Wwax Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Renslafs med lingondricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Schnitzel, men inte sådan där smarrig med ost och skinka, utan en trist med bara panering. Nåväl.nästa gång då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Jaha , nu har man glömt o fota vad man åt i dag (tandorini biff) på vina market charlong phuket, Kameran redo men när maten kommer in så glömmer man allt,,,,,,,Kanon mat ..Många plus ,,,Men kommer att hänga på odins lchf när jag kommer hem i mars,kollade vågen i kväll Har länge legat på 85 -87..nu 92 ,,Går alltid upp när jag är i Thailand . ja ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Blev bl.a. sushibuffé till lunch på "Bamboo city" i Stockholm idag när jag var på kurs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Idag har frugan spisat och det blev hennes utomordentliga korv stroganoff 5 spisar av 5.Hon har blivit överjävlig på farangmat det lilla stycket.Bådar gott inför långresorna till värmen lamai64 skulle avguda henne om han smakade hennes pyttipanna. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Idag är det inte någon Svensk maträtt som serveras! Gubben ska inte få bestämma vad vi ska äta varje dag! Tog fram några kycklingfiléer från frysen, och skar upp dom i mindre bitar. Bestämde mig för att göra Gai Wasabi som tillbehör lite stekta grönsaker. serveras inte med RIS, men med risnudlar! Phet Mak Mak :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Var på Villa market Major Ratchayotin och handlade nylagad honungsmarinerad skinka som görs i delikatessen, får med honungsmarinad också Drickan till är viktigt, förhöjer smaken på maten. Frugan tog spaghetti, jag tog en manfarang Får inte glömma ketchup till spagettin och en god fransk senap till skinkan Frugan avrundar med Chaw Kuay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Lunchen blir bacon o purjoläksoppa idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 (ändrad) Blodpudding med stekt rökt sidfläsk i Pattaya Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Februari 14, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Blodpudding med stekt rökt sidfläsk i Pattaya Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Det satt otroligt bra, vad jag längtat efter denna delikatess Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Nudellunch med nötkött. Nötköttsnudlar är inte så fotogeniska men det är väldigt mört och gott nötkött. Ska man ha gott nötkött här så är det nog kokkött som gäller .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Alla hjärtans chokladhjärtan.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Blod plättar. Mumsfilebabba! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Vi åkte till Rest. Thai Isaan i Ulvsunda och käkade alla hjärtansmiddag tillsammans med min son och hans fru. Stället va folktomt och jag fattar inte varför, dom har i mina ögon stans mest genuina thaimat. Nåja här några bilder på vad vi lyckades klämma i oss... Phat gapaoo Talay Goong...nåt. Yam Talay Som tham Boo Pala Pla nin laat pick Hysteriskt gott Rekomenderas varmt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Nyss hemkommen, en hårdbröbit från Leksand med herrgårdsost i flera lager, den satt fint, tar nog en till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 (ändrad) Nyss hemkommen, en hårdbröbit från Leksand med herrgårdsost i flera lager, den satt fint, tar nog en till Låter gott,synd att det var bröd från Leksand bara.. Jag menar,det finns ju Wasa och några andra som gör kanonfint knäckebröd! Då slipper man ju knätofsar och grejer Ändrades Februari 14, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Låter gott,synd att det var bröd från Leksand bara.. Jag menar,det finns ju Wasa och några andra som gör kanonfint knäckebröd! Då slipper man ju knätofsar och grejer Nja i mina ögon e Leksandsbröd det outstanding bästa knäckebrödet vi har, ja nu när Vika bröd har vikt ner sej så att säga... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 (ändrad) Nja i mina ögon e Leksandsbröd det outstanding bästa knäckebrödet vi har, ja nu när Vika bröd har vikt ner sej så att säga... Det funkar ju,men tyvärr bakar man ju som man spelar hockey Ändrades Februari 14, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Det funkar ju,men tyvärr bakar man ju som man spelar hockey Jag vet inte om det är en sägen, men jag har hört att Leksandsbröd är det bröd i Sverige som innehåller minst mängd Råtta av alla bröd... Dom köper tydligen sitt mjöl omalet och kontrollerar därmed hela processen och har extrem hygien i sina silos. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 14, 2013 Dela Inlagd Februari 14, 2013 Som i de flesta länder firas idag "Alla hjärtans dag" Så vi gick ut och åt i "Byn". Dagen till ära var det en ros på bordet Först Miso soppa Sedan fick vi in all mat på en gång... Nua Pad King Gai Mat Mamuang Sushi Till det drack Gubben detta Själv höll jag mig till alkoholfritt, då jag skulle köra bilen hem! Men då vi kom hem serverade han mig något extra gott! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Snabblunch på Hemma. Börjar med att göra hovmästarsås Lite kyl och frys rens. kyckling, spagetti med skinka, rotmos med fläskkorv, Börjar äta laxen. Efterrätt, croissant med vaniljsås, frugans favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Snedseglaren tog en Räkmacka och jag tog 2 sill smörrebröd på stable lodge Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Fick lite rissoppa av Lillkrabban men tappade lite sugen när en kycklingfot flöt upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 En fantastiskt god goulaschsoppa på beergarden Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Bidde foodcourt idag. Som Tam och fläsklägg.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu