FF Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Inte ens kattskrället skulle få fiskbullar av FF..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Inte ens kattskrället skulle få fiskbullar av FF.. FF Jag använder Blodpudding som hundgodis.. (jaha nu e jag osams med halva MPR) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Blir nog en landgång på jobbet om sisådär ½ timme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Nej inte skulle den 4 bente Herr Chang smaka på någon fiskbulle inte, fnys, ut direkt å plocka en råtta, de ä godis det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Jag äter fan hellre råtta än fiskbullar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Jag äter fan hellre råtta än fiskbullar... Har ätit båda delarna och, smaken är som baken...delad. I Frankrike är "gäddgneuller" ansett som en gourmeträtt. Jag älskar god mat kött och fisk.... rätt tillagad är köttbullar namnam, rätt tillagad är fiskbullar detsamma. Gör dom hemma med en god sås. Nu har jag forövrigt ätit i risbyn det jag bestämt att jag aldrig skulle äta plaara. Så detta kan vara det sista jag skriver någongång. Till mitt försvar skall sägas att jag fick det i mej via en lömsk konspiration, nämligen via en välsmakande ? sallad. Men plötsligt kände jag .hmmmmm vad är detta för krydda.. så jag frågade kära frun "kan det vara plaara ?" Först sa hon nej...dom bjöd till dej och dom vet att du inte äter det.sen... efter att själv ha smakad så... dooomen ja det är plaara i. Så nu har jag ätit här uppe i obygden . Plaara.risråtta.rå lever och gudarna vet vad annat. Mår fortfarande relativt bra, och önskar alla er andra matälskare ett långt och "njutande" liv Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Blev lite mer tilltugg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 idag bjöds det på yam moo (stark fläskköttsallad)...jättegott!! i morgon får det ta mej 17 bli fiskbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Det såg gott ut Kenneth Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Blev lite mer tilltugg O där gav jag kärringen en beställning på lite kvällstugg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Ska vi byta fru en vecka Kenneth? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Findus lasagne... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 (ändrad) Ska vi byta fru en vecka Kenneth? Inte än va Ändrades Februari 24, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Inte än va En eloge till Kenneth. De e inte lätt att svara på en så idi*tisk fråga. Han vet å jag vet att det inte kommer att hända... visst vi e inte överens i allt, men vi har respekt för våra inbördes åsikter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 En eloge till Kenneth. De e inte lätt att svara på en så idi*tisk fråga. Han vet å jag vet att det inte kommer att hända... visst vi e inte överens i allt, men vi har respekt för våra inbördes åsikter... De räcker väl å byta matskål några dar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Fläskfilé och klyftpotatis ...perfekt bakis mat Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Nääe jag vet var jag har Kenneth och tror att jag vet ungefär hur långt jag kan sträcka mina utsvävningar... Men när jag böjar kliva in i tassemarkerna så går jag med myrsteg. Vem vill äta gröt me sugrör. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Jag använder Blodpudding som hundgodis.. (jaha nu e jag osams med halva MPR) Endast det bästa är gott nog för hundarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Ja idag var det nästan som julafton var borta hos Ali på max new house och smaskade köttbullar arroi mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Ja idag var det nästan som julafton var borta hos Ali på max new house och smaskade köttbullar arroi mak mak Ja ungefär så där ska de se ut.. Det tar sej Junior, ge fan i risöl å ge faan i att gnälla som en kärring så ska du se att det här går bra... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Det blev en hemleverad kebabpizza med pommes frites. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Ja ungefär så där ska de se ut.. Det tar sej Junior, ge fan i risöl å ge faan i att gnälla som en kärring så ska du se att det här går bra...Ja risölet och det oätbara thaislafset får ni med döda smaklökar behålla ,gnällgubbe he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 (ändrad) Synd att ni inte kan känna dofterna som sprids här hemma! De får snabba på med att uppfinna doftkänsliga fotografier som kan läggas in på Internet! Först några ingredienser! och Börjar med att skiva, hacka och lägga allt i lager på lager i en ugnsform! på med lite grädde innan det åker in i ugnen. Efter halva tiden så läggs osten på! Sedan huvudingrediensen! Kalvfilé! till det så har jag. och Nu börjar jag med köttet. Kryddar och lindar in i Baconet Snabbt bryna köttet i Gjutjärnspannan! Sedan läggs köttet i en annan ugnsform och får stå där till temperaturen är drygt 60 C. efter ett tag så åker både vitlökssmöret och Sparrisen på köttet. Färdigt resultat! och Serveras tillsammans med stekta grönsaker! Serverat och klart! :nyam: Blev visst lite över till en matlåda! Undrar vem som ska ha den!! ??? Ändrades Februari 24, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Synd att ni inte kan känna dofterna som sprids här hemma! De får snabba på med att uppfinna doftkänsliga fotografier som kan läggas in på Internet! Först några ingredienser! Mat 001.jpg och Mat 002.jpg Mat 006.jpg Börjar med att skiva, hacka och lägga allt i lager på lager i en ugnsform! Mat 003.jpg på med lite grädde innan det åker in i ugnen. Mat 004.jpg Efter halva tiden så läggs osten på! Sedan huvudingrediensen! Kalvfilé! Mat 005.jpg till det så har jag. Mat 007.jpg och Mat 009.jpg Nu börjar jag med köttet. Kryddar och lindar in i Baconet Mat 008.jpg Snabbt bryna köttet i Gjutjärnspannan! Mat 012.jpg Sedan läggs köttet i en annan ugnsform och får stå där till temperaturen är drygt 60 C. efter ett tag så åker både vitlökssmöret och Sparrisen på köttet. Färdigt resultat! Mat 015.jpg och Mat 016.jpg Serveras tillsammans med stekta grönsaker! Mat 013.jpg Serverat och klart! :nyam: Mat 017.jpg Blev visst lite över till en matlåda! Mat 018.jpg Mat 019.jpg Undrar vem som ska ha den!! ??? Pax Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Nääe jag vet var jag har Kenneth och tror att jag vet ungefär hur långt jag kan sträcka mina utsvävningar... Men när jag böjar kliva in i tassemarkerna så går jag med myrsteg. Vem vill äta gröt me sugrör. Det skulle jag behöva,uppr i 111 nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu