Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2013 Dela Inlagd Februari 11, 2013 (ändrad) Jag tycker mycket om heta ihopkok i wokpannan. Enkelt, snabbt, gott och nästan ingen disk! Bara skärbrädan, kniven och ett par skålar Slängde i röd och gul lök också men glömde totalt av svampen Ändrades Februari 11, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 (ändrad) I morse blev det detta till riset. Pla Too Muu Tord Man Pla Omelett med nudlar. Med vänlig hälsning, Ändrades Februari 12, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 glömde totalt av svampen Slarver! Såg gott ut iaf och populärt hos "diskmaskinen" när det inte dras ner en massa disk Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Thaifood igår, börjar med fläsksvål Två sorters Somtam, papaya och gurka, Avrundar med en fisksoppa curry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 (ändrad) Fläsk noisetter o kokt potatis till lunch. Ändrades Februari 12, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 dagens brunch blev en ost o skinkomelett med ett glas tomatjuice till... denna ost tog jag några klickar av innan jag vek ihop omeletten jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Räksmörgås på Nya two lion Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Anka och gris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Pannkakor vispad grädde & hallonsylt Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 fläskkotlett med grönsaker o sambal oelek...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 fläskkotlett med grönsaker o sambal oelek...jättegott!Var tusan är potäerna, det är ju ett måste..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Anka och gris Härligt sjuan. riktigt västerländsk gourmemat /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Härligt sjuan. riktigt västerländsk gourmemat /ENis Knaprig gris är gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 till kvällsmat blev det yam wonsen (stark glasnudelsallad)..... jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Idag blir det en riktigt enkel restmatsrätt till middag. Tar det lilla som blev över av Entrecoten och skär ner det i små bitar. Sedan får köttet koka tillsammans med en mustig buljong. till det så krävs det lite grönsaker lite mer grönt skadar inte att ta med sedan den för mig nästan obligatoriska svampen som jag steker lätt innan jag blandar ner den tillsamman med det andra i kastrullen. Där allt sedan får koka ihop tillsammans med det obligatoriska RISET! Serveras tillsammans med vit sparris som jag har smörkokt! Nu "kotten" är Entrecoten slut för denna gång! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Tack som f-n Morsan, jag käkade omelette m. Rostbiff, Tomat och massor av Parmensan. Aya e överjäklig på omeletter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Anka och gris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Dom där 2 rätterna är väl det MK gör bäst! Idag, 2 skålar hemlagade nudlar, Bkk-style och 2 semlor. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Åt på Foodland igår Oj Kalles kaviar är slutsåld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 (ändrad) Räkmacka på two lion Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Februari 13, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Räkmacka på two lion Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ser ju jättegod ut. Den skulle du ju kunna ha som måttstock till vårt andra test. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 (ändrad) Kyckling med ris o currysås o lite grönt gult o rött.. FF Ändrades Februari 13, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Tro det eller ej,pytt ipanna MPr:s "nationalrätt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Parmensan-gratinerad Broccoli med knaperstekt Bacon.. Ett gott råd: prova, så jäkla enkelt så jäkla gott. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 ingen potatis idag heller FF, fläskött med ugnsrostade grönsaker o lite ajvar relish till...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 (ändrad) LCHF:ar du Mille? Isf. bör du vara lite försiktig med ajvar relish. Jag älskar åxå ajvar. Ändrades Februari 13, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu