Khemmarat Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Nja berusad, high är nog rätt epitet... High on life, fast efter dom bilderna vette fan om det inte har snetänt bigtime Just det, och inget svar.. hög är nog rätt....man får väl en riktad höger imorgon Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Thai kaka till kvälls fikat och en eller två kanske tre whisky .... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) Jag brukar alltid akompanjera mina måltider med bilder men idag glömde jag tyvärr kameran. På grund av olika omständigheter, så blev det en förjulafton med familjen idag och tyvärr inget på själva julafton. Jag har ätit julbord på flera av Sveriges bästa restauranger men inget går ta mig fan upp mot morsans mat! Leif Mannerström hade varit avundsjuk på hennes sillinläggningar och hon gör ta mig sjutton de godaste köttbullarna jag någonsin ätit! Så idag (och alla andra dagar) ger jag min älskade mor den respekten hon förtjänar för den kärleken hon lägger ner i all sin matlagning! Tack mamma, du är bäst! Ändrades December 22, 2012 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Nattvickning Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Du äter väl alltid riktig mat . Rriktig dryck ? Bild på Singha och Chang År broder berusad ? Vem fan har kapat min inoggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Och riktig dryck Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Va fan har har du blitt tokig ,dricker du sån smörja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Va fan har har du blitt tokig ,dricker du sån smörja Nej för fan ngn har kapat mitt lösenord här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Säkert en Göteborgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Säkert en Göteborgare Tror Somalier jag... Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Jag har fan glömt bort att äta något efter lunch, får väl krypa ner i sängen & smutta på frugans bröstmjölk. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Idag blir det riktig mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Singha o Chang i alla ära, men titta på första bilden i första inlägget: Jag tror jag svimmar, är det inte RIS på tallriken 33:an äter RIS, NU är Undergångshel*etet här iaf. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Nattvickning Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Puhhh, ordningen återställd. En riktig Sam Sip Sam:are till nattvickning iaf. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 (ändrad) Tja, på dom första av 33 miniatyrbilder var det mest flott, som vanilgt. Dock på den sista matbilden såg det ganska trevligt ut! Angående den fina dryckesbilden, kan man säga att när fan blir gammal blir han religiös! Kul,33;an , att du äntligen kommit till insikt om vad som är god öl! Mvh Amja Ps God Jul, gnällgubbe! Ds Ändrades December 23, 2012 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Tja, på dom första av 33 miniatyrbilder var det mest flott, som vanilgt. Dock på den sista matbilden såg det ganska trevligt ut! Angående den fina dryckesbilden, kan man säga att när fan blir gammal blir han religiös! Kul,33;an , att du äntligen kommit till insikt om vad som är god öl! Mvh Amja Ps God Jul, gnällgubbe! Ds Har du luktat på korken nu igen Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Lunchen idag Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Igår blev korv potatismos med Barnbarnen.. Detta blev det till frukost, med en kopp jawa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 I natt blev det en kalsongfyllenattmacka. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Tja, på dom första av 33 miniatyrbilder var det mest flott, som vanilgt. Dock på den sista matbilden såg det ganska trevligt ut! Angående den fina dryckesbilden, kan man säga att när fan blir gammal blir han religiös! Kul,33;an , att du äntligen kommit till insikt om vad som är god öl! Mvh Amja Ps God Jul, gnällgubbe! Ds Ja thaimat är väl mest flott och är väl ganska svårt att fritera utan flott eller hur köksmästaren ,det är för den skull jag inte äter thaislafs bla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 provat julskinkan och lite kottbullar m.m. ris ala malta som avslutning,, hemmagjord saftsas pa rod fanta,,haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 En 'liten' jultallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 (ändrad) Till julen måste man ju ha lite Hemmapiskad majonäs Två äggulor En tsk senap 1 msk vitvinsvinäger/citron 2,5 dl matolja Salt och peppar Blanda äggulor senap och vinäger med stavmixer eller liknande Kör i oljan lite i taget Tillsätt salt och peppar efter smak. Till laxen måste man ju ha hemmagjord Hovmästarsås/gravlaxsås 1dl senap stark söt 1äggula 2 msk socker 1 krm salt 0,5 krm vitpeppar mald 2 tsk vitvinsvinäger 1 dl rapsolja 1 dl hackad dill Blanda senap vinäger socker salt och peppar tillsätt oljan sakta under visning Stöt dillen i en mortel med lite socker Och blanda i såsen smaka av om det behövs mer kryddor socker eller vinäger Sent from my iPhone using Tapatalk Ändrades December 23, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 På frugans begäran blev det stekt fläsk med löksås Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 (ändrad) På frugans begäran blev det stekt fläsk med löksås ImageUploadedByTapatalk1356277618.696989.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Såg jäkligt gott ut ,det får du gärna bjuda på nästa gång jag har vägen förbi skåneland he he Ändrades December 23, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Såg jäkligt ut ,det får du gärna bjuda på nästa gång jag har vägen förbi skåneland he he Haha ja e jag bara hemma och har fläsk i skafferiet så är du välkommen. Go mad möed mad og mad i rättan tid. Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Korv stroganoff och bira Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu