Kenneth4618 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Rester Gräddstuvad Pytt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Rester här också,skinka och lax är slut men några sillabitar och köttbullar fanns dock kvar. Julölen var väl si så där men ned skall den hur som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Idag var det dags att rensa lite i kylen. Pytt i panna - vad annars.? Lite köttbullar, prinskorvar, falukorv, skinka, bacon, stekt potatis osv. Snabbt, gott, enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Pannkakor ,satt fint efter all julmaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Idag blir det stuvade Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Idag blir det stuvade Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Tror fan jag skall härma dig där. La fram falukorv förut och låg och lura på om det skulle bli mos eller makaroner till. Men nu blir det stuvat...har du några speciella stuvningsknep o dela med dig av mästerkocken eller kör du en vanlig?? Go kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Idag vart det köttsoppa,limpmacka med brännevinsost!!!mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Thai mat i kväll kycklingvingar med bambu och curry . Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Oj glömde bilden ... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Idag var jag rätt less på julmaten, så det fick bli lite barnmat att bryta av med, ( och. ja jag vet, det är köpebröd...men ibland har man bara inte tid...) Blev Tortilla med lite hem mald nötfärs, och kokt salsa. Bara att ta en tugga... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Någon som fortfarande är sugen på julemat? Detta är lite av vad jag tryckte i mig . Man kom ner i lagom tid tills skinkan plockades ur ugnen. Lite senare på kvällen schwarzwaldtårta Till lunch på Julafton en rysk laxsoppa Jullbord på kvällen Med lite av varje och som grädde på moset avslutades det med en risgrynsgröt med nedvändvispgrädde toppad med sirap en litet avbrott i paketöppnandet kl halv två på natten Ny dag... sov bort lunchen.. Kalkon med "inkråm" till middag. Creme bryle och mintpäron efterpå Dags att åka hem men innan hemfärd så... Revbenspjäll tillagad i järngryta med katrinplommon och som avslut "flugsvamp med giftspindlar" Over and out. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 (ändrad) En riktig jäkla ,, gi burger som jag nu sabbar med pils,,,? en dubbel cheese med(dubbla cheese) dressing och räksallad, gurkmajo,,, utan bröd! knepigt nog så funkar det,, jag började på 123 pannor innan thairesa i okt, nu är jag nere på 115,5,, ? och ett antal changare har passerat? ska ha 105 innan nästa resa,, 28 feb Ändrades December 27, 2012 av sweeex Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Idag var jag rätt less på julmaten, så det fick bli lite barnmat att bryta av med, ( och. ja jag vet, det är köpebröd...men ibland har man bara inte tid...) Blev Tortilla med lite hem mald nötfärs, och kokt salsa. Bara att ta en tugga... Mvh. borje222 Ser gott ut! Guaqemole är roligt att göra själv också. Kreativt att experimentera fram rätt kryddblandning. Kanel + chili och lime är en bra bas där. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 (ändrad) Ohh,, en lten natt vickning ,, isreband, kryddost,krämsill,och go grejs! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Ändrades December 28, 2012 av sweeex Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Någon som fortfarande är sugen på julemat? Detta är lite av vad jag tryckte i mig . IMG_1040.JPG Man kom ner i lagom tid tills skinkan plockades ur ugnen. IMG_1045.JPG Lite senare på kvällen schwarzwaldtårta IMG_1056.JPG Till lunch på Julafton en rysk laxsoppa IMG_1061.JPG Jullbord på kvällen IMG_1062.JPG Med lite av varje IMG_1063.JPG och som grädde på moset avslutades det med en risgrynsgröt med nedvändvispgrädde toppad med sirap IMG_1064.JPG en litet avbrott i paketöppnandet kl halv två på natten Ny dag... sov bort lunchen.. IMG_1073.JPG Kalkon med "inkråm" till middag. IMG_1074.JPG Creme bryle och mintpäron efterpå Dags att åka hem men innan hemfärd så... IMG_1078.JPG Revbenspjäll tillagad i järngryta med katrinplommon och som avslut IMG_1079.JPG "flugsvamp med giftspindlar" Over and out. Du,, det där är inte rättvist! ;( men såg vansinnigt gott ut hoppas det smakade!!! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Du,, det där är inte rättvist! ;( men såg vansinnigt gott ut hoppas det smakade!!! Jag håller med sweeex. Du är grym Enis. Mot oss Gott Slut och Gott Nytt Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Räkor i ostronsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Lite Röd Curry Anka i närheten av Kho San Road.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Köv mä brö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Köv mä brö! hittade ett hak på väg hem från soi6 kl 0600 på morron som gjorde grymma korvme brö! nånstans mitt på beachroaden där,, , kluster av beer bars,,, ska leta bilden! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Någon som fortfarande är sugen på julemat? Detta är lite av vad jag tryckte i mig . Over and out. Allt såg fantastiskt gott ut och rysk laxsoppa var ju för mig unikt. Vad har du i den förutom lax? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Köv mä brö! hittade ett hak på väg hem från soi6 kl 0600 på morron som gjorde grymma korvme brö! nånstans mitt på beachroaden där,, , kluster av beer bars,,, ska leta bilden! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Köv mä brö! hittade ett hak på väg hem från soi6 kl 0600 på morron som gjorde grymma korvme brö! nånstans mitt på beachroaden där,, , kluster av beer bars,,, ska leta bilden! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Gräddstuvad pytt på de som fanns i frysen ...div korv och köttbullar. Vörtlimpa till de. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 (ändrad) Ugnstekt falukorv med hemstampat mos.Grabben har lov och bestämmer som vanligt.Minimjölk så klart att dricka till Ännu en nykter jul hamnoi,det du Ändrades December 28, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu