goodolle Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Igår började vi med hemtaget Thaislafs, gott var det. Päronhalvor i sockerlag och konjak med vaniljvispegrädde Kvällsmat hemkörd från MaC shit, tar väck osten från Big Macen och och lägger på Heinz ketchup, ingen pommes eller läsk. Får bli beer Sing istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Cowboyfrukost på Joy enjoy på Jomtien 130 bath fick även mörkt bröd till mkt prisvärd Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Blev så satans sugen på kålpudding så nu står den i ugnen. 40 min sen ser vi om den är ätbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Lukten i köket rätt men lite blöt än.. 10 min till (fan måste nog köpa ny spis) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Idag blir det Köttfärssås, vuxenvarianten! Bryner först nötfärsen tar upp den från stekpannan för att detta också ska få brynas sedan i med färsen och detta! kryddar efter egen smak och späder med lite vatten till önskad konsistens. Så här ser det färdiga resultatet ut. Ska senare serveras tillsammans med Så fort vi ätit bär det av till jobbet för oss båda! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Idag blir det Köttfärssås, vuxenvarianten! Bryner först nötfärsen Mat 003.jpg tar upp den från stekpannan för att detta också ska få brynas Mat 001.jpg Mat 004.jpg sedan i med färsen och detta! Mat 002.jpg kryddar efter egen smak och späder med mkt grädde till önskad konsistens. Så här ser det färdiga resultatet ut. Mat 006.jpg Ska senare serveras tillsammans med Mat 007.jpg Så fort vi ätit bär det av till jobbet för oss båda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 ??? Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 ??? Han dräglade på tangenterna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Bjöd mig själv på röda paprikor fyllda med fläskfärsröra a'la Thai style, spicy som sig bör. Toppade med mozarellaost och lite sallad till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Han dräglade på tangenterna Nej då ,men lite uppmärksamhet så ser ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 33:an späder men grädde.. Morsan med vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 33:an späder men grädde.. Morsan med vatten Vaket där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Vaket där Det enda du spär med vatten är väl tevattnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 korv utan bröd men med god senap, ketchup o fint hackad gul lök...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Jag träffade en målare på jobbet idag (jag har aldrig träffat killen förrut) som var så sprudlande glad, han hade nått halvvägs mot sitt mål att gå ner 55kg. innan sommaren. Han hade vägt drygt 150kg. och var nu nere i ca 125kg. Han Lchf:ar strikt utom Lördagar då han unnar/belönar sej med lite vin, han har tom. skaffat hund så att han blir tvungen att vara ute och röra på sej. Varje morron innan frukost så går han 2km. i raskt tempo, sen jobbar han hela dan och på vägen hem stannar han och tränar på Gym i en timme. Och innan läggdags tar han en promenad med hunden på ca 1 km. Jag blir så jäkla impad av hans fokusering och energi han är kanske 50 år, och hade suttit i soffan en vedervärdig Söndag i Oktober och plötsligt bara bestämt sej.. Starkt. Solly för Ot, men ändå kanske inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 TomYamGoong med hustruskalade västkusträkor och nygräddat vitlöksbröd. (lite gott vin till det) . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 ASG! Tycker den var god som den var! Gjorde du samma mat som mig idag! Vilken tillfällighet!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 33:an späder men grädde.. Morsan med vatten Inte helt rätt! Hade både fond och buljong i köttfärssåsen! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Thaislafs... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Köttsoppa på Enjoy Joy i Jomtien. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Raggmunk med fläsk på Two lion fantastiskt gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Köttsoppa i Thong pong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 idag Blev det KFC inne på MBK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Köttsoppa på Enjoy Joy i Jomtien. Fritz.. Så det blev en sväng iaf. Värt ett besök kanske, för köttsoppa e gott. Vart ligger de? (Jag vet ej vart Lindas ligger) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2013 Dela Inlagd Februari 26, 2013 Fläskfile, mos å bea. Onyttigt? Säkert! Men ack så smarrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu