Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 kolgrillade Laxhamburgare inbäddad i krispig isbergssallad, rödlöksringar, skivad bifftomat samt toppad med kall hollandaisesås. Hela saligheten istoppat i MAX Frisco hamburgerbröd... mumsfillibabba E sonyn sönder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 MJÖLK sluta ja me när mossan sluta amma Men min lever sa till mig nä du det är måndag i morgon så ingen pilsner Sen hade jag ingen juice läsk eller ens sodavatten hemma så det fick bli mjölk och det funkade även om bäst före var 19 AUG men den hade stått oöpnad i kylen sen jag köpte den så ,den smakade okej i varje fall (jag är fortfarande vid liv ) Annars så brukar mjölk smaka bra till pannkakor och sockerkaka men kanske inte till en blodig biff eller kryddig köttgryta m.m. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Ett stort iskallt glas rödmjölk är juvrigt till Pizza "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Ett stort iskallt glas rödmjölk är juvrigt till Pizza Hmm där tog fantasin överhanden av min hjärna ett tag. Tur då att Bregottfabriken med dom fridfullt betande kossorna poppade upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Ett stort iskallt glas rödmjölk är juvrigt till Pizza Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Ett stort iskallt glas rödmjölk är juvrigt till Pizza Starkmjölk säger vi i Göteborg (Kurt Olsson) Dock ej till pizza enligt min mening, men visst är det gott till många svenska rätter! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 25, 2010 Dela Inlagd Augusti 25, 2010 Köpte en kråka i går på ica som jag tog till frukost i morse, ja frukost å frukost vart uppe sen 4 i morse så då får man säga lunch då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 25, 2010 Dela Inlagd Augusti 25, 2010 E sonyn sönder Nope. för kurrande mage... Blev repris i matdosan idag.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Idag blev det Potatisgratäng och fläskkarré //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Detta drack jag idag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Fräste på nyplockade kantareller, lök och champinjoner . ställde de åt sidan och brynte kalv och grislever.sedan i med ett par deciliter grädde, puttra en stund och i med svamp o löken... Till detta färsk pasta. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Det såg kanongott ut Enis, f-n. vilka underverk du skulle kunna göra om du hade haft min frys... Hoppas jag får tillfälle att sammanföra er nån gång... Jag älskar tap, dessutom... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 "Lite" mumsig middag synd att det ska ta så lång tid att råsteka potatis , phu det blev gott men lite mycket , blev väldigt mätt köttskivorna såg ju så små ut så det blev några extra ;-) . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Det såg kanongott ut Enis, f-n. vilka underverk du skulle kunna göra om du hade haft min frys... Hoppas jag får tillfälle att sammanföra er nån gång... Jag älskar tap, dessutom... Om enis skall börja rota i din frys, så får du anordna en MPR träff i samband med det. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Om enis skall börja rota i din frys, så får du anordna en MPR träff i samband med det. mvh. Lars Det låter som en underbar ide... vad säger du Enis??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Som kvällsmål vart det blåbär och mjölk KhunLasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Det låter som en underbar ide... vad säger du Enis??? Den träffen skulle jag inte missa, inte ens för allt smör i småland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Efter ankomst till Gbg. Gäller strikt öldiet... Ja och snus förstås Och det ska gudarna veta att det blev Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Nu har jag druckit lite middag igen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Nu har jag druckit lite middag igen. Vad ska du med sån smörja till???Du är ju bara sällskapligt rund Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Vad ska du med sån smörja till???Du är ju bara sällskapligt rund Tack för det snygging , men måste tänka på mitt lilla hjärta också. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Nu har jag druckit lite middag igen. Dig vill jag då inte bli hembjuden på middag till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Dig vill jag då inte bli hembjuden på middag till Om jag bara får din adress så kan jag stoppa en påse i ett kuvert och skicka till dig . Sedan var det ett tips från Wille, att om man ville vara med i "karmatävlingen" och lojalt lade in foton på sin mat varje dag så skulle man kanske få fler karma. Så då kommer jag att lägga in ett foto på en del av min mat (nutrilette) varje dag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 det fanns bara en macka kvar på ICA. Den tog jag. En torr sak med torr ost. örf... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 (ändrad) Om jag bara får din adress så kan jag stoppa en påse i ett kuvert och skicka till dig . Sedan var det ett tips från Wille, att om man ville vara med i "karmatävlingen" och lojalt lade in foton på sin mat varje dag så skulle man kanske få fler karma. Så då kommer jag att lägga in ett foto på en del av min mat (nutrilette) varje dag. Det blev ett pluskarma denna gången, men även Nutrilette kan man få för mycket av så det riskerar ju att det går över till att bli minuskarma till slut. Förövrigt så hade jag en arbetskompis innan som ätit nutrilette varje dag i 12år enligt henne själv och hon är fortfarande överviktig. Kanske valde hon fel smak då hon alltid åt den med chokladsmak. Ändrades Augusti 29, 2010 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu