mangokid Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 dagens lchf-middag Köttfärsgulasch, enligt detta receptet: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=1243 Har kört lchf 4 veckor nu, men långtifrån strikt, dricker lite cocacola o käkar lösgodis ibland, dock tappat 7kg, från 107 till 100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Just den länken har jag läst igenom,,ja ja får se hur det går men inga problem med maten iaf,gjorde en typ"" potatissallad ""på zuccini i går o den blev godare än på potatis, Prova potatismos på Blomkål... de e åxå godare än potatis.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 dagens lchf-middag Köttfärsgulasch, enligt detta receptet: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=1243 Har kört lchf 4 veckor nu, men långtifrån strikt, dricker lite cocacola o käkar lösgodis ibland, dock tappat 7kg, från 107 till 100 Hade du varit strikt så borde det stå ungefär 93 på vågen. Men... Man kan inte sluta leva för att slippa dö, som min salige far sa... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Hade du varit strikt så borde det stå ungefär 93 på vågen. Det är möjligt - men jag har inte brått... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Det är möjligt - men jag har inte brått... Nee, Beach -13 e långt borta... Vi hinner... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Tur att man inte har problem med vikten... och behöver gå på diverse kurer... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 En härligt flottig burgare utan bröd, 250 gr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Låg på 92 med lite sockerkänningar,,(ligger i släkten).mycket bättre efter en vecka,,gett mig på f,,n att jag ska klara 80.som tur e så gillar jag inte läsk o godis bara ölen man saknar i mitt fall...kan ju tulla lite på vin o sprit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Efter att ha vaknat sent på eftermiddagen tog jag fram följande... och för att tillfredställa en viss herres förkärlek även detta sedan det viktigaste Viskar ihop smeten till den är slät och fin. Ställer den sedan åt sidan en stund Skär fläsket i mindre bitar och steker upp det i Gjutjärns-stekpannan. I med allt i en ungsform och sedan in i ugnen. Färdiga resultatet! Serveras tillsammans med Serverat och klart!! Sedan ut i mörkret och jobba hela natten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 I kväll Entrécote med potatisgratäng Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Efter att ha vaknat sent på eftermiddagen tog jag fram följande... Mat 008.jpg Mat 005.jpg Mat 006.jpg och för att tillfredställa en viss herres förkärlek även detta Mat 007.jpg sedan det viktigaste Mat 009.jpg Viskar ihop smeten till den är slät och fin. Ställer den sedan åt sidan en stund Mat 011.jpg Skär fläsket i mindre bitar och steker upp det i Gjutjärns-stekpannan. Mat 012.jpg I med allt i en ungsform och sedan in i ugnen. Färdiga resultatet! Mat 013.jpg Serveras tillsammans med Mat 014.jpg Serverat och klart!! Mat 015.jpg Sedan ut i mörkret och jobba hela natten! Ett tips Stek fläsket i långpannan i ugnen och slå i smeten sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Ett tips Stek fläsket i långpannan i ugnen och slå i smeten sedan Är också ett sätt! Men jag gillar den stekyta som Gjutjärns-stekpannan ger! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Ni som är duktiga på LCHF vad ska jag undvika ska börja när som helst har redan nu helt slutat med : Pasta Ris Socker Vit bröd Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Efter en liten semester blev jag sugen på en Gulasch soppa vid hemkomst. Ja, mat blev det... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Efter en liten semester blev jag sugen på en Gulasch soppa vid hemkomst. 1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG5.JPG6.JPG Ja, mat blev det... 7.JPG Mvh. borje222 Ja ser fan så gott ut Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 6, 2013 Dela Inlagd Mars 6, 2013 Efter en liten semester blev jag sugen på en Gulasch soppa vid hemkomst. 1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG5.JPG6.JPG Ja, mat blev det... 7.JPG Mvh. borje222 En riktigt god Gulashsoppaoch lite bröd med vitlök och ost slår det mesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Hotellfrukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Till lunch i dag Tysk korv och surkål Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Dagens lunch blir gulasch med potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Det blev en Som tam och vatten för en timme sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Idag vart det rester från igår till lunch, bandspagetti med korvstroganoff, gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Blev Lite godis på two Lions i kväll Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Dagens nya Janssons Frestelse..... Mvh Maitans. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Lite kvällsgröt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Thailunch.. Laab Moo Som Tam.. Saigo Isaan.. Grillkyckling.. Tillbehör.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu