Guest Jimmy 666 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Ja idag var det nästan som julafton var borta hos Ali på max new house och smaskade köttbullar arroi mak mak Har käkat köttbullar på ett par ställen i pattis och tyckt det inte smakar så gott, och konsistens som en satans gummiboll. Så säger du att det finns goda köttbullar ska dom absolut testas. Så vart ligger detta ställe?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Korv stroganoff & Lis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Dillkött blir det ikväll, grytan puttra så fint i vintermörkret Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Dillkött blir det ikväll, grytan puttra så fint i vintermörkret Hade det inte känts lite bättre om den puttra i Thai-mörkret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Så det blev en sväng iaf. Värt ett besök kanske, för köttsoppa e gott. Vart ligger de? (Jag vet ej vart Lindas ligger) Om man kommer från Pattaya så ligger Lindas Resturant på vänster sida strax innan man svänger ner mot beachen i Jomtien. Till höger om det stället så knallar man in en soi och hittar till "Joy Enjoy". PS. Du var mig en j-vel på att promenera. DS Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Om man kommer från Pattaya så ligger Lindas Resturant på vänster sida strax innan man svänger ner mot beachen i Jomtien. Till höger om det stället så knallar man in en soi och hittar till "Joy Enjoy". PS. Du var mig en j-vel på att promenera. DS Fritz.. Ok kanon! Då får man ta å gå dit någon dag =). Ja jag måste försöka ta tag i det där med att gå. Dels för att komma utanför rummet innan kvällstid, plus att det verkligen behövs.. =)... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Så det blev en sväng iaf. Värt ett besök kanske, för köttsoppa e gott. Vart ligger de? (Jag vet ej vart Lindas ligger) Sväng in vänster före lilla tops butiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 (ändrad) Har käkat köttbullar på ett par ställen i pattis och tyckt det inte smakar så gott, och konsistens som en satans gummiboll. Så säger du att det finns goda köttbullar ska dom absolut testas. Så vart ligger detta ställe?? Helt riktigt smaKAR BEDRÖVLIGT PÅ DOM FLESTA STÄLLEN I Pattaya Men här är dom kanongoda , dom har byggt ny väg ner dit nu när du har passerat soi 18 naklua road så nästa SOI STÅR DET iVORY VILLA GÅ NER DÄR mittemot ivory villa går du in på gården då är du framme finns inga skyltar dit Annars kan jag skjutsa dit dig någon dag Ändrades Februari 26, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Helt riktigt smaKAR BEDRÖVLIGT PÅ DOM FLESTA STÄLLEN I Pattaya Men här är dom kanongoda , dom har byggt ny väg ner dit nu när du har passerat soi 18 naklua road så nästa SOI STÅR DET iVORY VILLA GÅ NER DÄR mittemot ivory villa går du in på gården då är du framme finns inga skyltar dit Annars kan jag skjutsa dit dig någon dag Säg bara till när du vill dit så ställer jag mig med tummen i vädret längs vägen på lämpligt ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Stekt fläsk med löksås Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Hade en grädde med utgångsdatum imorrn så jag rörde ihop det här Och resultatet blev detta Rörde ihop lite vitlökssmör och slängde på rostat bröd också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Hade en grädde med utgångsdatum imorrn så jag rörde ihop det här 002.JPG Och resultatet blev detta 004.JPG Rörde ihop lite vitlökssmör och slängde på rostat bröd också 005.JPG Spetsade Med Dion Senap ser jag MUMS!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Spetsade Med Dion Senap ser jag MUMS!!! Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Idag har jag ätit 1 strömming och 1 klick potatismos,proppmätt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Idag har jag ätit 1 strömming och 1 klick potatismos,proppmätt Är du sjuk ingen minimjölk Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Är du sjuk ingen minimjölk vatten,lite hälsoproblem Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 En cheese & baconburgare och till det en Nygårda julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Det blev en hemleverad kebabpizza med pommes frites. Haha hjärtinfarkterna står på kö här helt underbar mat!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Orkade inte laga mat idag så de fick bli gnägg-gnägg Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Orkade inte laga mat idag så de fick bli gnägg-gnägg Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 1 Kilo Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 1 Kilo Det är fler i hushållet som vill ha mat... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Det är fler i hushållet som vill ha mat... Har du vargarna där? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 Som Tam Isaan en underskattad rätt. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 idag Blev det KFC inne på MBK Vilken våning? Älskar KFC men har missat den på MBK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2013 Dela Inlagd Februari 27, 2013 Vilken våning? Älskar KFC men har missat den på MBK Bottenvåningen i mitten:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu