles kaviar i värmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 13, 2013 Dela Inlagd Mars 13, 2013 Så här ser det ut på min burk inga konserveringsmedel Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu