mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Grisstek på Old German nånting på soi 11. I stort sett menlöst är cl det bästa omdöme man kan ge. Mycket bättre på random sunkhak i Stockhoöm. Ingen ide att springa benen av för farangmat i den här stan. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Sen frukost dag. Uppe till höger Foodlands Kolbas Hungarian style, stark chilisalami som jag också använder som ölkorv, frugan tycker den är för stark, Vä Dried Salami skall nog vara air också, och kaviar Frugan åt toast med Thaikorv Med palm sweet cream Används till drinkar, kaffe, på bröd och till bakverk, tydligen ersättning till vanlig grädde, har aldrig uppmärksammat detta Ha det bra gott folk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 (ändrad) Grisstek på Old German nånting på soi 11. I stort sett menlöst är cl det bästa omdöme man kan ge. Mycket bättre på random sunkhak i Stockhoöm. Ingen ide att springa benen av för farangmat i den här stan. Med vänlig hälsning, Bei Otto soi 20 har den bästa Wiener och pork snitseln i Bangkok enligt mig, blivit besviken på alla andra ställena jag ätit den på, pork är godast där tycker jag Ändrades Januari 22, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Idag 22/1/56 Börjar dagen kl 8 00 med en kopp kaffe thaistyle och en munk. Framåt 10--11 Går vi över gatan till Lunchstället där intas Ris Ommlet en rejäl en Kao Kakaapau Idag med lever bläckfisk ( Tror jag ) En talrik buljong gjord på fläskben Detta för 2 pers a 35b st Igårkväll blev det rejält 2 fiskar Kyckling korv Kaniå sallader förstås Allt köpt på marknaden 5min från hemmet lite dyrt omk 600--700 b men då räckte det till 6 pers Kan det bli mycket bättre? Kul att det har börjat bli bilder på krubbet Tycker Offe Ps den 25 blir det fiskebyn men troligtvis bara 2 v Marinplace vill ha 4500 en vecka Sist jag bodde där 12000 en månad ink. el o vatten Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Åt på MBK femte våningen idag när vi var där. Många ställen att välja på Kyckling, ris och vitlöksbröd med en liter beer Sing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Falukorv med potatismos till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Kvällsmat, Yum mama och Tom yum kai, Thaislafs som vissa kallar det. MEN F-N VAD GOTT! Lap moo Avslutas med Moo toop, Thais Parma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Pizza till lunch idag. Tog en Quatro med extra pfefferoni och extra bacon .. och nu talar magen om att den fått mjölmat idag... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Åt på MBK femte våningen idag när vi var där. Många ställen att välja på Kyckling, ris och vitlöksbröd med en liter beer Sing. Gillar den här på MBK, andra våningen mot skytrainutgången.. Fräscha Dim Sum.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Synd det är så förbannat onyttigt, men det är ta mig fan bland det godaste man käka på denna jord ... Dock inte dagens, utan här om dagen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Synd det är så förbannat onyttigt, men det är ta mig fan bland det godaste man käka på denna jord ... Dock inte dagens, utan här om dagen.. Men här håller jag inte med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Ne inte jag heller, Det enda som är gott på Donken är Kaffet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Ne inte jag heller, Det enda som är gott på Donken är Kaffet... Enig Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Synd det är så förbannat onyttigt, men det är ta mig fan bland det godaste man käka på denna jord ... Dock inte dagens, utan här om dagen.. Men här håller jag inte med Fy fan Sicken drit Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Falukorv med potatismos till lunch.ImageUploadedByTapatalk1358852067.466067.jpg Gud i himmlen om man kunde få hit en falukorv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Åt på MBK femte våningen idag när vi var där. DSC01003.JPG Många ställen att välja på DSC00993.JPG DSC00994.JPG Kyckling, ris och vitlöksbröd med en liter beer Sing. DSC00992.JPG DSC00996.JPG DSC00997.JPG Är det den med kuponger? Själv åt jag fiskpinnar, varken flådigt, snyggt eller en fröjd för gommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Gud i himmlen om man kunde få hit en falukorv? Vanlig falukorv kan bli svårt,men ev kan kan jag fixa svensk vegofalu till nästa vecka,kan det va nått av intresse? Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 (ändrad) Porterstekrester från frysen med nykokt skalad potatis, räckte till en snuskburk till imorgon också.. FF Ändrades Januari 22, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Falukorv med potatismos till lunch.ImageUploadedByTapatalk1358852067.466067.jpg Gud i himmlen om man kunde få hit en falukorv? Dhl kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 (ändrad) idag blev det frugans bantarmat till lunch: torsk i folie med blomkål o broccoli.en klick sambal olek till...jättegott! Ändrades Januari 22, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Ibland kan man göra rester av rester!! Tar det som blev över av pastan och såsen från igår! Värmer upp såsen och reder den med LITE "Maizena-mjöl" (utrörd i vatten så att det inte blir några klumpar) Sedan i med allt i en ugnsform.. River en bit ost! och lägger det ovanpå pastan. Medan pastagratängen puttrat i ugnen skivar jag en bit Sorunda falukorv. som jag helt enkelt steker upp... Nu är maten färdig och klar att äta! Enkelt och snabbt att laga mat idag. OBS!! Har inte haft med detta i maten idag eller någon mer klyfta från denna väldoftande knöl! Var för hungrig för att hinna fotografera maten på bordet! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Gud i himmlen om man kunde få hit en falukorv? Köp "Fleischwurst", finns överallt att köpa och smakar nästan bättre än den svenska "falukorven". :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Är det den med kuponger? Själv åt jag fiskpinnar, varken flådigt, snyggt eller en fröjd för gommen. Nej, du får ett kort när du går in på stället likt ett ex visakort, det använder man när handlar maten, sen när man går ut lämnar man kortet i utgångskassorna och betalar den summan som finns på kortet, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Gud i himmlen om man kunde få hit en falukorv? Köp "Fleischwurst", finns överallt att köpa och smakar nästan bättre än den svenska "falukorven". :nyam: Det tipset tackar även jag för och ska testas inom det närmsta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 Här åt vi idag. Har blivit ett hemskt ställe, tyvärr Thai vännen ville smaka köttbullarna, stackare, vi åt pepperpork steak som faktiskt gick att äta. men När F-N har svensken börjat med majonnäs till pommes, prinsessa bakelsen ok Gravlaxen ok cokan ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu