Odin Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Sitter just nu och har en Jimmy... Äter Ben och Jerryglass i stora lass... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Blev lite bantarmat även för mig, med köttfärs, champinjoner, salami, lite grönsaker, toppad med en lagrad prästost... ( Vore väl tusan om det inte skulle göra susen för badbyxorna...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Är väl egentligen morgondagens tillbehör till lunchen. Gjorde pizzasallad, enkelt och den blir riktigt god! Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 (ändrad) Gick ju inte att undvika att stoppa i sig... . jätte goda . idag. Sköljde ner det dåliga samvetet med en portion anka efterpå. Inmundigades hos stans volvohandlare och deras mathak.. Baan Thai /Enis Ändrades Januari 27, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Fruktstund... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Stekte ägg till frukost. Som lunch tog vi idag Mangosteen. Drottningens frukt. Om ni inte vet om det så är det den frukten som släcker "elden" i magen. Har ALLTID den frukten hemma i kylen. Måndag idag. Då får det bli oxfilé. Ingen Thaislafs idag inte. Stekt potatis med Sankta Marias grillkrydda blir gott till. Steker tomaten också, då blir den godare. Bon appe'tit Efterrätt. Ett maräng bröd, Frugan tyckte det var torrt så hon hällde på vaniljsås. Jättegott, ojojoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Det är förvisso kallt i Sverige men räkmackan köttbullemackan semlan och kaffet på Nybergs konditori är iallafall en fullgod tröst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Stekte ägg till frukost. DSC01174.JPG Som lunch tog vi idag Mangosteen. Drottningens frukt. Om ni inte vet om det så är det den frukten som släcker "elden" i magen. Har ALLTID den frukten hemma i kylen. DSC01179.JPG Måndag idag. Då får det bli oxfilé. Ingen Thaislafs idag inte. DSC01180.JPG Stekt potatis med Sankta Marias grillkrydda blir gott till. DSC01182.JPG Steker tomaten också, då blir den godare. DSC01183.JPG Bon appe'tit DSC01184.JPG Efterrätt. Ett maräng bröd, DSC01185.JPG Frugan tyckte det var torrt så hon hällde på vaniljsås. Jättegott, ojojoj. DSC01186.JPG Äter Thaisläkten något som du kallar maräng? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) Äter Thaisläkten något som du kallar maräng? Nej. det är bara frugan och jag som äter det, familjen bor i norra Thailand. man kunde köpa det idag på Big C extra Ratchada.Bangkok. Du tror kanske det är inte maräng? Ändrades Januari 28, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Nej. det är bara frugan och jag som äter det, familjen bor i norra Thailand. man kunde köpa det idag på Big C extra Ratchada.Bangkok. Du tror kanske det är inte maräng? Be din fru tala om vad Thailändska "maräng" är-cancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Det bidde köttfärslimpa med potäter... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) Svågern var på Handelsbanken idag där han tog ut lite stålar från sin första svenska löning. Att vara stadd vid kassa firade han genom att köpa sig 1kg ungnötslever som han snabbt stekte upp. Ska ätas med chili-dipp. Så här glad och nöjd blev han ! . . Ändrades Januari 28, 2013 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Idag blev det thaislafs "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Idag blev det thaislafs Mums Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 ikväll blev det en liten sallad med ruccola,lufttorkad skinka, soltorkade tomater o oliver....frugan slicade upp lite god brie på sin tallrik o jag smulade ner lite god ädelost från falbygdens mejeri....fantastiskt gott med ett glas rött till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Igår -Pyttipanna Idag -Pyttipanna Två dagar framöver -Pyttipanna Torsdag -Vet inte än. Kanske pyttipanna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Igår -Pyttipanna Idag -Pyttipanna Två dagar framöver -Pyttipanna Torsdag -Vet inte än. Kanske pyttipanna... Ja det är ju alltid gött att veta hur veckan blir Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Igår -Pyttipanna Idag -Pyttipanna Två dagar framöver -Pyttipanna Torsdag -Vet inte än. Kanske pyttipanna... När jag flyttade ner till Sthlm. andra gången så bodde jag tillsammans med en polare i Västberga. Han käkade Makaroner och korv i en och en halv månad i sträck, ok han gjorde stuvade makaroner på Lördagar. Efter 1,5 månad fick jag nog å tvingade i honom Älgbiff och pommes tror jag att det var. Då erkände han att han va bara lat å orkade inte göra nåt annat... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 När jag flyttade ner till Sthlm. andra gången så bodde jag tillsammans med en polare i Västberga. Han käkade Makaroner och korv i en och en halv månad i sträck, ok han gjorde stuvade makaroner på Lördagar. Efter 1,5 månad fick jag nog å tvingade i honom Älgbiff och pommes tror jag att det var. Då erkände han att han va bara lat å orkade inte göra nåt annat... Jag erkänner utan det minsta tvivel att jag är lat. Det är bara jag som ska bli mätt och då skiter jag i om jag så tuggar cellulosa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Människan är av naturen lat.... Å jag e jävligt mänsklig... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Idag blev det ugnsstekt lax med hemstampat mos,till det en skaldjurssås Drycken till det blev naturligtvis minimjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Min middag blev stekt vitkål med kycklingköttbullar. 4 hack i bältet nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Min middag blev stekt vitkål med kycklingköttbullar. 4 hack i bältet nu... Odin och ni andra. om ni är nyfiken på KÅL ... lyssna på detta. trodde inte att snålvattnet skulle kunna gå i gång på ett radioprogram med kål som huvudingridiens... men det gjorde det. http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/131451?programid=950 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) nu får jag inte din länk att funka men pelle på hörnet är otroligt duktig o härstammar från örebrotrakten....bara det!! hos pelle heter nya stället. Ändrades Januari 28, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Falangslafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu