FF Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Ja då är det väl ingen äkta hemslagen bea??? Visst är det fuskbea, inte så ofta jag fixar egen, md det händer ibland.. Har problem att få den lika tjockflytande som fuskisen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Till efterrätt glass med varm hallonsås och mango samt kakor Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 (ändrad) Avslutningsvis blev det en dubbel espresso och Grönsteds VSOP. Ca 18 g kaffe är idealet i min maskin (Rancilio Silvia). Konjaken tog jag inget foto på, alla vet väl hur en konjak ser ut? Ändrades December 31, 2012 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Blev grillning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Kycklingfilé med jordnötssås. Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Gratinerad hummer ,,,,,o Älgfile med Rödvinsås o tillbehör,,Blev nyårsmiddagen i år . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Gratinerad hummer ,,,,,o Älgfile med Rödvinsås o tillbehör,,Blev nyårsmiddagen i år . Det där såg jävligt gott ut, men mina fileer får vänta till ett bättre tillfälle... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Det där såg jävligt gott ut, men mina fileer får vänta till ett bättre tillfälle... Var gott som fan ,,,Men då har du iaf filerna kvar ,,,... ,,,Men iaf Gott nytt år på dej,,...o Skitjakt på dej,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Avslutar med ett glas hemmagjord fläder-champagne Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Det blev en skaldjurssoppa till slut men resten glömde jag fota. Inte p.g.a. fylla för jag gjorde faktiskt en "Dean Martin" på nyårsafton efter som det bara var frun och jag. Nu följer en "renlevnads" januari som jag tar ibland så det blir varken alkohol eller kött innan februari om det går som jag hoppas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Alskar starka ostar,sa idag blev det en riktig kaleribomb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Bakfyllefrukost 2 stekta på rågbröd med brännvinsost & rödbetor nersköljes med 1 kopp svart!!" Gott Nytt Food Lovers! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Två stycken Nurofen 400mg Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Idag blev det spagetti med köttfärs sås, nöt kött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Alskar starka ostar,sa idag blev det en riktig kaleribomb vad är det mer än grönmögelost? Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Pannbiff med sås potäter lök lingon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Nyårsdagen blev det pizza. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Nu blir det Paneng. Stark är den så man får bort skiten från igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Köttfärslimpa på Blue Moose Bar & Grill, Darkside. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Håller på just nu att helsteka en halv oxfile´ den ska serveras med ratatouille med hör och häpna Ris... liten kompromiss, Aya ville inte ha potatis idag åxå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Hade flyt och fick mig lite bjudmat idag också. Denna gång av X:et. Fick med mig en matlåda dessutom. Hemmagjorda köttbullar i gräddsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Idag gjorde jag spaghetti Carbonara till dottern. En av hennes favoriter, så det är ett säkert kort. ..En timma efter käket var hon mer hungrig, så jag brassade på lite våfflor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Å här kommer bilden... Helstekt Kofile´med ratatouille och ris... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Önskemål från mina barn, (som båda var hemma för en gångs skull). Lasagne, nu är vi så jäkla trött på julmat... Och så blev det... De hade rätt, var gott med lite barnmat! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 1, 2013 Dela Inlagd Januari 1, 2013 Efter en genomgången utbildning i potatis-skalerits ädla konst så skulle resultatet avnjutas under kvällen. Ve och fasa när man upptäcker att potatisskalerskan slarvat. Potatisen är ju inte tvättad. Rensad och torkad svart trumpet, INTE tvättad och skalad. Ned med den i en väl förberedd gräddsås. Frästa kycklingfile i bitar med diverse kryddning. Färdiiga resultatet innan plats vid bordet ockuperades. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu