Guest Fredman Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Efter 3 timmars kokande så föll till sist högreven isär och vilken underbar chili con carne det blev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Kvällen dessert står nu till sig i kylen! En av mina favoriter, Tiramisu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Ja kan man få ett tips på hummer Ett tips är att i februari kolla in på Soi Yodsak där ser du hur en snuskhummer ska vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 (ändrad) tyckte du sa att du inte var nere då ha ha ps hoppar över hummern blivit förkyld som fan ds Ändrades December 31, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 tyckte du sa att du inte var nere då ha ha ps hoppar över hummern blivit förkyld som fan ds Beroende på var förkylningen sitter, så kan jag rekomendera Zithromax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Beroende på var förkylningen sitter, så kan jag rekomendera Zithromax Ja har ingen dos hemma kör med kåvepenin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Burgare till frugan och pizza till mig. I kväll brassar svärmor nått thaikäk. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Krabba och räkor Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Blir nog att helsteka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Det ska jag åxå, förutsatt att jag fixar min första grillierade hummer först... Annars blir det väl vatten och bröd i garderoben... Då kör vi på samma nyårsmeny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Frugan står för maten idag "thaimat" det enda jag birdrar med är en Skagen Toast som aptitretare! Skål & Gott Nytt Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Nu puttrar fonden till kvällens soppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Dottern bjöd på lunch idag och det tackade jag inte nej till. Kycklingfilé i krämig sås med tillbehör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Marierad Fläskfile med allsköns kryddor och potatisgratäng därtill. Broccoli och trumpetsvamp förgyller maträtten. Brolio,ett italienskt rödvin satt som bra till Senare när man orkar resa sig från soffan så blir det kladdkaka och grädde...mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Lyckades bli Thaimat i Malaysia med. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Kvällens förrätt en MPR (snuskhummer) Gratinerad med vitlökssmör och västerbottenost Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Rabarberpaj vispad grädde???!! Hur Djävla Gött ä Dä Over and Out See U Next Year? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 (ändrad) I dag e det fest. 3 kokta sibyllakorvar med bröd och majonäsgurka vart det. och naturligtvis MJÖLK till det. (eller hur BIBBEN ? ) Ändrades December 31, 2012 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Gratinerad hummer Konjaksflamberad oxfilé med grönpepparsås och potatisgratäng Tiramisu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Varmrätten entrecote med palsternackspure', sparris och bearnaissås Efterrätten får vänta är otroligt mätt nu Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 (ändrad) Ingen större överraskning blev det, hoppas FFF blir nöjd.. SÅ där ja nu ska vi äta.. FF Ändrades December 31, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 (ändrad) Ingen större överraskning blev det, hoppas FFF blir nöjd.. IMG_0343.JPG IMG_0344.JPG FF Skär sig inte bean när du kör den ugnen eller kör du fusk he he Ändrades December 31, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Skär sig inte bean när du kör den ugnen eller kör du fusk he he Har aldrig haft problem med detta, funkat varje gång.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Har aldrig haft problem med detta, funkat varje gång.. FF Ja då är det väl ingen äkta hemslagen bea??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu