acdc Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Här är pytt på thailändskt vis tror jag Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Här är pytt på thailändskt vis tror jag Ha det Vidrigt att kalla det för pytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 (ändrad) Idag blev det en V8:a på kinesen ..jäkligt fint faktiskt V8:a= vårrulle och 8:a starköl Nä det blev minivårrullar/friterade räkor/fläskkött i starksås och bara 2 starköl (än så länge) I eftermiddag blir det julbordsresterna//skinnspiken Ändrades December 25, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 . . Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 (ändrad) Oxfilé rödvinsås med stekt potatis på en restaurang i chiang-rai Ändrades December 25, 2012 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Detta blev det till lunch Somtam, korvsallad och omelett samt korvsallad utan chilli till barnen. Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Är det inte ganska smaklöst det där ? , tar nog hellre en pytt he he pytt vart det för mig idag till frukost eftersom man blev uppjagad ur sängen extra tidigt . Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 (ändrad) Med vänlig hälsning, Ändrades December 25, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Det blev lax med hummer sås och ungs gratinerad duches potatis ... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Hemgjord pytt i panna fan va gott det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Kalkon idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Cheese Cake Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Tjena! Svenskt Julbord serverat på landsbygden i Thailand.(inte idag utan på Julafton) Hemmagjorda köttbullar,potatisgratäng,jansson,skinka,revben,ägg med kaviar,korvar,löksill,nybakat bröd,ost m.m Till detta kalla Chang samt välkyld Absolut raspberri(tyvärr ingen Hallands fläder) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 (ändrad) Fiskpinnar å ris med rosepeppar dressing. Onyttigt!! Ändrades December 26, 2012 av Jimmy 666 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 När vår inneboende High School student nyligen åkte tillbaka till USA då tog hon med sig en burk Surströmming som en "överraskning". Burken öppnades av hennes far vid deras släkt- och Julmiddag igår. Det blev ett blandat mottagande och denna svenska "delikatess" föll väl inte riktigt alla i smaken ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 När vår inneboende High School student nyligen åkte tillbaka till USA då tog hon med sig en burk Surströmming som en "överraskning". Burken öppnades av hennes far vid deras släkt- och Julmiddag igår. Det blev ett blandat mottagande och denna svenska "delikatess" föll väl inte riktigt alla i smaken ha ha Ja dom smakar ju iaf... Det är mer än vad jag nånsin kommer göra =). Håller med snubben som säger "What the point???" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Har inte käkat än så jag får se vad det blir. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 @S-N Tack för dagens gnägg men kunde du inte ha skickat med tillbehören och hur det skall ätas din elaking. Själv har jag bara ett svagt minne från barndomen när morsan skulle äta det, slutade med att farsan grävde ned burken. Men en stor eloge till amerikanarna som provade något en luktöverkänslig stolle som mig aldrig kommer att göra. Vi bjöd ett par från USA som vi delade tågkupé med i Kina på lakrisal , efter en minut så frågade mannen artigt om man fick spotta ut den. Dom fick med en rulle att bjuda sina vänner på hemma i USA, det tog ett tag att övertyga dom att folk faktiskt gillar det och att det inte är "buttericks" godis. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 @S-N Tack för dagens gnägg men kunde du inte ha skickat med tillbehören och hur det skall ätas din elaking. Själv har jag bara ett svagt minne från barndomen när morsan skulle äta det, slutade med att farsan grävde ned burken. Men en stor eloge till amerikanarna som provade något en luktöverkänslig stolle som mig aldrig kommer att göra. Vi bjöd ett par från USA som vi delade tågkupé med i Kina på lakrisal , efter en minut så frågade mannen artigt om man fick spotta ut den. Dom fick med en rulle att bjuda sina vänner på hemma i USA, det tog ett tag att övertyga dom att folk faktiskt gillar det och att det inte är "buttericks" godis. Även vår inneboende avskydde lakrits, själv älskar jag den smaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 (ändrad) Inte bilder från dagens matbord utan julaftonens julbord, men som alltid på julen så äter man ju samma rätter en vecka efter julbordet så även idag blev det detta Mvh BBJ Edit: Sorry lite omkastning bland bilderna, det fungerar inte riktigt som det ska med editering när man bifogar bilder. Ändrades December 26, 2012 av BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Hej. Idag ryckte jag in som kock här i Huay Khwang. Blev det här för att mätta ca 10 pers. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Köttfärsgratäng för att bryta julmaten. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Hoppade över detta idag till förmån för en rejäl majonäsmacka mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 börjar på att tröttna på all julmat.så det blev en fiskgratäng...köpte torskfile,,,hemmagjort potatismos,,pulversås från Ica med citron o dillsmak.allt i en form o in i ugnen...tyvärr ingen bild på detta.men jäkligt gott blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Dagens jultallrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu