thainenne Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 idag alldeles for mycket,, igar kvall provsmakades julskinkan och en tallik Finsk sommarsoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Har bara käkat några hårdbröd mackor med julskinka och srarksenap.Ska svälta mig tills jag kommer till morsan och farsan då ska jag äta dom ur huset. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 bra det, kan jag hyra ett rum av Dej nar jag kommer till Sverige igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 I dag åts (och dracks) det svenskt julbord på The Pool i Pattaya. Gott som tusan men alkolåset på datorn verkar fortfarande vara ur funktion. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Det bidde lite julmat, nu är det Kalle som gäller.. Sen får vi se om tomten kommer.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Igår, när jag kom fram till Buriram, blev det räkfrossa. Jag och frun delade på 1 kg och hon åt inte särskilt mycket av det, men mer somtam. Litet Khao Phad Goong blev det också. Idag blev det kyckling med grön curry hemma i Krasang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Det är väl som hos alla andra, julmat idag som gäller. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 ser gott ut Borge222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Skål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Klassisk julbord inne hos grannarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Klassisk julbord inne hos grannarna WP_000271.jpg Såg mulligt ut o OP oxå men den solkiga kudden på stolen är ingen aptitretare God Jul på dig //Lillpitten Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Här drogs det på som vanligt vid jul. Man måste få unna sig lite gott ibland och när passar det som bäst om inte på självaste julafton. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Såg mulligt ut o OP oxå men den solkiga kudden på stolen är ingen aptitretare God Jul på dig //Lillpitten Grannfrun har svår Skolios så hon måste ha en kudde bakom ryggen tyvärr Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Ja här blev det oxså lite jul middag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 (ändrad) Lagar babymat. 1år. Fläskfärs, morot, potatis, broccoli, ägg. 1 matsked ketchup, 1 matsked soja, 1 knivudd salt och peppar. kokade grönsakerna mosas. Finhackade potatis/morot ska stekas som den är med fläskfärsen. Ingen stektyta ska det vara så man får röra i ett. 7 portioner + klara. Semper släng dig i väggen. Med vänlig hälsning, Ändrades December 25, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 idag blev det gammal skapmat fran igar till frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 det blev ingen julmiddag igår,mycket beroende på mängden dryck som inmundigades.. gjorde dock allt klart igår förutom potatisen som kokades nu på möra. så nu känns det som man äter rester fast det blir första julmaten nu.ganska torftig tallrik men har med det mesta jag gillar så får duga. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Gravlax måste man ju ha till jul. Jag fick tag i en fin laxbit på Makro Blandade socker, salt och mald vitpeppar och strödde på. Plus dill förstås. På med ett "lock" och så in i kylen. Nästa dag: vända och näsnästa dag vända igen. Klart ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Det blev inget julbord i år. Utan julmackor. Basen till mackorna är detta Först ut blev förstås en skinkmacka. Sen skulle deat vara korvmack men i avsaknad av prinskorv blev det Salami. Nu skulle det käkas rödbestsallad. Jag hittade en burk på Makro. Men int' f--n var det rödbetssallad Språkproblem, eller vad ? Nåja det gick ner med inlagda rödbetor också. Nu var det äntligen dax för .. Laxmackan. Himelsk god det blev 2 st. Som måltidsdryck valde jag genomgående, Sportdryck ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Lagar babymat. 1år. Fläskfärs, morot, potatis, broccoli, ägg. 1 matsked ketchup, 1 matsked soja, 1 knivudd salt och peppar. kokade grönsakerna mosas. Finhackade potatis/morot ska stekas som den är med fläskfärsen. Ingen stektyta ska det vara så man får röra i ett. 7 portioner + klara. Semper släng dig i väggen. Med vänlig hälsning, Vi gör likadant tillagar egen barnmat blir bäst så + att man vet vad man ger barnen = inga konstiga tillsatser medmera. Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 konsig julmat idag mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 konsig julmat idag 002.JPG mvh walle Är det inte ganska smaklöst det där ? , tar nog hellre en pytt he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 konsig julmat idag 002.JPG mvh walle Gud så gott, får se när dottern kan fixa det igen, älskar suschi.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Är det inte ganska smaklöst det där ? , tar nog hellre en pytt he he Är nog benägen att hålla med dig där, det är beställning som ska lev så fort plogbilen varit här, vilket ser ut att dröja. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Idag blev det lite pytt på julmaten smakade förträffligt. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu