Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Vad f-n är hurkla? S P Y Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 en favorit hos oss är röding i ugn med vittvin o gräddkokt purjo, står just nu o svalnar lite... ätes med kokt potatis(amadine)! till efterrätt blir det blåbär o hallonpaj med glass o vaniljsås..sen kanske man somnar i soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Röding... drottningen av fiskar... Fan va länge sedan det va sen jag va uppe på Ransaren å fiskade...Suck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 I Sundsvall säger dom nåt som låter som: ``Häschkla´´e de samma?? Nja, "häschkla" uttrycker mera en komplikation vid kroppkaksätandet- när man har kroppkakan i munnen och nyser samtidigt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 BBQ chicken wings, stekta riskakor och sallad till lunch Till fotbollen, City-Liverpool blev det ägghalvor med kaviar och sill och ett par stavar med god lagrad cheddar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 "Thaimat"...(NOT) Nån currygrunka med vattenkokt kyckling, väldigt smaklöst. och friterad kycklingfilé inrullad i bacon och ost, helt OK, men knappast Thai, vem i hela helvete har bestämt vilken mat som skall finnas i svenska thairestauranger? "Thaigrönsaker" som paprika, zigzackade morötter och gul lök, såg jag nog aldrig på kvarterskrogarna i Bangkok. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Vad f-n är hurkla? S P Y Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Spy! Det gillar thaidamer att dricka Mvh BBJ Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Åt hemma igår, blandad kompott så att säga Potatissoppa, ovanligt och gott Avrundar E.M. med mogen mango med plik ka klua, chili, salt och socker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Mat ska bara tillredas i Gjutjärn, rostfritt stål och glas. Inget jävla plast, teflon eller andra gifter... Jag gissar att herr jägaren inte använder blyhagel.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 HeHE... http://youtu.be/Lkh_gKL4Vn0 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Kostråd för väljare: Politik är att svälja. Passa på! Njut av valfläsket innan det härsknat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Gårdagens Nudellunch. Mört och fint nötkött. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Idag blev det detta till riset till frukost. Pak Boom, Plaa too och makrill, krabbkaka. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Jag hade planerat för en favorit idag till lunch - potatis och stekt fläsk med löksås. Något kom emellan och jag fick tänka om. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Igår åt vi först mittemot Big C Saphan Kwai, Kuay Teaw åt vi på det kända stället där det nästan alltid är fullbokat Sen fick det bli lite kvällsmat slafs nära hemmet. Denna goda krabba åt jag samtliga klo De hade endast två krabbor kvar så det blev fyra klo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 För min del blev det fisk nere vid stranden igår.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 (ändrad) Var förbi 2 Lejon igår, vart lite fläskfile (tror jag det var) med svampsås och stekt potatis. Funderade på att ta 2 för det var så djävla gott. Ändrades Februari 5, 2013 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 (ändrad) Black Canyon Lunch.. Lite Kaffedrinkar Cesar Salad Club Sandwich Khao Pat Svampsoppa Lillebror charmar personalen. 424 THB totalt. Med vänlig hälsning, Ändrades Februari 5, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Grillad gris med div saser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Grillad gris med div saser Nu e jag trött på bilder med grillade grisar. In med en bild på en luad ål! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Middag vid Poolkanten .. Khao Pat.. Laab mu.. Som Tam Thai Saiko Issaan .. Sen blir det ett sista dopp.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Ja vad det e vet jag inte,,Men gick ner det med ,,,,Men fattar inte varför tjejerna skall ösa i en massa olika hotta såser ner i maten ,,,o sen sitta på toan halva kvällen o gnälla oi oi oi,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Ja vad det e vet jag inte,,Men gick ner det med ,,,,Men fattar inte varför tjejerna skall ösa i en massa olika hotta såser ner i maten ,,,o sen sitta på toan halva kvällen o gnälla oi oi oi,,, För mej ser det ut som ni äter Sukiyaki på MK? Det är såsen som gör skillnaden på den. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 (ändrad) För mej ser det ut som ni äter Sukiyaki på MK? Det är såsen som gör skillnaden på den. Med vänlig hälsning, Kan det mycket väl vara glömmer alltid namnen på thaimaten Big c ..petchaburi..mk Ändrades Februari 5, 2013 av wavis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Färdig PitePalt! ny sort hittade på ica i Åkersberga Av 5 paltar blir det en 2a. Kram på er!! //G Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu