Fibromorsa Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Frukost efter att ha kommit hem från jobbet! Kände att jag skulle vara lite nyttig nu på morgonen! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Dagens frukostmacka, stekt surdegs bröd med Aya-pillade räkor.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Dagens frukostmacka, stekt surdegs bröd med Aya-pillade räkor.. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Idag blev det kåldolmar med sås, kokt potatis och rårörda lingon. Made by Bowlerskan och jättegott! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Up2u, de beror ju på om du sover här eller öhh nån annanstans Kanske beror lite på var herrn själv däckar ihop någonstans också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Idag blev det kåldolmar med sås, kokt potatis och rårörda lingon. Made by Bowlerskan och jättegott! Vilken lyx!! De vill jag ha nästa gång jag kommer ner Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Vilken lyx!! De vill jag ha nästa gång jag kommer ner Det ska nog inte va omöjligt att ordna. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Kanske beror lite på var herrn själv däckar ihop någonstans också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Igår blev det en het Gulasch med thaichili petade även i rökt Schwarzwaldskinka och några hemrullade Vållullar frugan med kompisar ville ha fisk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 (ändrad) Sissådär gratäng klar på med folie & 3 dl grädde till tillbaka i ugn dra av värmenlåt stå på avvärme 1 timme gör Gött!!!!Sedan ner med entrecotten som har simmat i chili,olja,vitlök,timjan & en halva Öl!!!Mums!!!!!!!!!!!!!!! Ändrades Mars 9, 2013 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Sissådär 1 3:a grädde salt,peppar,inlagd grönpeppar,1 msk hp thats it SÅSEN KLAR! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Sissådär gratäng klar på med folie & 3 dl grädde till tillbaka i ugn dra av värmen låt stå på avvärme 1 timme gör Gött!!!! Sedan ner med entrecotten som har simmat i chili,olja,vitlök,timjan & en halva Öl!!! Mums!!!!!!!!!!!!!!! Drick inte mer marinad nu, Murkelmannen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Tjena! Idag bjöd thailändska landsbygden på varmkorv,bröd,senap,rå lök samt torkad lök. Till detta i mitt tycke bästa juicen i Thailand...helt utan tillsatt socker. korvbröd.jpg Torkad lök? Är det ARO burken som har innehållit det, köpt på Makro? Har aldrig sett det här förut, Tackar för ett svar Hälsningar goodolle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Drick inte mer marinad nu, Murkelmannen Pjöva Little!???? Skål & Pyss Gybben Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Pjöva Little! ? ??? Skål & Pyss Gybben Mmm öl är jävligt underskattad som smakbärare i marinader, de blir liksom en brödsmak som e jäkligt god iaf. i min mun... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Torkad lök? Är det ARO burken som har innehållit det, köpt på Makro? Har aldrig sett det här förut, Tackar för ett svar Hälsningar goodolle. Tjena! Köpt på Makro. Finns både som gul och vitlök torkad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Sissådär 1 3:a grädde salt,peppar,inlagd grönpeppar,1 msk hp thats it SÅSEN KLAR! Var kan man köpa grönpeppar någonstans ? fick det på restaurang i Pattaya och de var generösa med grönpeppar flera kottar i en ynka portion fick lämna kvar några kottar , Grönpeppar är jättegott men man ska inte ta för mycket för då smakar maten bara grönpeppar och det blir tråkigt och starkt. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Var kan man köpa grönpeppar någonstans ? fick det på restaurang i Pattaya och de var generösa med grönpeppar flera kottar i en ynka portion fick lämna kvar några kottar , Grönpeppar är jättegott men man ska inte ta för mycket för då smakar maten bara grönpeppar och det blir tråkigt och starkt. Foodand????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Det ska nog inte va omöjligt att ordna. Längtar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 [quote name='svampen' timestam?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Foodand? ? ? ?? Oj jag får nog specificera mig mer. Kan man köpa det i Sverige eller är det en sån sak som är värd att släpa hem från Thailand? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Köttfärs soppa med potäter o lite chili smakade gott efter promenaden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Fläskytterfile med potatismos och gräddsås.Grabben som bestämt och då gäller det(det är hans dag)Mycket gott blev det,avnjöts tillsammans med ett glas minimjölk,superbt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Har visst glömt att käka middag idag så det får bli vad det bjuds på i loungen på Suvvan Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Kavring,med Arboga leverpastej....gött Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu