phitsanulok Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 inte skal och älgfan vill aldrig bli blå idag ingen mat bara 3,5 gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 inte skal och älgfan vill aldrig bli blå idag ingen mat bara 3,5 gott Nån som har en susning om vad Khun phitsanulok snackar om Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Nån som har en susning om vad Khun phitsanulok snackar om En Norrlands guld som drickes med fördel när älgen på burken blivit blå = kall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 helt rätt micke, vill dessutom inte skal kvar på potisen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Nån som har en susning om vad Khun phitsanulok snackar om Hej Keithan ja tror det är detta han snackar om, har dem på mina två utebord.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 rätt igen Mait Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 rätt igen Mait Nu skulle det vara gött med en Norrlands 7,2a.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Grillat med årets första hemlagade kantarellsås + några SMÖRstekta ..........:winktongue: :winktongue: och färskpotatis med skal förståss “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Grillat med årets första hemlagade kantarellsås + några SMÖRstekta ..........:winktongue: :winktongue: och färskpotatis med skal förståss oj va gott det ser ut:great: .nu får man nog laga lite mat snart o inte bara dricka öl. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Grillat med årets första hemlagade kantarellsås + några SMÖRstekta ..........:winktongue: :winktongue: och färskpotatis med skal förståss Svensk färskpotatis göttigöttgött... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Snabbkokta grönsaker och stekt lax... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toi Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Två små oerhört dåliga "rökvertyg" samt en hummerburk från Abba och en liten liten sallad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 ett knippe 3,5+några mackor, väntar på svampleveransen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 1/2 finduspåse med ointressant innehåll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 bankade en fusksomtam till förrätt medans jag väntar på huvudrätten och efterrätten att bli färdiga. bra karl reder sig själv..vad ska man med fruntimmer till egentligen? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 bankade en fusksomtam till förrätt medans jag väntar på huvudrätten och efterrätten att bli färdiga. bra karl reder sig själv..vad ska man med fruntimmer till egentligen? Ja, det får tas upp i Nightlife avdelningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 söndagsmiddag enligt tallriksmodellen och smulpaj till efterrätt. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Ja tack förutom ruccolasalladen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Sitter i detta nu och väntar på att middagen ska komma i pass... Men det ser mörkt ut, bara getingar som surrar runt skallen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Även di här herrarna behöver äta IBLAND När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carpenter Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Hur blev bullarna? Bullarna blev gör bra möjligen för lite socker. Försökte baka med majsmjöl o honung inte bra, antagligen för lite fett, smulade som fan. Fungerade när bröna va varma med smör fan vad gott nästan som man var hemma o bakade med fyra sädeslag. Måste bara se till att få några kilo vid nästa besök, så kan man baka på riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Bullarna blev gör bra möjligen för lite socker. Försökte baka med majsmjöl o honung inte bra, antagligen för lite fett, smulade som fan. Fungerade när bröna va varma med smör fan vad gott nästan som man var hemma o bakade med fyra sädeslag. Måste bara se till att få några kilo vid nästa besök, så kan man baka på riktigt. nice. till lunch idag så blev det en pasta poverello "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Jättegod gräddstuvad pytt på Big Horn i Pattaya. För övrigt anser jag att Enis ska utestängas från denna tråd och öppna en egen tråd med sina läckerheter och låta oss amatörer ha denna tråd för oss själva !! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Eftersom firman även har kontor i Gävle så ska jag söka mig dit, letar nu en bostad nära Enis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2010 Dela Inlagd Augusti 16, 2010 Eftersom firman även har kontor i Gävle så ska jag söka mig dit, letar nu en bostad nära Enis Känner du doften av riktigt buljongkok ... Street food ala fru Enis.. Med Oxfilé då naturligvis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu