Issanbonde Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ha Ha vid 2 tiden "kurrar det i maggen"? Ingen bil just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 en tidig lunch idag, stekt kycklingfilé aubergine, squash,paprika o rödlök rostade i ugnen, en klick ajvar relish till...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 (ändrad) Lite falu rut med rökt skinka o en kopp jawa till frukost.. FF Ändrades Januari 26, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Fick mig en matlåda av mor idag med glutenfria makaroner, skinsksås, ost och lite annat jox. Blev dock tvungen att spetsa maten med lite härligt stark chilisås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Käkat potatissoppa med rimmat fläsk på långbro värdshus. Bifogar dagens barmeny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 FFF bjöd på en fläskis med potäter o vinbärsgele o lite grönt till det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Wiskeycheddar grattinerad kycklingfilé på en bädd av fetaostsallad kryddad med persilja och dragon. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Blev en fläskstek med grönpepparsås, sköter sig själv i ugnen, enklare kan det inte bli... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 här blir det inga fläskstekar när det är jobbarhelg, man får nöja sig med några mackor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Chilimarinerade revbensspjäll med sås Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Filmjölks bröd på gång, men nötter, russin och torkad frukt, klart om 80 min. mums! Midnatts snack!! Blir en film under tiden. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Här har vi en grillad kyckling. En kyckling som inte är uppfödd på fiskrens och antibiotika. Till den mango, och jag dricker givetvis kokosnöt till. Allting serverat på en modern bricka i hårdplast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Oj,, gott blev det! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Till kvällen igår, några pilgrimsmusslor. Jag är dålig på att göra sås. Och köpesås är inte så kul. Men den här är faktiskt skaplig. Brukar ha den till stekta fiskfileer också. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Inget thaislafs här int´ Det får frugan ha ifred.. Efter maten halka den här ner med en jäkla fart.. Vill du ha receptet på Nakhon Sling, vänligen skicka ett Karma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Åkte till Central Lad phrao idag Vi tog en lunch här. Frugan tog en cappuccino och jag tog otrolig god öl, en special importerad PAULANER lager Frugan åt en Kao-Soy medan jag tog en bacon sandwich Sen blev det en Kra Pro Pia med spicy kryddor och en American fried rice med fried chicken, det stekta ägget har jag redan ätit upp Det blev tre godingar till slut och nu orkar vi inte äta middag som planerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Kra Pro Pia Du e tuff du, fiskmage. Jag äter det mesta som en soptunna, men jag har svårt att käka viss inälvsmat som: njurar, mage mm. Lever funkar dock, konstigt va? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Jappesnitzel och jappebira. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 (ändrad) Vart 50 års-skiva igår har precis tvingat ner en kopp svart!!! Nu ska jag kila iväg till Citygross & inköpa Räkmackor!!!! Ändrades Januari 27, 2013 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Inväntar en panaeng med kyckling som Lillkrabban håller på att röra ihop. Jag är supervisor på avstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Potatisgratäng med kassler fick det bli till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Eftersom vi ska åka till Thailand om ett par veckor gör vi allt för att komma i badkläderna... En riktig söndagsmiddag Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Eftersom vi ska åka till Thailand om ett par veckor gör vi allt för att komma i badkläderna... En riktig söndagsmiddag vilken dag åker ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 vilken dag åker ni Vi åker fredagen 15/2 Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Har just ätit som tam.Nu måste B747 fara och köpa en brandsläckare,den var lite för vass för mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu