Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Udon Thani 25/12 2009

"Hemlagad" Tysk korv med sallad på Nobi´s

post-3485-0-49831300-1357985915.jpg

Jäklar vilka goda korvar och olika skinkor från egen tillverkning han har :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Udon Thani 25/12 2009

"Hemlagad" Tysk korv med sallad på Nobi´s

attachicon.gifBeer02.jpg

Jäklar vilka goda korvar och olika skinkor från egen tillverkning han har :thumbsup:

Vilken fabrik han har!! Kan till o med tillverka egna skinkor. kan man köpa ett par till FFF i lagom storlek (DVS) lite mindre än nu varande storlek..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Passar o passar...är det som för mig att man ingår i en ris-familj, och är i minoritet...trött hemkommen från arbetet...

Nästan allt passar...vad är alternativet...ni förstår...

- Ja  älskling, det var jätte gott...-!

Mvh. borje222

Tyvärr så får jag inte utföra de så kallade "kvinnosysslorna" för min sambo, hon lagar mat åt mej innan hon åker till sitt jobb.

Dela på andra sajter

Lite av varje Kunde inte undvika att sakna 33:an apy8ezur.jpga3ysynaq.jpg4amyjy6a.jpg Sent by my flintaphone and Tapatalk

Stackars människor att behöva ä'ta det slafset he he

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Svärmors Hemlagade thaimat som vanligt.. Idag blev det tre sorters fisk bl.a. Ångkokad hel fisk. Panerad friterad fisk. Sweet and sour fisk med ananas.. ujegeta2.jpg Utsökt som vanligt... Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Hemgjort rotmos med fläskkorv och slotts starka,till det ett glas minimjölk  :thumbsup: och rasande gott var det.

Måne

Dela på andra sajter

Hemgjort rotmos med fläskkorv och slotts starka,till det ett glas minimjölk  :thumbsup: och rasande gott var det.

En kamera har gjort detta inlägg till perfektion...

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Bjöd hem en skåning på renskavsgryta. Jag hade dock fullt upp med matlagning samt att förstå hans dialekt så det blev inga bilder.

Dock gillade han maten och vi hann faktiskt med att lösa åtskilliga av universums gåtor under tiden vi åt..och drack :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

En kamera har gjort detta inlägg till perfektion...

FF

Ska bättra mig men var så jäkla hungrig  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Lokalproducerad bratwurst. Auberginer med krossade tomater och fetaost. En lite klick skagenröra passade fint till :)

post-3898-0-87071900-1358007952_thumb.jp

Dela på andra sajter

Egenrullade köttbullar,potatis och gräddsås med hackad svamp.

post-9438-0-68702800-1358008246_thumb.jp

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

En av dom godaste frysta Pizzorna som finns.

Osten smakar gudomligt gott och den håller väldigt hög klass, faktiskt.

post-4543-0-55191500-1358008696.jpg

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
En av dom godaste frysta Pizzorna som finns. Osten smakar gudomligt gott och den håller väldigt hög klass, faktiskt.
Har aldrig hajat detta med industripzzor. Vill man ha en god pizza köper man en premiumpizza med bara färska saker och mozzarella hos närmaste pizzahandlare för bara 70-80 spänn. Vill man ha en utmärkt pizza gör man den själv för 20-30 kronor portionen. Bara min lilla åsikt .. Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Har aldrig hajat detta med industripzzor. Vill man ha en god pizza köper man en premiumpizza med bara färska saker och mozzarella hos närmaste pizzahandlare för bara 70-80 spänn. Vill man ha en utmärkt pizza gör man den själv för 20-30 kronor portionen. Bara min lilla åsikt .. Med vänlig hälsning

Du har rätt i det du säger.

Men om man som jag inte har tid och laga eller ibland har långt till pizzerian så är denna frysta pizza ett super kompiment till både hemlagad som köpt pizza.

Prova så får du bedömma sen... :rules:

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Egenrullade köttbullar,potatis och gräddsås med hackad svamp.

Lite rårörda lingon på det och det hade varit euforiskt!

Fan va sugen jag blev på hemmagjorda köttbullar nu!

Är inte så bra på det själv men morsan gör helt sinnessjukt goda köttbullar och vilken son älskar inte sin mammas mat!? :thumbsup:

Själv så får jag nöja mig med att fortsätta på entrecoten som jag påbörjade igår och det får väl duga!? :crazy:  :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Lite rårörda lingon på det och det hade varit euforiskt!

Fan va sugen jag blev på hemmagjorda köttbullar nu!

Är inte så bra på det själv men morsan gör helt sinnessjukt goda köttbullar och vilken son älskar inte sin mammas mat!? :thumbsup:

Själv så får jag nöja mig med att fortsätta på entrecoten som jag påbörjade igår och det får väl duga!? :crazy:  :thumbsup:

Mammas mat ja,det var bra grejer det :thumbsup:

Ja du,den köttbiten du visade igår är helt okej om du kommer hit och visar någon gång hur man får till det så bra,såg ruskigt gott ut

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Mammas mat ja,det var bra grejer det :thumbsup:

Ja du,den köttbiten du visade igår är helt okej om du kommer hit och visar någon gång hur man får till det så bra,såg ruskigt gott ut

Kommer bilder senare på dagens måltid och den blir lite nyttigare idag (fast jag vet inte om det hjälper när man förkrökar på vodka :17: )!!! :14:

Dela på andra sajter

Kommer bilder senare på dagens måltid och den blir lite nyttigare idag (fast jag vet inte om det hjälper när man förkrökar på vodka :17: )!!! :14:

Det blir ju roligare iallafall :14:

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Det blir ju roligare iallafall :14:

Så sant! :17:  :rotfl:

Dela på andra sajter

Just hemkommen från grannen.

Där blev jag bjuden på stekt panerad abborrefile med kokt potatis och äggsås. Till detta rivna morötter och knäckemackor. Tyskt vitt vin.

Mumsfillibabba!

Dela på andra sajter

Biff Rydberg. Enda nackdelen är att det är så snuskigt gott så det finns inte tid till foto...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...