andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Det blev ett pluskarma denna gången, men även Nutrilette kan man få för mycket av så det riskerar ju att det går över till att bli minuskarma till slut. Förövrigt så hade jag en arbetskompis innan som ätit nutrilette varje dag i 12år enligt henne själv och hon är fortfarande överviktig. Kanske valde hon fel smak då hon alltid åt den med chokladsmak. Skäll ut henne då. DET HJÄLPER INTE ATT KÄKA NUTRILETTE OM MAN VRÄKER I SIG EN PÅSE CHIPS OCH 1,5 LITER COLA VARJE DJÄVLA KVÄLL! Sedan påpekar du att hon kostar skattebetalarna pengar. Och vips så är du populärast på arbetsplatsen och så kan ni införa ett karma system där också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Det blev ett pluskarma denna gången, men även Nutrilette kan man få för mycket av så det riskerar ju att det går över till att bli minuskarma till slut. Förövrigt så hade jag en arbetskompis innan som ätit nutrilette varje dag i 12år enligt henne själv och hon är fortfarande överviktig. Kanske valde hon fel smak då hon alltid åt den med chokladsmak. Jag har en kompis som druckit nutrilett i 8 månader och minskat sin vikt med 32 kilo. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Om jag bara får din adress så kan jag stoppa en påse i ett kuvert och skicka till dig . Sedan var det ett tips från Wille, att om man ville vara med i "karmatävlingen" och lojalt lade in foton på sin mat varje dag så skulle man kanske få fler karma. Så då kommer jag att lägga in ett foto på en del av min mat (nutrilette) varje dag. Ja men då får du ju ta en bild på koppen eller tallriken som du hällt "geggan" i . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Tack för det snygging , men måste tänka på mitt lilla hjärta också. Så sant min vän så sant.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Williams frukost i går... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Williams frukost i går... Det var en stadig frukost, en duktig pöjk. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Idag blev det rester. Panerad fiskfile' sälj som "Gulfenad Tunga" Hmm.. tur att dom skriver ut det latinska namnet på firren. Får väl googla Limanda aspera för att se vad det är för en ful rackare efter jag har ätit eller om det är bättre före? minns när jag googlade äsch det är off topic.. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Jaha då var firren nere i magen ;-) det gick att äta fastän jag googlade om ni undrar hur Limanda aspera smakar så påminner den väldigt myket om rödspätta . Rödspättan fick väl för dåligt rykte i slutet på åttiotalet efter alla "bättre" gatukök och vägkrogar sålde den med pulvermos eller pommes och kall sås. eller var det kanske miljönissarnas förtjänst ? som med torsken.. nu senast såg jag på tv (innan jag slängde ut den) en dokumentär om den stackars tonfisken Taskigt läge klara sig i årtusenden sen bara för att nån upprättgående apas tunga får det till att ens kött smakar gött så lever man farligt (som tonfisk alltså). Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Min fru bara metar och metar och metar, så vi får ingen mat! Lagade köttfärssås med makaroner till mig och ungarna, nödföda men funkar alltid. I morgon kräver jag -och med pondus! -att få quittiau. Min fru bara metar och metar och metar, så vi får ingen mat! Lagade köttfärssås med makaroner till mig och ungarna, nödföda men funkar alltid. I morgon kräver jag -och med pondus! -att få quittiau. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Min fru bara metar och metar och metar, så vi får ingen mat! Lagade köttfärssås med makaroner till mig och ungarna, nödföda men funkar alltid. I morgon kräver jag -och med pondus! -att få quittiau. Min fru bara metar och metar och metar, så vi får ingen mat! Lagade köttfärssås med makaroner till mig och ungarna, nödföda men funkar alltid. I morgon kräver jag -och med pondus! -att få quittiau. Det smaskade man i sig idag.. när man kom hem så hade frugan kokat buljong i ett par timmar på på köttben. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Det smaskade man i sig idag.. när man kom hem så hade frugan kokat i ett par timmar på på köttben. varför låter fattigt, buljong till medda:ironi: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Inte i dag direkt.. Hittade en gammal bild från en sillträff på Viking Hotel.. Gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Inte i dag direkt.. Hittade en gammal bild från en sillträff på Viking Hotel.. Gött oh fa var du med där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 oh fa var du med där Jepp.. Tills jag somnade över bordet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Jepp.. Tills jag somnade över bordet.. ha ha ja då har vi ju träffats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Japp.. Du hade väl med dig ett par hinkar sill dit om jag inte minns fel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Japp.. Du hade väl med dig ett par hinkar sill dit om jag inte minns fel.. stämmer kollade kort så u vet jag vem du är he he jo du lev fullgue stämmer det jävla sill he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 Parisare fick det bli idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 pannkakor och bacon med krösamos till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 Fritte räker med ris, mycke pett, och ölen så klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 varför låter fattigt, buljong till medda:ironi: Ja det va väll det ja tänkte våran Enis e en byracka Hundb nä Köttben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toi Inlagd September 4, 2010 Dela Inlagd September 4, 2010 En hamburgare från Pelles gatukök, en gurka och en liten liten sallad.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Testar att lägga upp en bild.Ska vara kyckling om det funkar. Kycling, sallad & kokta rödbetor som vi åt för ett tag sen. Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Lite nattvickning så man är full av energi när arbetsveckan börjar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Lite nattvickning så man är full av energi när arbetsveckan börjar /Enis Nattvickning du är allt härlig Enis. Å är det Rose kanske. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu