Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Om människor inte gillar att du doftar vitlök, så be dom hövligen att ge fan i att andas in... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Gräddstuvad tjurlever mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Gräddstuvad tjurlever lever 005.JPG mvh walle Fy helvete vad det är gott... Är det nån mer än jag som provat att grilla lever?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 En vanlig söndag Önskar att jag kunde njuta av livet som ni gör jag jobbar varannan helg då äts det snabbmakaroner, pulvermos o eventuellt fiskbullar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Fy helvete vad det är gott... Är det nån mer än jag som provat att grilla lever?? Nej med det ska absolut göras, tack för tipset. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 jag jobbar varannan helg då äts det snabbmakaroner, pulvermos o eventuellt fiskbullar.. Ja jag förstår... Stackars din övriga familj som måste äta kattmat när superkocken är på jobbet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Nej med det ska absolut göras, tack för tipset. mvh walle De e ruggigt gott, men var noga med grilltiden, ta bort den innan den e klar å linda in i Aluminiumfolie 5-6 minuter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 De e ruggigt gott, men var noga med grilltiden, ta bort den innan den e klar å linda in i Aluminiumfolie 5-6 minuter... så den blir klar på eftervärme menar du, blir till helgen om vädret tillåter mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Blir rester idag, då vi båda ska jobba natt! Tar fram det som är kvar av... och till det ska jag steka Sorundafläsk! Sedan dags att sätta sig i bilen och köra till jobbet. Suck! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 så där ja nu är det dags att äta, idag blir det nötstek med rostade morötter, röd o vitlök, butternut squash, brysselkål, i med ruccola när det kommer ur ugnen. till det en rödvinsgräddsås o stekta kantareller o lite hyvlad parmesan. till efterrätt blir det rabarberpaj med vaniljsås o glass.hoppas det smakar lika gott som det doftar! o vackert blev det på tallriken när frugan lade upp maten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Fy helvete vad det är gott... Är det nån mer än jag som provat att grilla lever?? Grillad kycklinglever smakade jag för första gången på vinterviksträffen, så jävla gott de va Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Grillad kycklinglever smakade jag för första gången på vinterviksträffen, så jävla gott de va Kommer du ihåg de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Kommer du ihåg de Den som är utan skuld kastar första stenen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 årets första rabarberpaj med glass o vaniljsås, serveras med ett glas lagrad rom....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 "Falukorv"macka.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Kommer du ihåg de De va ju innan du tvingade i mig sangsomen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Stekt fisk med lite dippsaser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 (ändrad) Hej. Den här nötköttssoppan blir nog aldrig fotogenisk, men god är den 5-6 större köttbitar, välkokta och möra, lite grönsaker och naturliga köttbuljongen, inget mer inget mindre.. Med vänlig hälsning, Ändrades Mars 4, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Middag: kha Phao moo, kyckling, ris, frukt... enkelt och gott.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Varför inte lite Janssons som Same Sipe Sam gjorde idag.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Blev schnitzel på flaggan i kväll gott som vanligt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 "Pepparstek" på hotellet i Ubon En Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Varför inte lite Janssons som Same Sipe Sam gjorde idag.. Det enda som saknas är 33ans kockmössa. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 till kvällsmat blev det en tonfisksallad..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 Jag gjorde en korvgryta från helvete igår (Phet mak mak) som jag käkade till middag idag åxå.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu