Maitan Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Går ej ut ikväll, så lite nattamat på rummet....dåliga bilder men f-n så gött... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Hej Idag var det premiär med årets första makrill som frugan hade köpt, dom hade redan rom och mjölke i buken, dom kostade 29 kr per kg och var fångade utomlands, inte som färska egen fiskade men ändå gott eftersom man alltid är sugen på årets första makrill, så vi åt stekt makrill, stekt rom och mjölke tillsammans med klibbris, detta avslutade vi med färska räkor och nybakat bröd, inte helt fel t.o.m lillpojken käkade rejält med fisk. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Hej Idag var det premiär med årets första makrill som frugan hade köpt, dom hade redan rom och mjölke i buken, dom kostade 29 kr per kg och var fångade utomlands, inte som färska egen fiskade men ändå gott eftersom man alltid är sugen på årets första makrill, så vi åt stekt makrill, stekt rom och mjölke tillsammans med klibbris, detta avslutade vi med färska räkor och nybakat bröd, inte helt fel t.o.m lillpojken käkade rejält med fisk. Mvh isan lover Ja,det fanns väl ingen korv. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Kotlett och potatis och en kall spendrups Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Kasslergratäng på Stubbengatans restaurang,5 av 5,till det dracks citronvatten Smaklökarna stod upp och skrek. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Grillad kyckling, potäter å sås. När dottern var klar med sin bearbetning av käket hade hon kunnat dricka maten med sugrör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 dagens lunch blev rester från söndagen..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 dagens lunch blev rester från söndagen..jättegott! Den såg grym ut,fan nu blev man hungrig igen. Söndags stek kantareller gräddsås eller? Puh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Lax med egentrampad Hollandaisesås...Dagens Lchf,, , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Den såg grym ut,fan nu blev man hungrig igen. Söndags stek kantareller gräddsås eller? Puh jrk rödvinsgräddsås kallar jag den(svettar gul lök i smör häller på vin som får koka ner i med grädde salt o peppar)fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Tacos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Pasta Carbonara Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Nu fattas det bara att 33an går och äter på nått farangställe och visar bilder från smördegs...... Nej det är nog nu. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 lite torsdagsmys, frugan lite god brie med fikonmarmelad. till mig en bit roquefortost med soltorkade tomater o oliver, ett gott glas rött sippas till...jättetrevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Hur är den när man steker den ,fastnar den i stekpannan Dum fråga eller ?? eller hur mycket bränns OT i din panna Beror ju ju naturligtvis på vad du har för stekpanna Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Idag var det Gubbens tur att laga mat, men det var jag som hamnade i köket! Först skalade, tvättade och skar jag potatisen till klyftor! Sedan var den stora frågan vilken av dessa burkar jag skulle ta svampen ifrån Fick bli lite höstisar tillsammans med Kantareller som jag förvällde i lite vatten. Finhackade sedan svampen som hamnade tillbaka i vattnet Tillsatte sedan detta. och Kryddade och redde sedan stuvningen med majsmjöl. Under tiden stuvningen kokade ihop tog jag fram potatisklyftorna, tillsatte olivolja och kryddor. Sedan tillbaka i ugnen en stund till!! Nu fick helt plötsligt Gubben fart och dök upp i köket! Köttet var hans ansvar tyckte han Gjutjärnsstekpannan åkte fram och även äkta SMÖR! Börjar se gott ut. Serverat och klart att äta tillsammans med äkta baconsmör! :nyam: Orkar knappt röra på mig efter den middagen!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Orkar knappt röra på mig efter den middagen!! Tur att du har en gubbe som kan ta hand om disken då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Tur att du har en gubbe som kan ta hand om disken då Om det var så väl ändå! Fick ställa mig och diska som vanligt! Suck! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Provsmakade min hemmagjorda kebab och kebabsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Provsmakade min hemmagjorda kebab och kebabsås 009.JPG 010.JPG 001.JPG 003.JPG 002.JPG Hur smakade det då? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Hur smakade det då? Över förväntan, men lite starkare kryddning av köttet får det bli nästa gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Här åt vi igår på Central Lad Phrao, ett fantastiskt gott ställe, har aldrig ätit på LEE förr, Oxfile med peppar, lök, paprika, tomat och potatis, tyvärr lite lite potatis, Serverades på en varm platta som höll värmen länge, Kyckling i en fantastisk god curry, här skall vi äta fler gånger, Vi rekommenderar stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Blev lite grillat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Detta fick man i onsdags, inte helt fel.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Black Canyon blev det idag.. Cesar Sallad.. Saiko Isaan.. Kaloribomb coffea cranberry frappe.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu