husse Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Ett sånt här aphäng eller Badkruka Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Idag skippar jag fiskpinnar,pyttipanna,falukorv det är ju trots allt fredag, pizza + Mack-Öl står på menyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Idag käkade jag och min fru på Two Lions för första gången. Vi började med en räksmörgås som låg på en bädd av äggskivor och majonäs. Mängden räkor var väl tilltagen och konsistensen ok, men tyvärr helt smaklösa, liksom majonäsen - totalt smaklös. Varmrätt på det blev köttfärslimpa med sås och kokt potatis. Såsen var ok, men köttfärslimpan var, liksom förrätten, smaklös och innehöll dessutom en del "partiklar" som var sega och svårtuggade. Måhända att vi hade otur, men det kommer att dröja till nästa besök på Two lions. Åt med köttfärslimpa på two lions idag, tyckte den var mycket god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Häsingestintans minutbiff, ungsrostade potatisklyftor och rödlök med bacon samt fetaost. som grädde på moset vitlöksmör och pepparsås. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 (ändrad) bild (167).JPG Häsingestintans minutbiff, ungsrostade potatisklyftor och rödlök med bacon samt fetaost. som grädde på moset vitlöksmör och pepparsås. /Enis Kul det var ungefär allt som jag inte hadde hemma. Ser gott ut. Jag är inte bitter bara nästan Må så bra . jrk Ändrades Mars 8, 2013 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Kul det var ungefär allt som jag inte hadde hemma. Ser gott ut. Jag är inte bitter bara nästan Må så bra . jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Blev Tom Yum Kung efter jobbet, konstigt nog väldigt länge sen sist jag åt men gott som attan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 På begäran från grabben, som klagat på att han ej fått pasta på flera veckor... En lasagne. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 frugan gottar sig med färska räkor o stark dip medans jag får nöja mig med rester(rabarberpaj med vaniljsås o glass)....får väl duga innan nattjobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Idag gjordes det schnitzel och för att få lite variation så lades det till grönfoder Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Idag gjordes det schnitzel och för att få lite variation så lades det till grönfoder[img=http://img.tapatalk.com/d/13/03/09/ebu3ujeg.jpg] Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Hoppas man kan få en sån tallrik när man kommer ner för västgötaträffen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Hoppas man kan få en sån tallrik när man kommer ner för västgötaträffen Up2u, de beror ju på om du sover här eller öhh nån annanstans Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Idag gjordes det schnitzel och för att få lite variation så lades det till grönfoder Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Vart är det där grönfodret då? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Vart är det där grönfodret då? Här Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Missade det,sorry Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Åt med köttfärslimpa på two lions idag, tyckte den var mycket god Jag har ganska höga krav på mat och särskilt krogmat, som skall vara professionellt tillagad och här var maten anmärkningsvärt smaklös. En pytteliten limeklyfta till räkmackan räckte inte långt för att få upp smaken något, liksom såsen till köttfärslimpan inte förmådde kompensera smaklösheten på köttet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Idag käkade jag och min fru på Two Lions för första gången. Vi började med en räksmörgås som låg på en bädd av äggskivor och majonäs. Mängden räkor var väl tilltagen och konsistensen ok, men tyvärr helt smaklösa, liksom majonäsen - totalt smaklös. Varmrätt på det blev köttfärslimpa med sås och kokt potatis. Såsen var ok, men köttfärslimpan var, liksom förrätten, smaklös och innehöll dessutom en del "partiklar" som var sega och svårtuggade. Måhända att vi hade otur, men det kommer att dröja till nästa besök på Two Lions. Smaklösa räkor får man för det mesta här nere ,kan aldrig få den smaken som våra kallvattenräkor hemma, varierande smak på deras räkor men smaklös majonäs har jag aldrig fått här nere tycker du ska göra ett besök snarast möjligt ,redan på tisdag och prova deras raggmunk med fläsk och är du inte nöjd betalar jag Ja brunsås var nog bara skrapis som klarade av i pattya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Smaklösa räkor får man för det mesta här nere ,kan aldrig få den smaken som våra kallvattenräkor hemma, varierande smak på deras räkor men smaklös majonäs har jag aldrig fått här nere tycker du ska göra ett besök snarast möjligt ,redan på tisdag och prova deras raggmunk med fläsk och är du inte nöjd betalar jag Ja brunsås var nog bara skrapis som klarade av i pattya Med maten på Stinsen i gott minne var mina förväntningar en aning uppskruvade, men jag backar ändå inte på min upplevelse igår. Jag nappar på ditt förslag och tycker att vi käkar raggmunken tillsammans på tisdag. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Med maten på Stinsen i gott minne var mina förväntningar en aning uppskruvade, men jag backar ändå inte på min upplevelse igår. Jag nappar på ditt förslag och tycker att vi käkar raggmunken tillsammans på tisdag. Får bli via videolänk he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Kaffe o frukostknäcke med prickigkorv i minusgrader Svedala! Dä Du 33:an på väg hem? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Får bli via videolänk he he När åker du? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Får bli via videolänk he he När åker du? Van ahtit Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Kaffe o frukostknäcke med prickigkorv i minusgrader Svedala!Dä Du 33:an på väg hem? Nära nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Nära nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Velcome till verkligheten! Frisk luft & många RATTAR!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Tjena! Idag bjöd thailändska landsbygden på varmkorv,bröd,senap,rå lök samt torkad lök. Till detta i mitt tycke bästa juicen i Thailand...helt utan tillsatt socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu