wavis Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Thaifood uppe vid gyllene trianglen,,,Helt klart godkänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 till lunch blev det moo nam tok (stark fläskköttsallad)....jävlar va gott!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 till lunch blev det moo nam tok (stark fläskköttsallad)....jävlar va gott!!!! Fan att man alldrig lär sig att titta i rätt trådar när klockan närmare sent ,nu vrålar magen vill ha. Du kommer garanterat sova bättre än jag. Kör på 25 år till. Mvh jrk. Ps Är det inte dags att dra igång nått i Örebro typ MPR träff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 sitter just nu å tuggar på falukorv (80%kötthalt ) med massor av brännvinsost uppepå Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Frugans kvällsmål, fläsklägg med..ja, vad ska nan säga...? - Jo, det är jätte gott, det förstår dom när de ser bilderna - ( Förlåt...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Ssv. LCHF i en månad. Men på Fredag är det Februari. Då ska livet få visa vad det har att erbjuda i mat och dryckesväg... http://www.kostdoktorn.se/lchf/#introduktion Ni som tvekar, prova för f-n, lätt som en plätt å skönt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Frugan blev mätt, själv fick jag en liten macka... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Efter att ha ätit från matlådorna vi haft i frysen de senaste dygnen som jag jobbat har jag en ledig natt! Gubben tyckte jag skulle slippa stå vid spisen och åkte och köpte detta till oss! :14: Är mätt och belåten efter att jag ätit upp min middag! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Igår blev det spansk Serrano skinka med honungsmelon och Nudelsoppa från fläskläggs spadet i förrgår. Frugan åt Pha-Lo, hårdkokta ägg i en söt blandning. verkligen hårdkokta då de är kokta i ett dygn, detta åts med boiling rice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Senare inatt så blev gubben åter hungrig! Jag smög in i köket och tog några fotografier på det han höll på med! Han hade hackat både lök och svamp innan jag kom in i köket! Sedan såg jag detta. som även det blev skuret i bitar. detta stod också framme Han steker upp allt i ena stekpannan han tagit fram I den andra ligger det några brödskivor. Först hamnar detta på brödet och visst saknas det något! Visst ja! Äggen! Jag fick också en macka! Framdukat och färdigt att äta! :nyam: Återkommer en annan dag då jag har tid att laga mat! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Schnitzel o bira det är ju fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Grillad entrecote och potatisgratäng på Bryggeriet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 dagens lunch blir gai pad prik baikapao (kyckling med chili o basilika).jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Smaska i mig en semla nyss "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Blev en sjömansgryta till lunch. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Blev en sjömansgryta till lunch. 1.JPG2.JPG3.JPG 4.JPG Mvh. borje222 Såg riktigt smarrigt! Kan inte ens minnas när jag år en sådan här gammal klassiker senast. Vad hade du för kött i din sjömansgryta? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 (ändrad) Såg riktigt smarrigt! Kan inte ens minnas när jag år en sådan här gammal klassiker senast. Vad hade du för kött i din sjömansgryta? Något som Citygross kallar för nötrulle, som skars i tunna skivor, blev riktigt mört. Mvh. borje222 Ändrades Februari 1, 2013 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Hela gänget tryckte i sig varsin FF på Aquavit idag, efter att Ragson plinkat igenom sina låtar först Magen är dubbeljäst ikväll å inga fler pilsner går ner nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Något som Citygross kallar för nötrulle, som skars i tunna skivor, blev riktigt mört. Mvh. borje222 Jo, det heter nötrullle också och det är väl det som de man helst skall ha till sjömansbiff. Vilken City Gross handlar du på? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Jo, det heter nötrullle också och det är väl det som de man helst skall ha till sjömansbiff. Vilken City Gross handlar du på? I Gävle. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 I Gävle. Mvh. borje222 Ok, var bara nyfiken... Vi har 14 City Gross butiker runt om i sverige som är "våra" men Gävle är inte en av dem förutom vid kampanjer och en del säsongsvaror. Nu till påsk så blir det t.ex.helgskinka.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Mmm ,, palt´n me knaperstekt fläsk och snattren(hjortronsylt) och smör så klart! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 (ändrad) Amazing Thai´s buffé, den vid Coop forum i bäckebol, brukade vara riktigt bra. Men idag var thaikockan inte på plats igen, det stod en kines och lagade "Thaimat", ett par rätter hade thainamn... "Maa mai daeng" sa frugan (Hundar inte äta (detta)). Kockan saknades även förra veckan, men då var det ok. Tidigare har deras buffé varit bra (bäst i Göteborg?), med sushi, Kinamat och bra Thaimat. Men de senaste gångerna har det blivit sämre, de har pizza i Buffén nu (bröd är billigt), och bara kinamat, kanske för dyrt att använda riktiga Thaikockar (trots att de jobbar 80timmar i veckan för ca 10.000kr/mån), så nu är det importerad arbetskraft från kina som gäller, Thaikockan var också här på Arbetsvisa, vi saknar henne... MVH Tommy Ändrades Februari 1, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2013 Dela Inlagd Februari 1, 2013 Det blev nått i stil med pannbiffar med mos... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu