måne Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Ska bli underbart gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Efter ankomst till Gbg. Gäller strikt öldiet... Ja och snus förstås Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toi Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Varma kräftor,green curry pork, pappaya pok pok och en liten liten sallad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Hejsan Pepparbiff, pommes och bernaise! Tomat och gurka till. Två sexor Skåne och en öl! MUMS MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 få man inte har möjlighet att vara i gamla och nya vänners lag i götet denna helg så får man väl trösta sig med att skrammla med lite gytor och kastruller. Medda saltbakad laxfilé med citronssås... Tag ett stycke laxfilé dela den mitt itu, lägg ena delen med skinsidan nedåt på grovsalt, riv över citronskal och hackad dill. Lägg sedan den andra filéboiten som lock och täck hela alstret med grovsalt. in i ugnen 200 grader i 30min Under tiden så vispar man samman tort vitt vin, vatten, presad citron, fiskbuljong samt majsenamjöl, koka upp och tillsätt creme frasie, grädde, riven citron och salt å peppar ettapå "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 ja du din rackare det blir ett + När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Många fina matbilder, man blir lite hungrig. Funderade lite på det här med potatis, somliga lägger ner mycket möda och tid på matlagningen, men man har inte tid att skala potatisen, nä jag säger som min gamla far, inte har vi det så dåligt ställt att vi ska behöva äta skalen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 6, 2010 Dela Inlagd Augusti 6, 2010 Många fina matbilder, man blir lite hungrig. Funderade lite på det här med potatis, somliga lägger ner mycket möda och tid på matlagningen, men man har inte tid att skala potatisen, nä jag säger som min gamla far, inte har vi det så dåligt ställt att vi ska behöva äta skalen mvh walle Nja, skal är ju inte så gott alla gånger. Men jag har blivit informerad om att det mesta av potatisens näring sitter nära skalet, och skalar man råpotatis så riskerar man att skala bort det mesta av det nyttiga. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Många fina matbilder, man blir lite hungrig. Funderade lite på det här med potatis, somliga lägger ner mycket möda och tid på matlagningen, men man har inte tid att skala potatisen, nä jag säger som min gamla far, inte har vi det så dåligt ställt att vi ska behöva äta skalen mvh walle Kan bara hålla med ser så jävla smutsigt och oaptitligt ut med oskalad potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Nu blev man hungrig igen............nä nu går jag å äter av frukostbuffén Färskpotatis skalar jag aldrig däremot vinterpotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Nu blev man hungrig igen............nä nu går jag å äter av frukostbuffén Färskpotatis skalar jag aldrig däremot vinterpotatis Hur var frukosten , mkt godsaker tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Jäpp! Bacon å ägg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 (ändrad) En Oxfilé-pizza med bearnaisesås och ett gott rödvin Ändrades Augusti 7, 2010 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 rödvinsbrässerad fransyska med trattkantarellsås /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Fan Enis vart bor du? Jag är hungrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2010 Dela Inlagd Augusti 7, 2010 Fan Enis vart bor du? Jag är hungrig. Gävle. ramlade in fem vrålhungriga thai precis. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Medda hamna här http://www.maipenrai.se/forum/topic/16-dagens-bild/page__view__findpost__p__209731 Desserten åkte in i ugnen för en stund sedan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Så här blev den.. även Enis kan misslyckas i bland Lite för lite marängsmet eller lite för mycket röda vinbär . men gött var det "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 12, 2010 Dela Inlagd Augusti 12, 2010 Så här blev den.. även Enis kan misslyckas i bland Själv hade jag varit stolt över den om jag gjort den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Så här blev den.. även Enis kan misslyckas i bland Lite för lite marängsmet eller lite för mycket röda vinbär . men gött var det Enis du misslyckas lägg av..ser kanon gött ut och det är smacken som gäller Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2010 Dela Inlagd Augusti 13, 2010 Hmm...Sjötunga Walewska någon...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 klyftisar MED skal,tycker det smakar lite mer matigt då. kantarellsås gjord av creme fraishe kantarell o grädde.o entrecoten var medium fast den ser ut som en kolbit. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2010 Dela Inlagd Augusti 14, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Använd fokusen rätt nästa gång du tar bilder. Man ser ju knappt ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 15, 2010 Dela Inlagd Augusti 15, 2010 Den Thailändska vitlöksfirren är hustruns stora favorit. Synd, då det alltid är det dyraste på menyn.. Själv nöjer jag mig med wokad röra på plasttallrik på trottoaren på Kao San för 15 B, fast det är klart, mitt dryckesintag motsvarar väl hennes matutsvävningar är jag rädd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu