Odin Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Frulle idag blev på Jimmys favvoställe, två Egg Mc. muffin och Kaffe...Alltså jag kastade brödet och käkade bara ost bacon och ägg...Nu snart blir det Kinesiska muren på Odenplan, dom har ganska bra buffe´ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Idag blir det brunabönor & stekt fläsk i Vinterkylan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Fiskgryta med räkor, torsk och spätta i. Till det aioli och kokt potatis. Dagens lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Suki.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Kylskåpsrens,nudlar,lis,kyckling och korv.Till detta ett glas lättmjölk(minin var slut)Gott var det,det ska ju ändå blandas i kistan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Kao soy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Jag å Khan åt lite fisk, och en litet skaldjur.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Fattar inte att den lilla damen kan äta så jäkla mycket, kanske ser mer ut än vad det är.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Här åt vi idag. Har blivit ett hemskt ställe, tyvärr Thai vännen ville smaka köttbullarna, stackare, vi åt pepperpork steak som faktiskt gick att äta. men När F-N har svensken börjat med majonnäs till pommes, prinsessa bakelsen ok Gravlaxen ok cokan ok Ja det var länge sedan Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Idag blev det lite torsk gratäng, med lite hemkokt räkbuljong, (något som bör provas, i stället för att slänga skalen direkt...). Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Idag blev det lite torsk gratäng, med lite hemkokt räkbuljong, (något som bör provas, i stället för att slänga skalen direkt...). 1.JPG2.JPG 3.JPG Mvh. borje222 Ja jävlar borje,jag trodde du hade jordnötter i fisken? Såg sedan att det var svamp. Ser väldigt gott ut Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Jag å Khan åt lite fisk, och en litet skaldjur.... Mvh Maitan. Vad heter restaurangen? Den verkar vara värd ett besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Ärtsoppa och smörgås. Varför äter jag det så oerhört sällan när det är så oerhört gott, skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Soppa. Ärtsoppa till brunch och Ängamat till middag. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Jag å Khan åt lite fisk, och en litet skaldjur.... Mvh Maitan. nu blev frugan avundsjuk..hälsa khan, fredde och oi från oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 till lunch blev det frugans starka kycklingkorvsallad.... o till kvällsmat bjöds det mackor med stekt ägg skånsk senap o saltgurka...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Dagens middag blev blodpudding, bacon och ägg. Självklart med morsans rårörda lingon till blodpuddingen. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Nu snart blir det Kinesiska muren på Odenplan, dom har ganska bra buffe´ Odinplan menar du väl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Jag vet att det inte är Torsdag idag! Men inspirerad av flera här i mattråden köpte jag hem detta! Bara att värma upp, krydda lite och servera! Naturligtvis med senap! Lat som jag är idag (har städat och tvättat här hemma) så får nästa rätt bli. Bara att vispa ner vatten och matfett så är det klart! Har gjort detta i förväg, så att smeten fått svälla. Tar fram det välanvända Våffeljärnet och stoppar i kontakten... Börjar likna något nu... till det serveras hemkokt sylt (blåbär och björnbär) och istället för grädde tar jag fram... Mmmmm....sitter nu och njuter av våfflorna som blev över! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Fattar inte att den lilla damen kan äta så jäkla mycket, kanske ser mer ut än vad det är.. Hon är Thai....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Jag vet att det inte är Torsdag idag! Men inspirerad av flera här i mattråden köpte jag hem detta! Vinter 006.jpg Bara att värma upp, krydda lite och servera! Vinter 011.jpg Naturligtvis med senap! Vinter 012.jpg Lat som jag är idag (har städat och tvättat här hemma) så får nästa rätt bli. Vinter 001.jpg Bara att vispa ner vatten och matfett så är det klart! Har gjort detta i förväg, så att smeten fått svälla. Vinter 003.jpg Tar fram det välanvända Våffeljärnet och stoppar i kontakten... Vinter 005.jpg Börjar likna något nu... Vinter 010.jpg till det serveras hemkokt sylt (blåbär och björnbär) Vinter 017.jpg och istället för grädde tar jag fram... Vinter 013.jpg Mmmmm....sitter nu och njuter av våfflorna som blev över! :nyam: Vinter 015.jpg Såg jättegott ut Fibromorsa Men nu går väl Sam Sip Sam i taket när han ser alla halvfabrikat (utom sylten då ) Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Jag vet att det inte är Torsdag idag! Men inspirerad av flera här i mattråden köpte jag hem detta! Vinter 006.jpg Bara att värma upp, krydda lite och servera! Vinter 011.jpg Naturligtvis med senap! Vinter 012.jpg Lat som jag är idag (har städat och tvättat här hemma) så får nästa rätt bli. Vinter 001.jpg Bara att vispa ner vatten och matfett så är det klart! Har gjort detta i förväg, så att smeten fått svälla. Vinter 003.jpg Tar fram det välanvända Våffeljärnet och stoppar i kontakten... Vinter 005.jpg Börjar likna något nu... Vinter 010.jpg till det serveras hemkokt sylt (blåbär och björnbär) Vinter 017.jpg och istället för grädde tar jag fram... Vinter 013.jpg Mmmmm....sitter nu och njuter av våfflorna som blev över! :nyam: Vinter 015.jpg Tycker du Coop´s ärtsoppa är den bästa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Tycker du Coop´s ärtsoppa är den bästa? Nops! Den hemlagade är bäst, men även jag kan ta till halvfabrikat ibland. Om jag ska hinna göra något annat än laga mat! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Nops! Den hemlagade är bäst, men även jag kan ta till halvfabrikat ibland. Om jag ska hinna göra något annat än laga mat! Jovisst är det så, Morsans storkok och lumpens ärtsoppa var helt fantastiska men det är dåtid så nu har jag köpt diverse olika färdig korvar men inte hittat något speciellt, ska testa Coop´s också! Jag var och jobbade i Mörarp för en del år sedan, där fanns ett litet lunch ställe som hette Leif´s som hade helt kanon ärtsoppa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 24, 2013 Dela Inlagd Januari 24, 2013 Jovisst är det så, Morsans storkok och lumpens ärtsoppa var helt fantastiska men det är dåtid så nu har jag köpt diverse olika färdig korvar men inte hittat något speciellt, ska testa Coop´s också! Jag var och jobbade i Mörarp för en del år sedan, där fanns ett litet lunch ställe som hette Leif´s som hade helt kanon ärtsoppa! Om du köper färdig ärtsoppa, släng i en nypa (torkad) Timjan så får du en helt annan smak! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu