ano Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 (ändrad) Södermanlands ädel. http://jurssmejeri.se/vara-ostar/ Pepparkakorna är slut. Vad kan man mera lägga osten på? Så himla gott! Mariekex är min favorit. Gillar kontrasten mellan det lite söta och ostsmaken. Ändrades December 28, 2012 av ano Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Efter jag kollade denna tråd så blev jag tvungen att göra lite nattamat. Ett tips om ni gillar grillkorv, smöra in brödet och släng på en vällagrad ost typ västerbotten eller vad ni gillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Bra ide, men korvbröd?? Fan de e ju lika mycket socker i det som bullar... Då är Baguette lite bättre, och det smakar bättre åxå. Men det där med osten, den tar jag med mej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Spätta med 33:ans hemgjorda skagenröra till och snaps i dif glas julklapp från barnen Jordgubbar med lätt vispad grädde till efterätt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Köpte mig en köttkvarn igår! Längtar tills jag får använda den! Ok, lite OT eftersom jag inte ätit ngt som producerats från den ännu! Var köpte du den ? Jag behöver en sökt men ej hittat vad jag vill ha men denna ser bra ut .. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Patentmacka, den var god! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. Freedom for you! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Flygplansmat... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Frukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Efter ännu ett besök i residensstaden som är känd för sina gurkor blev det lite junkfood, denna gång på Burger King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Frugan har bakat gott matbröd som vi ska ha i kväll till grillningen. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 En kopp The och 2 hårdkokta ägg till frukost, och Aya har börjat marinera lunch-kycklingen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Det blev muffins med till grillpartyt i kväll Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Skinkmackor och java Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Irriterande ovana att man börjat vakna 03-04 tiden nuförtiden men nu åstadskom man något istället för att hänga över datorn som vanligt. Två bröd bakades,det ena skall ett gäng tjejer i varierande åldrar få inmundiga. Idag går nämligen det 7 km långa skidloppet av stapeln.Vi andra har då till uppgift att utfodra och heja fram tjejerna efter spåret. 10 otränade tjejer skall åka men igår kväll under vår försnacksfest så hördes några redan börjar ångra sitt beslut så hur många som står på start vid 15-tiden återstår att se .Efter ca 5 km är det dock rast och halvtid och då får tjejerna mat och allehanda dryckjom uppdukat hos en granne. Stärkta av det så är det bara en lätt nedförsbacke till slutmålet. Svenska flaggor är framtagna och man får hoppas ingen PK stolle ser oss Hejaramsor kommer att sjungas,osäkert dock om tjejerna kommer att uppskatta våra muntra tillrop när vi susar fram på våra skotrar.he,he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Potatisgratang med sallad i.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Flygande Jacob! Gjorde den lite hetare, hälften av chilisåsen var Sriracha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Flygande Jacob! Gjorde den lite hetare, hälften av chilisåsen var Sriracha! Har aldrig förstått varför nötterna ska vara med he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Flygande Jacob! Gjorde den lite hetare, hälften av chilisåsen var Sriracha! en klassiker. supersmarrigt tycker jag bara man slipper "lis" som tillbehör. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Har aldrig förstått varför nötterna ska vara med he he Det tycker jag du ska vara tacksam för! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Det tycker jag du ska vara tacksam för! Jo jag är det för dom finns inte med när jag gör jakob satans otyg i maten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Har aldrig förstått varför nötterna ska vara med he he För det är gott förstår du Jag förstår dig dock om du är nötallergiker. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Ett gäng stekta kotletter, med ,,, min touch! Ungarna har godkänt med Så då får man ju va nöjd. Blir gi idag ochså.. utan potatis,, Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Ett gäng stekta kotletter, med ,,, min touch! Ungarna har godkänt med Så då får man ju va nöjd. Blir gi idag ochså.. utan potatis,, Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Men helv... va go såsen va.. nu ska vi äta, ungar.. duka bordet! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Ett gäng stekta kotletter, med ,,, min touch! Ungarna har godkänt med Så då får man ju va nöjd. Blir gi idag ochså.. utan potatis,, uploadfromtaptalk1356791705395.jpg Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Utan potatis, denna rätt kräver potatis, ungefär som att älska utan partner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Utan potatis, denna rätt kräver potatis, ungefär som att älska utan partner.. FF äh,det går bra att älska utan partner.o billigt är det oxå. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu