borje222 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Blev fläskfile med broccoli och bambu. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Stekt kvalitetsfalukorv med Parmensanblandat Blomkålsmos.. Låter inte som nåt speciellt, men det va ruggigt gott. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 dagens kvällsmat blev stekt inlagd strömming med vikaknäcke...en fulöl släckte törsten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 1-022.JPG1-022.JPGFärdig PitePalt! ny sort hittade på ica i Åkersberga Av 5 paltar blir det en 2a. Kram på er!! //G Gustav. Ät mycket PitePalt, så är du snart frisk för en tur till jomtien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 På denna restaurang åt vi vår middag igår Precis vid floden och Rama VIII bridge Räkor kanske Fisk får det bli, jag tar den där. Dricka först tack Mjukar upp med en Somtam Får väl bli lite Squid Fried rice Fisken anländer, undrar om det var den jag pekade ut. Efterrätten Bualoi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Detta blev det till riset i morse här i Huay Khwang .. Pla tafio, makrill, räkor, morning glory, vitkål.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Panerad rödspätta o kokt potatis med remouladsås, dagens lunch på St:a Clara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Skaldjur nere vid hamnen i Hua Hin ,,,Supergott brukar inte gilla bläckfisken men här var den kanongod.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Panerad rödspätta o kokt potatis med remouladsås, dagens lunch på St:a Clara.ImageUploadedByTapatalk1360147381.648304.jpg Var ligger gamla Clara nu? Blekholmsterassen? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Blev sugen på lever så jag gjorde den på Isaanvis, med sticky rice såklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Dagens middag Pad kra pao moo en av mina favoriter... Nu på kvällen blev man lite hungrig av att vänta på fotbollen så det fick bli ägg och baconmacka. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Rostbiff med klyftpotatis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Rostbiff med klyftpotatis Ahh du har rostat den i din nya ugn? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Ahh du har rostat den i din nya ugn? Självklart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Har du använt ugnen än? Själv har jag käkat Sremska med Som tham. Vet du vad Sremska är? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Har du använt ugnen än? Själv har jag käkat Sremska med Som tham. Vet du vad Sremska är? Haha de har jag Nixpix Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 De e en Jugoslavisk korv som är fördjäkla god, om du hittar den där uppe så tveka inte att köpa den å steka den långsamt å prova. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 till lunch blev det rödingrester från helgen... o till kvällsmat en riktigt smaskig kycklingsallad..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Rester idag... lasange till medda... och en gulashskvätt och starkep till füssball "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Idag blev det detta till morgonriset här i Huay Khwang. Fisk, fisk, broccoli morot, omelett. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Här åt vi igår.Central World Pratunum Mos burger Man kan se när de lagar maten Mos burgerset Burgaren, lägger på ketchup som förhöjer smaken, tog två stycken för de är inte så stora men otroligt goda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 (ändrad) Panerad rödspätta o kokt potatis med remouladsås, dagens lunch på St:a Clara.ImageUploadedByTapatalk1360147381.648304.jpg Var ligger gamla Clara nu? Blekholmsterassen? På lilla nygatan i gamla stan, bra mat mycket stammisar och på kvällarna live musik i källaren bra öl också bra stämning och lite äldre publik. Ändrades Februari 7, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 På lilla nygatan i gamla stan, bra mat mycket stammisar och på kvällarna live musik i källaren bra öl också bra stämning och lite äldre publik. Jag har inte varit på Clara sen det låg på Regeringsgatan för en sissådär 100 år sedan... Men ok, då är det Hirsekeller som flyttat till Blekholmen och bytt namn.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Innan clara låg på regeringsgatan startade den där hotel sheraton ligger men det var för ca 200 år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Första lediga natten på länge, tänkte jag överraska Gubben på en Äggmacka då han kom hem från jobbet! Tar fram och kokar några ägg Skalar och skivar äggen! ser lite torrt ut. Får se vad som mera finns i skåpen! ja, nu blev det lite bättre sen så hittade jag detta först på med majonäsen och till min glädje fanns även detta hemma. på med allt ovanpå äggen Framdukat och klart att äta! Smakade gott och allt gick ner! såg till min förtvivlan att gubben använt upp citronen vi haft hemma, men det gick bra med citronsaft på flaska denna gång. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu