Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Det såg rikigt smarrigt ut.

Fina bilder var det också. :great:

Tack BanFang...

Och smarrigt var det också... fortfarande mätt... skall väl erkännas att jag sitter med efterrätten nu... SangSom och iskall Cola...:whistle:

///Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hoppas inte brodern läser det Thure för då får hern asbestinbesvär :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hejsan igen...

Fick tag på en helflaska i Helsingör då vi var där helgen innan Göteborgsmötet

DSC01912.jpg

Där, på en bakgata, fanns en liten Thaishop som vi frågade i...

Ha en trevlig kväll.

//Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är alla i Norge å jobbar ja vet en till som jobbar i Bergen Broskan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Lite ris till det här.åååh gud så gött!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Eftersom jag är en finne så vet jag vilket himmelrike det är med riktig korv.

Jag var bara tvungen att ett ge ett plus för avsaknaden för den goda korven..

FinnFan FF

Visst är det skillnad på finsk korv och tex falukorv.Tjejen har inte varit speciellt imponerad av smaken av falukorv och varmkorv.Men vi var i Finland en sväng och där blev det ju givetvis att man grilla korv och drack öl. Hon var först tveksam men när hon väl prova att smaka på finnkorv så sa hon att detta är ju gott :great:

Som vanligt när man kikar i denna tråd blir man ju hungrig :crazy: Imorgon ska jag ner o testa Mongoliskabuffen här i Bergen :)

Ändrades av jlh66
Dela på andra sajter

Visst är det skillnad på finsk korv och tex falukorv.Tjejen har inte varit speciellt imponerad av smaken av falukorv och varmkorv.Men vi var i Finland en sväng och där blev det ju givetvis att man grilla korv och drack öl. Hon var först tveksam men när hon väl prova att smaka på finnkorv så sa hon att detta är ju gott :great:

Som vanligt när man kikar i denna tråd blir man ju hungrig :crazy: Imorgon ska jag ner o testa Mongoliskabuffen här i Bergen :)

Har ätit bra många olika sorters falukorvar (finska sådana), men ingenting.jag menar verkligen det, ingenting slår Sorundas falukorv, 86% kött...bara en sån sak :great:

Däremot så spöar finsk senap allt och alla :dance1:

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Hejsan

Jag tog en sväng in till Lund vid 21-tiden och styrde kosan mot Tatung, dvs en Kinakrog där jag är stamgäst. Jag valde strimlad biff i sås och med purjolök. Till detta en öl och givetvis en sexa Skåne.

Jennifer är hos Chon och jag kände mig lite ensam och ingen date heller i sikte så jag förgyllde min kväll med detta besöket.

MVH Nonki

Dela på andra sajter

Hejsan

Jag tog en sväng in till Lund vid 21-tiden och styrde kosan mot Tatung, dvs en Kinakrog där jag är stamgäst. Jag valde strimlad biff i sås och med purjolök. Till detta en öl och givetvis en sexa Skåne.

Jennifer är hos Chon och jag kände mig lite ensam och ingen date heller i sikte så jag förgyllde min kväll med detta besöket.

MVH Nonki

Ingen bild på maten :( Jag är hungrig ;)

Dela på andra sajter

Ingen bild på maten :( Jag är hungrig ;)

Hehe...jag glömde kameran hemma...och nu blir jag också hungrig igen.. :huh:

Kanske jag skulle åka dit igen och ta en portion till och så kunde jag ta en bild också..Nej, de har stängt nu...kanske bäst så.

Tid att lägga sig, jag måste upp tidigt i morgon och åka hem till morsan och hjälpa henne lite. Kanske det då blir något att äta som jag kan ta en bild på..hehe! :lol:

Nattinatti

MVH Nonki

Dela på andra sajter

Somtam med khao niaw!

post-3473-018847300 1282434968_thumb.jpg

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Idag blev det en riktigt smarrig köttgryta med kokt potatis! :great:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Dela på andra sajter

Till förätt blev det gravlax med hovmästar creme fraich och till huvudrätt en entrcote med friterad färskpotatis

och en jäkla massa öl + en irish till efterätt

Dela på andra sajter

Till förätt blev det gravlax med hovmästar creme fraich och till huvudrätt en entrcote med friterad färskpotatis

hovmästar creme fraich

låter smarrigt. Hur gör man så'n ?

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Gårdagens lunch "vad åt ni idag" :lol::rtfm: eh skit samma min internetuppkoppling låg nere igår när jag skulle ladda upp bilden. Kanske inte så spännande mat men proportionerna var ju lite kul :crazy: Edit såja då var det fixat se min felsökning i

post-5399-037579100 1282550030_thumb.jpg

Ändrades av Chrille Columbus

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

kolgrillade Laxhamburgare inbäddad i krispig isbergssallad, rödlöksringar, skivad bifftomat samt toppad med kall hollandaisesås. Hela saligheten istoppat i MAX Frisco hamburgerbröd...

mumsfillibabba

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

5 den va bra :great::drinks:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gårdagens lunch "vad åt ni idag" :lol::rtfm: eh skit samma min internetuppkoppling låg nere igår när jag skulle ladda upp bilden. Kanske inte så spännande mat men proportionerna var ju lite kul :crazy: Edit såja då var det fixat se min felsökning i

MJÖLK sluta ja me när mossan sluta amma :o:o:lol:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...