Hua Hin Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 I kväll blev det skaldjurs soppa med vitlöksbröd Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 I kväll blev det skaldjurs soppa med vitlöksbröd ser gott ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 I kväll blev det skaldjurs soppa med vitlöksbrödDet ser verkligen smaskigt ut. Gillar krämiga soppor med vitlöks bröd.Men nu måste jag sluta annars blir jag ännu mera hungrig.Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) En Dagobert innan man hoppar till kojs... Vitt bröd Smör Fransk senap Strimmlad isbergsallad Rökt skinka Skivad gurka Ett vändstekt ägg Wiskeycheddar Skivad rödlök Rökt Korv Skivad tomat Majonäs Smör Vitt bröd Raaaaaaaap /Enis Ändrades Januari 28, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Oj Oj efter att ha sett så många goda måltider här får jag bjuda på en bantarmåltid Thai Air:s ny spydda lunch Grismat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Thaislafs igår kväll till Beer Sing. Men otroligt gott, börjar med seafood Bird kallas detta för, Spillning? inte ens min fru äter detta. POMMES är viktig, tog två portioner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Odin och ni andra. om ni är nyfiken på KÅL ... lyssna på detta. trodde inte att snålvattnet skulle kunna gå i gång på ett radioprogram med kål som huvudingridiens... men det gjorde det. http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/131451?programid=950 /Enis nu har jag lyssnat på programmet o kan bara hålla med....hungrig blir man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Var på sukomwit soi 4 ,,En bra bit ner på vänstersidan från sukomwit hållet,,seafood typ någonting hette haket,,,,Ett av det bästa jag ätit i Thailand, blev skitförvånad när 6 maträtter av 6 är tio poängare ,,,Rekomenderas ,,Naturligtvis kameran på hotellet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Jambumsen Beef ginger BearOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 idag blev det blev cevapcici med stark salsa o grönsaker, till efterrätt en semla från sveas bageri...proppmätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Blev ett par olika rätter idag, en kyckling med grönsaker, och en bondomelett. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Var på Admiral pub Sukumwit 29 och år smörbröd, och drack gott. En kycklingfilé och en Spajpölse röd salami till att börja med. Frugan tog en biff "yum" Tog en "frikadeller" Frugan Thaislafs Fick beställa en halvliter till, törstig är man ju alltid Fick kontra med en frikadeller till, en njutning att äta den. En fantastiskt god "frikadeller" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 tidig lunch idag också, laxfilé i ugn med salladslök o bladpersilja på, blomkål, broccoli o brysselkål serverades till....jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Middag med dottern vid poolkanten.. Mat: Khao Phat resp. Laab Mu.. Samt en Som Tam Dryck: Heiniken resp. Ovantine jen. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Rotmos med fläskkorv gick ner utan protester.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Håll i er för nu blir det åka av... Inga grönsaker, bara väsentligheter. Här har du äkta Amerikansk dessing, Svensk genomärlig ketchup och utsökt Thai chili sås. "När bara det bästa är gott nog". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Jag fortsätter kämpa för att få på mig badbyxorna. Middagen har jag förträngt det enda viktiga var denna... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Laxfilé i citronsås, till detta en rotfruktsgratäng "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Här har du äkta Amerikansk dessing, Svensk genomärlig ketchup och utsökt Thai chili sås. "När bara det bästa är gott nog". Kanske dags att skicka in ansökan till Sveriges mästerkock, du kan nog lära Mannerström ett och annat Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Jambumsen Beef ginger BearOffe Ingefärebjörn har jag alltid velat testa. Var det bra? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Ja, det blev en liten natt macka... Mvh. borje 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 30, 2013 Dela Inlagd Januari 30, 2013 Hittade en ost i kylen och karvade mig några skivor av den och la på en tallrik. Slog upp en sexa Absolut och öppnade en burk Svart till det. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Grisatasse och skånk med rotmos här i BKK igår Kokas med lök, vitlök, rödvinsvinäger, nejlikor, lagerblad, ginger, färsk grönpeppar och chili och buljongtärningar Gristassen kokat klar först. Bägge kokat klart. Servering, frugan tog glasnudlar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Grisatasse "Ta ner fötterna från bordet", sa alltid min salig mor, jag är beredd att hålla med. Dvs inte min favvorätt direkt Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 31, 2013 Dela Inlagd Januari 31, 2013 Fläskfilegryta med kokt (skalad) potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu