BBJ Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Tack Mait drar in en bild på Nerike som inte ska äta och gillar heller inte groggvirke!! Mvh Svampen Han ser rätt törstig ut Nerike, som en diande kalv ungefär Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 31, 2010 Dela Inlagd Juli 31, 2010 Han ser rätt törstig ut Nerike, som en diande kalv ungefär Mvh BBJ Haha. En av dom roligaste komemntarena någonsin. Ren Vodka direkt ur flaskan.. Hehe vilka flashbacks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2010 Dela Inlagd Augusti 1, 2010 Idag blev det grillat sidfläsk med vitlökfräst färskpotatis + lite bearnaisesås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Grillat sidfläsk är kanongott. Mindre gott var gårdagens middag för mig. Vi var på utflykt och jag beställde in en Schnitzel på byns "bästa" restaurang och fick sent omsider in en kycklingfile som var panerad med nåt som såg ut som fiskfjäll. Som tur var fanns det kalla Chang och cigarrer att tillgå Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Inget märkvärdigt. en grillad chiabatta med skinka, senap, lök, salami, plommontomater och ett rikligt lager ost... det blev man ju inte mätt på så jag vispade ihop denna. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 วันนี้ผมจะกินจิ้งหรีด กับแมงสาบทอดกรอบ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 วันนี้ผมจะกินจิ้งหรีด กับแมงสาบทอดกรอบ Yummi Yummi "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Yummi Yummi En Delikatess Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 วันนี้ผมจะกินจิ้งหรีด กับแมงสาบทอดกรอบ Fan ja älskar din avatar E det möjligen självporträtt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Inget märkvärdigt. Nä förmodligen inte. Du måste bo på en restaurang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Varför kämmpa i köket När man får det här serverat för 137 riksdaler När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 "Inget märkvärdigt. en grillad chiabatta med skinka, senap, lök, salami, plommontomater och ett rikligt lager ost... det blev man ju inte mätt på så jag vispade ihop denna." Mumsigt :y7: :winktongue: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Augusti 2, 2010 Dela Inlagd Augusti 2, 2010 Dal, sallad och bröd. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Ris, kyckling och currysås Tidigare på dagen en pizza Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Fan ja älskar din avatar E det möjligen självporträtt Ja det är jag..Knasen brukar hjälpa mig med mycket i livet. Han är min bäste vän.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 tagiatelli med räksås blev det till lunch... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Idag blev det japanskt ett nytt ställe som öppnat på väster i närheten av bodegan, så det blev hämtmat Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 och nu blev man hungrig igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Till medda vete f*n Nu sitter de å smaskar både rått och tillagat i köket. Laab nua på komage och nötfärs... jag fick gå ut och vomera när frugan tillagade det och vändra ur hela huset... och min köttfärs som jag hade tänkt göra några biffar på hade fugans syster snällt meckat i hop med komage och inte så "pic". kväljningar bara av doften... Blir nog en köpepizza. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Till medda vete f*n Nu sitter de å smaskar både rått och tillagat i köket. Laab nua på komage och nötfärs... jag fick gå ut och vomera när frugan tillagade det och vändra ur hela huset... och min köttfärs som jag hade tänkt göra några biffar på hade fugans syster snällt meckat i hop med komage och inte så "pic". kväljningar bara av doften... Blir nog en köpepizza. laab nua som e så gott:crazy: .nja går ju iaf. att svälja ner med litervis med öl. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Ja jag har åxå svårigheter att inse nyttan av att ata... hmmm biprodukterna om man inte måste, men f-n de e lika här kärringen slåss med hundarna om benen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 En liten köttbit med smörstekta kantareller,riven brännvins ost & potatispure!MUMS Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Spara på de smörstekta till nerresan gottegris Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Spara på de smörstekta till nerresan gottegris Finns så det räcker blir tunnbrödsklämmor med kantareller,västerbotten & lufttorkad skinka! Duger det åt Herrn? Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 5, 2010 Dela Inlagd Augusti 5, 2010 Platu ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu