Odin Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Har gjort en pizzasallad till kvällen. Pizzasallad (vitkålsallad) är något av det nyttigaste vi kan äta.. Å såå j-a gott Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 När jag Lchf:ad som värst så brukade jag gå på lokala Pizzerian å köpa Kebabkött och Pizzasallad, underbart med eller utan kebabsåser på... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Spagetti och köttfärssås Ändrades Mars 1, 2013 av burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Väl medveten om att jag kommer att reta upp en hel del ska jag avslöja dagens middag i förväg! Lägg märke till märket ! Bara det bästa duger till min Gubbe och mig! och till det. som serveras tillsammans med detta! Har middagsgäst så det blir inget foto av serveringen! Och ja, gästen äter detta med god aptit! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Har också handlat stekfläsk med svål idag, ska bli lördagsmiddag eller söndfagssteck Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Har också handlat stekfläsk med svål idag, ska bli lördagsmiddag eller söndfagssteck Kunne ge Mig Fa... på att det vart svin? Hi Hi Heja Leksand Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Ja just de har ju fotat maten ikväll, måste ju ändå ladda batterit i kameran... Pizzasallad fixades på eftermiddan, så den får lite smak av kryddoerna Sen skulle det skallas räkor, kasta ut kattan först, Herr Chang är såå jävla vass när det vankas räkor sen är det bara å pilla rejjorna Skinka rejor å grönsaker färdiga Kladda ut prylarna på dejen Å sen på med ost In i bullteven Färdigt Lite grönsaker till Ähh det vart fel de va fruktfatet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Ätit ääää är ju fredag. Hoppar på en Pyysss direct Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Väl medveten om att jag kommer att reta upp en hel del ska jag avslöja dagens middag i förväg! Lägg märke till märket ! Bara det bästa duger till min Gubbe och mig! Mat 001.jpg och till det. Mat 002.jpg som serveras tillsammans med detta! Mat 003.jpg Har middagsgäst så det blir inget foto av serveringen! Och ja, gästen äter detta med god aptit! Förstår inte middagen, radhusbiffar äter man dagarna innan löning.. Efter löningsveckan har man väl råd att äta riktig mat.. FF Ändrades Mars 1, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Jag håller med FF. Men de e bra hundgodis.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Ätit ääää är ju fredag. Hoppar på en Pyysss direct Har Du Ätit Pyss? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Bantar tar en Pyss direct Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Efter bastun var vi hungriga! Blev Isterband Mat 001.jpg och stekte även Ägg Mat 005.jpg Lat som jag var (är) så tog jag fram en potatisgratäng från frysen tidigare idag.. Serverades med diverse tilltugg! Mat 006.jpg Hört att de ska finnas någon korv i Thailand som smakar/påminner om isterband. Dock aldrig hittat den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Förstår inte middagen, radhusbiffar äter man dagarna innan löning.. Efter löningsveckan har man väl råd att äta riktig mat.. FF varför det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 varför det ? Ha Det33:an själv vart det Ribbs o Tilltugg!!! Puss i Råttan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 varför det ? Nämen 33an nu är ju kortare än kort (å jag e full). Äsch du har rätt. jrkkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Nämen 33an nu är ju kortare än kort (å jag e full). Äsch du har rätt. jrkkk Klart jag har rätt det har jag alltid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Hört att de ska finnas någon korv i Thailand som smakar/påminner om isterband. Dock aldrig hittat den Finns ju överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Som Tam Isaan en underskattad rätt. Och med krabba i, fy fasiken va gott. Det blir det varje dag snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Klart jag har rätt det har jag alltid Klart du har. En gång i tiden prova jag att jävlas med 33an i all väl mening /tyckte jag men 33an läxade upp mig Så 33an var snäll nu ,du och din getost jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Ok Italienska skinkor: Mvh BBJ Snart ska jag äta mig mätt på thaiskinka varje dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Blev en portion skräpmat till lunch idag och attans va gott det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Överaskade frugan med en "Panaeng gai" till lunch, komplett med kaffirlimeblad och strimlad chili, lagom starkt ("farrang pett"). Smakade utsökt med perfekt stekt kyckling och god sås. Riset var, även det vällagat minst lika bra som frugan gör det. Hon frågade hur det kan komma sej att jag lagat så bra mat och ändå så var köket rent... Bara att erkänna, det var "thai selection, panang curry chicken" köpt på Willys, 19.90 för 800gram fryst kyckling med panang sås, väldigt bra och räckte till 4 fullvuxna portioner! Riset hade jag kokt själv, så de så... en "skål" ris, sköljt det en gång, sen ner i riskokaren med en "pekfingernagel" vatten över risytan. Skall köpa mer "Thai selection" i morgon, de hade 2 olika sorter, red curry och panang. Snabbt, enkelt och gott! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Klart du har. En gång i tiden prova jag att jävlas med 33an i all väl mening /tyckte jag men 33an läxade upp mig Så 33an var snäll nu ,du och din getost jrk Nu har jag det har det gott 33an jag försöker planera för 2014. jag fulllll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 varför det ?Äta inälvor!!! Äta blod... Kanske grannens hund skulle bli glad.. Nej Tack.. För min del NEJ Tack till detta...FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu