husse Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fan nu vart jag kaffesugen, jävla böckling Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Idag blev det fkäskfile med svampsås och råstekt potatis och Snedseglaren åt lax med dillstuvad potstis på two lion Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Idag blev det fkäskfile med svampsås och råstekt potatis och Snedseglaren åt lax med dillstuvad potstis på two lion Å fan, jag var nästan säker på att du skulle äta som tam idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Thaigryta hård & gjord av stål Idag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 (ändrad) Å fan, jag var nästan säker på att du skulle äta som tam idag Nope men jag har köpt pappaya idag och det är det närmaste jag kommer som tam Ändrades Mars 10, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Middag.. Pla too Pak wan Sai Ua Tord Man Gäng Kung Gurka och salladskål Yam grönt och Muu Nam Soup Färsk mango Normal 9 rätters thaimiddag.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 En liten pastarätt idag, spagetti med kyckling i gräddsås spetsad med en rejäl dos chili, vit- och rödlök, toppat med parmesan. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 "Falukorv"macka.. Med vänlig hälsning, Var det verkligen Falukorv? Falukorv brukar inte vara grönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Lagrad Falukorv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 "Falukorv"macka.. Med vänlig hälsning, Var det verkligen Falukorv? Falukorv brukar inte vara grönt http://www.maipenrai.se/forum/index.php?/topic/23617-Tackar-mamma-bäng-fan-pappa-käng Kolla här .. Ogrön ? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 http://www.maipenrai.se/forum/index.php?/topic/23617-Tackar-mamma-bäng-fan-pappa-käng Kolla här .. Ogrön ? Med vänlig hälsning, Hoppsan Sidan hittades inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 http://www.maipenrai.se/forum/index.php?/topic/23617-Tackar-mamma-bäng-fan-pappa-käng Kolla här .. Ogrön ? Med vänlig hälsning, Hoppsan Sidan hittades inte Funkar i Tapatalk. Har bumpat tråden. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Långkok på kyckling med ben Otroligt gott Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Hej Idag blev det stekta vitling fileer, stekt potatis och en kall sås med dillsmak. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 till lunch bjöds det kanom jeen nam ya(thaispagetti med stark tonfisksås)...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Långkok på kotlettrad, fick koka till man kunde dela köttet utan besvär med en träslev. LCHF igen så det fick bli med broccoli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Stekt kassler med löksås och sallad Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fläsktournedå med korvpotatisgratäng och svartsvamp Tog fram lite blandat från kylen Potasisgratäng från korv, smakade faktiskt riktigt gott fast den är gjord i Holland Skurit till lagom bitar att bryna i stekpannan Blöta upp lite svartsvamp bryn köttet på alla sidor lite lätt Grönsaker är nyttigt En lagom portion å gott va de också, ingenting blev det kvar t herr Chang den 4bente Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Glutenfri blodpudding, bacon och hemgjord lingonsylt, det var länge sen men fan så gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Gårdagens thom ka gai, godaste thaimaten tycker jag mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Glutenfri blodpudding, bacon och hemgjord lingonsylt, det var länge sen men fan så gott bild (69).JPG Alla som lägger upp bilder här tycker jag förtjänar karma, men för egen del finns det två saker i den svenska husmanskosten jag har svårt för, blodpudding och lever. Detta får jag tacka skolans matbespisning för! Lingonen såg dock läckra ut! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Alla som lägger upp bilder här tycker jag förtjänar karma, men för egen del finns det två saker i den svenska husmanskosten jag har svårt för, blodpudding och lever. Detta får jag tacka skolans matbespisning för! Lingonen såg dock läckra ut! Mvh. borje222 Jag förstår vad du menar och det var en vän på fb som sa samma sak som du där jag också la upp bilden. Men jag vet att skolmaten idag är bättre på många ställen än den var på 70-talet. Har en gammal kompis som varit kock på fina krogar i storstan men som numera är chef för en skolbespisning. De skolbarnen får bra mat och han håller sig inom budget. Lingonen och en en del andra goda sylter har jag fått som "betalning" av en kompis mor som jag hjälpt med dator och bredband. Jag är tyvärr inte den som njuter av att gå i skog och mark men risfält går bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Alla har vi naturligtvis våra favorit rätter, och i och med att jag ratar blodpuddingen, blir jag förmodligen osams med hela MPR... Hade du bjudit, hade jag, god uppfostrad som jag är, tackat för måltiden, ( utan frasen, det var gott...) Och det är väl en jäkla tur att smaken är olika...? Frugan sitter just nu ock trycker i sig detta, kyckling, chilli kladd med en halv gurka, nä...jag är inte sugen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Dottern hade en matönskning en gång och det var blodpudding med potatisplättar och lingonsylt. För det hade hon fått i skolan Själv äter jag både blodpudding och lever med god aptit medans lamm i alla former går inte att få ner i jätten Gluffs Gluffs mage “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Mycket har gått ner genom denna strupe... bla. dessa befruktade ankägg. Men jag tar hellre en macka... Eller...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu