Soengsang Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 (ändrad) Hur smakar vildsvin ? Har aldrig ätit vildsvin , vad kan man jämföra med ? Det smakar nog egentligen just vilt, med gris...men köttet har grövre fibrer än vanlig tamgris....jag kan verkligen rekommendera att grilla kotletter från vildsvin, det är riktigt gott och det är inte särskilt dyrt även om man köper i butik, brukar bla finnas på citygross. Ändrades Februari 9, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Så där ja.. in maj daj i ugna nu /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 bild (154).JPG Så där ja.. in maj daj i ugna nu /Enis Mums fillibabba!!!!!!!!!!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Om du vill smaka så kom till Vinterviksträffen. Odin brukar bjuda på vildsvin då! Supergott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Lasagne utan hästkött 555 fast jag hade mer än gärna ätit det med. Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 pannkakor blir det i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Idag gick det inte bra. Körde entrecote i ugnen och gjorde klyftpotatis och en pepparsås till det. Allt blev bra utom det där jävla köttet. Får nog boka in kötthandlarn på en privatkurs! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Idag gick det inte bra. Körde entrecote i ugnen och gjorde klyftpotatis och en pepparsås till det. Allt blev bra utom det där jävla köttet. Får nog boka in kötthandlarn på en privatkurs! Du är välkommen. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Gårdagens kvällsvickning.. En liten rensning i kyl & frys i all enkelhet.. Rödlök är gott & så rensade jag ut den sista biten getost som jag hade med mig från Fuerteventuras. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 001.JPG Baconet ingick inte i rensningen men det är ju gott.. Den spanska chorizon som jag också hade med mig från Fuerteventuras ingick dock i rensningen.. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 002.JPG Bästa dressingen som finns (om man inte gör den själv såklart).. Nu ser ni kanske vart det barkade hänn.. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 003.JPG Los hamburgesas (från jobbet). [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 004.JPG På med getosten... [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 005.JPG Rostat bröden och börjar "dressa". [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 006.JPG På med burgare och bacon.. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 007.JPG Så vart det klart.. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] fre 008.JPG Koma efter det.... Gött ! Gäller bara att inte ha några planer den närmsta tiden efter måltiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Pannbiffrester med nystekta potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Du är välkommen. Tack,vi tar det fram emot sommaren om det är okej Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 (ändrad) Lite sent idag men snart har det puttrat klart! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Ändrades Februari 9, 2013 av lamai64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Tack,vi tar det fram emot sommaren om det är okej Inga problem. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Röding med stekt ris sallad och remoladsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 De bidde gott när de va klart! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 De bidde gott när de va klart! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Ja det såg riktigt gott ut , nästan så man kunde startat upp raketen och dragit till hisingajland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Ja det såg riktigt gott ut , nästan så man kunde startat upp raketen och dragit till hisingajland Lite fusk bara, de va inte kalv utan cheap charlie-kött men de va gott ändå! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Halstrad Ringsjö-gös med potatismos o betor. Glömde tyvärr fota... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Lite fusk bara, de va inte kalv utan cheap charlie-kött men de va gott ändå! Det duger åt mig också ,saftigt och gott blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Ja vad det än var så va det inte bra... Eller åxå ere vinterkräksjukan. Det är ju som fördömt, här är man präktig så in i helvete. Å vad händer? Jo man spyr som en räv... Utan sprit?? Jag trodde inte att det gick... Sorry att jag förstör tråden... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Ja vad det än var så va det inte bra... Eller åxå ere vinterkräksjukan. Det är ju som fördömt, här är man präktig så in i helvete. Å vad händer? Jo man spyr som en räv... Utan sprit?? Jag trodde inte att det gick... Sorry att jag förstör tråden... Ta dig en rediger sup pojk Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Mor och far var här på middag. Lite gott och blandat... Hmmm vad ska detta bli tro??? Blev ju ganska bra. Nu blir det en whiskey och matkoma... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 9, 2013 Dela Inlagd Februari 9, 2013 Tänkte uppfylla en av Gubbens önskningar. Han har kommit med kommentarer om denna rätt i flera veckor nu! Tar först fram ett par bitar med kalvfilé! Och även en lök och några svampar! Strimlar köttet hittar lite soltorkade tomater som får ingå i maträtten Skivar svampen och finhackar det andra I stekpannan (obs! Gjutjärnspanna) med köttet Sedan i med svampen, löken och den soltorkade tomaten. efter ett par minuter tillsätter jag detta... Får puttra en stund innan jag smaksätter med Thaisoja och grovmalen svartpeppar. Sist med inte minst ska detta i pannan... Får stå och puttra några minuter till rätten blir så där krämig som jag vill ha den. Ska serveras tillsammans med detta.. Och naturligtvis serveras allt tillsammans med RIS! Gubben slickade skålarna och jag fick vara snabbt framme för att få något på min tallrik... Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 Blev sugen på lite sött så här mitt i natten! Skönt att inte tillhöra de som bryr sig om vikten, utan jag kan äta vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill! :14: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 10, 2013 Dela Inlagd Februari 10, 2013 Efter 12 timmars knäck, när man normalt e ledig, satt frugans kvällsmat j-vligt bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu