Thure Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Det såg rikigt smarrigt ut. Fina bilder var det också. Tack BanFang... Och smarrigt var det också... fortfarande mätt... skall väl erkännas att jag sitter med efterrätten nu... SangSom och iskall Cola... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Hoppas inte brodern läser det Thure för då får hern asbestinbesvär När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Något man saknar när man är i Thailand, Nybakad Åkes Hönökaka med Svensk ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Hejsan igen... Fick tag på en helflaska i Helsingör då vi var där helgen innan Göteborgsmötet Där, på en bakgata, fanns en liten Thaishop som vi frågade i... Ha en trevlig kväll. //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Thure fy fan va hungrig jag blev nu, saknar falukorv i norge, ett stort plus ska du fa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Är alla i Norge å jobbar ja vet en till som jobbar i Bergen Broskan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Thaimat av något slag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Lite ris till det här.åååh gud så gött! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 (ändrad) Eftersom jag är en finne så vet jag vilket himmelrike det är med riktig korv. Jag var bara tvungen att ett ge ett plus för avsaknaden för den goda korven.. FinnFan FF Visst är det skillnad på finsk korv och tex falukorv.Tjejen har inte varit speciellt imponerad av smaken av falukorv och varmkorv.Men vi var i Finland en sväng och där blev det ju givetvis att man grilla korv och drack öl. Hon var först tveksam men när hon väl prova att smaka på finnkorv så sa hon att detta är ju gott Som vanligt när man kikar i denna tråd blir man ju hungrig Imorgon ska jag ner o testa Mongoliskabuffen här i Bergen Ändrades Augusti 21, 2010 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Visst är det skillnad på finsk korv och tex falukorv.Tjejen har inte varit speciellt imponerad av smaken av falukorv och varmkorv.Men vi var i Finland en sväng och där blev det ju givetvis att man grilla korv och drack öl. Hon var först tveksam men när hon väl prova att smaka på finnkorv så sa hon att detta är ju gott Som vanligt när man kikar i denna tråd blir man ju hungrig Imorgon ska jag ner o testa Mongoliskabuffen här i Bergen Har ätit bra många olika sorters falukorvar (finska sådana), men ingenting.jag menar verkligen det, ingenting slår Sorundas falukorv, 86% kött...bara en sån sak Däremot så spöar finsk senap allt och alla Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Blev lite gott på Bishops Arms här i Falun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Hejsan Jag tog en sväng in till Lund vid 21-tiden och styrde kosan mot Tatung, dvs en Kinakrog där jag är stamgäst. Jag valde strimlad biff i sås och med purjolök. Till detta en öl och givetvis en sexa Skåne. Jennifer är hos Chon och jag kände mig lite ensam och ingen date heller i sikte så jag förgyllde min kväll med detta besöket. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Hejsan Jag tog en sväng in till Lund vid 21-tiden och styrde kosan mot Tatung, dvs en Kinakrog där jag är stamgäst. Jag valde strimlad biff i sås och med purjolök. Till detta en öl och givetvis en sexa Skåne. Jennifer är hos Chon och jag kände mig lite ensam och ingen date heller i sikte så jag förgyllde min kväll med detta besöket. MVH Nonki Ingen bild på maten Jag är hungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Ingen bild på maten Jag är hungrig Hehe...jag glömde kameran hemma...och nu blir jag också hungrig igen.. Kanske jag skulle åka dit igen och ta en portion till och så kunde jag ta en bild också..Nej, de har stängt nu...kanske bäst så. Tid att lägga sig, jag måste upp tidigt i morgon och åka hem till morsan och hjälpa henne lite. Kanske det då blir något att äta som jag kan ta en bild på..hehe! Nattinatti MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 21, 2010 Dela Inlagd Augusti 21, 2010 Somtam med khao niaw! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 Idag blev det en riktigt smarrig köttgryta med kokt potatis! Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 Till förätt blev det gravlax med hovmästar creme fraich och till huvudrätt en entrcote med friterad färskpotatis och en jäkla massa öl + en irish till efterätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 Till förätt blev det gravlax med hovmästar creme fraich och till huvudrätt en entrcote med friterad färskpotatis och en jäkla massa öl + en irish till efterätt hovmästar creme fraich låter smarrigt. Hur gör man så'n ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 låter smarrigt. Hur gör man så'n ? creme fraich tar du istället för olja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 22, 2010 Dela Inlagd Augusti 22, 2010 Som vanligt på stranden, å fröken Chang servera Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 23, 2010 Dela Inlagd Augusti 23, 2010 (ändrad) Gårdagens lunch "vad åt ni idag" eh skit samma min internetuppkoppling låg nere igår när jag skulle ladda upp bilden. Kanske inte så spännande mat men proportionerna var ju lite kul Edit såja då var det fixat se min felsökning i Ändrades Augusti 23, 2010 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 (ändrad) kolgrillade Laxhamburgare inbäddad i krispig isbergssallad, rödlöksringar, skivad bifftomat samt toppad med kall hollandaisesås. Hela saligheten istoppat i MAX Frisco hamburgerbröd... mumsfillibabba Ändrades Augusti 24, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Till förätt blev det gravlax med hovmästar creme fraich och till huvudrätt en entrcote med friterad färskpotatis och en jäkla massa öl + en irish till efterätt 5 den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Gårdagens lunch "vad åt ni idag" eh skit samma min internetuppkoppling låg nere igår när jag skulle ladda upp bilden. Kanske inte så spännande mat men proportionerna var ju lite kul Edit såja då var det fixat se min felsökning i MJÖLK sluta ja me när mossan sluta amma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu