Odin Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Två hårdkokta ägg å kaffe till frukost, stekt Gösfile (3st) å kaffe till lunch och middagen blev ett jävla lass Kebabkött med pizzasallad. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Trött efter en arbetsvecka så det blev Nua nam tok och sticky rice på lokala thaihaket, så attans gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Två hårdkokta ägg å kaffe till frukost, stekt Gösfile (3st) å kaffe till lunch och middagen blev ett jävla lass Kebabkött med pizzasallad. LCHF? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 LCHF? MVH Tommy Ja och ganska strikt (utom en dag i veckan) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 (ändrad) På begäran, även om jag inte hade tänkt lägga in något här idag. Är nämligen restmat vi äter idag! Fläsksnitzhel med hemlagad svampsås och RIS! Andra rätten är äkta Thaislafs Vem som åt vad får du gissa dig till! Ändrades Januari 11, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 (ändrad) Själv plockade jag fram den entrecoten som jag har haft liggande i en månad! Från en kviga, som man ser på marmoreringen och det ljusgula fettet (samt det faktum att jag plockat ut den själv)! Och en riktigt tjock skiva ville jag ha! En sås på grädde, svettad rödlök, rökig whiskey, tomatpuré, rökt paprikapulver, rosmarin, balsamico, kalvfond och soja! Å så grillas entrecoten på i en superhet grillpanna från Skeppshult! Nu skall den in i ugnen på 120 gr. till kärntemperatur av 52 gr., för att sedan får vila upp till 58 gr. Trancherad och klar tillsammans med ugnsrostad potatis, paprika, lök, morötter och körsbärstomater! Whiskeysås på det och satan i gatan vad gött det är! Nu försikommer det någon form av sexuell aktivitet med mina smaklökar!!!! And I like it!!! Bästa kalsong-/ mysbyxfyllan ever!!! Ändrades Januari 11, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Trött efter en arbetsvecka så det blev Nua nam tok och sticky rice på lokala thaihaket, så attans gott Det ser väldigt gott ut Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Själv plockade jag fram den entrecoten som jag har haft liggande i en månad! Från en kviga, som man ser på marmoreringen och det ljusgula fettet (samt det faktum att jag plockat ut den själv)! entrecote 001.JPG Och en riktigt tjock skiva ville jag ha! entrecote 002.JPG En sås på grädde, svettad rödlök, rökig whiskey, tomatpuré, rökt paprikapulver, rosmarin, balsamico, kalvfond och soja! entrecote 003.JPG Å så grillas entrecoten på i en superhet grillpanna från Skeppshult! entrecote 004.JPG Nu skall den in i ugnen på 120 gr. till kärntemperatur av 52 gr., för att sedan får vila upp till 58 gr. entrecote 005.JPG Trancherad och klar tillsammans med ugnsrostad potatis, paprika, lök, morötter och körsbärstomater! entrecote 006.JPG Whiskeysås på det och satan i gatan vad gött det är! entrecote 007.JPG Nu försikommer det någon form av sexuell aktivitet med mina smaklökar!!!! And I like it!!! Bästa kalsong-/ mysbyxfyllan ever!!! Ser jävligt gott ut,fast bäst var ju ordet mysbyxfyllan..helt underbart Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Själv plockade jag fram den entrecoten som jag har haft liggande i en månad! Från en kviga, som man ser på marmoreringen och det ljusgula fettet (samt det faktum att jag plockat ut den själv)! entrecote 001.JPG Och en riktigt tjock skiva ville jag ha! entrecote 002.JPG En sås på grädde, svettad rödlök, rökig whiskey, tomatpuré, rökt paprikapulver, rosmarin, balsamico, kalvfond och soja! entrecote 003.JPG Å så grillas entrecoten på i en superhet grillpanna från Skeppshult! entrecote 004.JPG Nu skall den in i ugnen på 120 gr. till kärntemperatur av 52 gr., för att sedan får vila upp till 58 gr. entrecote 005.JPG Trancherad och klar tillsammans med ugnsrostad potatis, paprika, lök, morötter och körsbärstomater! entrecote 006.JPG Whiskeysås på det och satan i gatan vad gött det är! entrecote 007.JPG Nu försikommer det någon form av sexuell aktivitet med mina smaklökar!!!! And I like it!!! Bästa kalsong-/ mysbyxfyllan ever!!! Helt rätt!! Blev hungrig av att se på dessa bilder, även om jag nyss ätit middag! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Fläsksnitzhel med hemlagad svampsås och RIS! Schnitsel serveras me stekt potatis !!!! Ris ?? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Schnitsel serveras me stekt potatis !!!! Ris ?? Testa någon gång! Det är smaskens!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Ser jävligt gott ut,fast bäst var ju ordet mysbyxfyllan..helt underbart Ja, jag uppgraderade ju kalsongfyllan, som en annan medlem på detta forumet (ingen nämnd, ingen glömd) så förtjänstfullt uppfann! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Schnitsel serveras me stekt potatis !!!! Ris ?? Testa någon gång! Det är smaskens!! Nä passar inte alls Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Nä passar inte alls Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Passar o passar...är det som för mig att man ingår i en ris-familj, och är i minoritet...trött hemkommen från arbetet... Nästan allt passar...vad är alternativet...ni förstår... - Ja älskling, det var jätte gott...-! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Passar o passar...är det som för mig att man ingår i en ris-familj, och är i minoritet...trött hemkommen från arbetet... Nästan allt passar...vad är alternativet...ni förstår... - Ja älskling, det var jätte gott...-! Mvh. borje222 Jupp det gäller att väga orden på guldvåg så man får dessert.. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Passar o passar...är det som för mig att man ingår i en ris-familj, och är i minoritet...trött hemkommen från arbetet... Nästan allt passar...vad är alternativet...ni förstår... - Ja älskling, det var jätte gott...-! Mvh. borje222 Hehe du skulle ha ätit med mej idag; Vildsvinskorv smaksatt med kantareller från "Taylor&Jones" riktigt potatismos (rikligt med grädde o smör" och hemlagad "Brown sauce" Smaskens, o inte ett riskorn i sikte Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Passar o passar...är det som för mig att man ingår i en ris-familj, och är i minoritet...trött hemkommen från arbetet... Nästan allt passar...vad är alternativet...ni förstår... - Ja älskling, det var jätte gott...-! Mvh. borje222 Hehe du skulle ha ätit med mej idag; Vildsvinskorv smaksatt med kantareller från "Taylor&Jones" riktigt potatismos (rikligt med grädde o smör" och hemlagad "Brown sauce" Smaskens, o inte ett riskorn i sikte Så ska det vara mums mums Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Frukost. Rågbröd, dillkaviar och Prästost . Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Nä passar inte alls Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Hustyrannen krävde att få ris till maten idag. Och lydig som jag är så fick han sin vilja igenom! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 På begäran, även om jag inte hade tänkt lägga in något här idag. Är nämligen restmat vi äter idag! Fläsksnitzhel med hemlagad svampsås och RIS! Mat 001.jpg Andra rätten är äkta Thaislafs Mat 002.jpg Vem som åt vad får du gissa dig till! Restmat Kan du faxa över lite restmat till mig ? Båda resterna Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Själv plockade jag fram den entrecoten som jag har haft liggande i en månad! Från en kviga, som man ser på marmoreringen och det ljusgula fettet (samt det faktum att jag plockat ut den själv)! entrecote 001.JPG Och en riktigt tjock skiva ville jag ha! entrecote 002.JPG En sås på grädde, svettad rödlök, rökig whiskey, tomatpuré, rökt paprikapulver, rosmarin, balsamico, kalvfond och soja! entrecote 003.JPG Å så grillas entrecoten på i en superhet grillpanna från Skeppshult! entrecote 004.JPG Nu skall den in i ugnen på 120 gr. till kärntemperatur av 52 gr., för att sedan får vila upp till 58 gr. entrecote 005.JPG Trancherad och klar tillsammans med ugnsrostad potatis, paprika, lök, morötter och körsbärstomater! entrecote 006.JPG Whiskeysås på det och satan i gatan vad gött det är! entrecote 007.JPG Nu försikommer det någon form av sexuell aktivitet med mina smaklökar!!!! And I like it!!! Bästa kalsong-/ mysbyxfyllan ever!!! Jäla göttegris Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Restmat Kan du faxa över lite restmat till mig ? Båda resterna Nästa gång kanske! Om det blir något över !!!!!!!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 (ändrad) Idag åt vi på Jeffers. Beef and pork steak with peppersauce Kycklingstek och friterad fiskfilé med pepparsås och remouladsås. Hälsningar goodolle Ändrades Januari 12, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 första frukosten i sverige på 7 veckor blev stekt falukorv med ägg o en liten klick rödbetssallad. till det ett gott bröd med bockhornsklöverost frän lakene ostgård...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 Lite av varje Kunde inte undvika att sakna 33:an Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu