Kenneth4618 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Jaa ärligt så är jag inte så jävla lätt att tas med i veckorna, men jag har valt att ha ett andningshål i veckan.. Å nu ere ju Jul å då fyrdubblas ju allt eller hur?? Så idag käkade jag en sak som jag längtat efter hela veckan, pepparkakor med mjölk... Å ang. välbärgad... Ja jo visst men jag hoppas att komma tbx. till utseendet som jag hade för fem år sedan... (jag hade magrutor när jag va 48) Kör pepparkakor med grönmögelost så blir det både rätt och fel men gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Efter en påträngande julhandel i residensstaden som är känd för sina gurkor tyckte jag att jag var värd lite junkfood för första gången på flera månader. En MAX BBQ Dream, frittes, chilicheese och cheddardip. Sköljdes ner med en cola och gratis kaffe MAX.JPG Hoppade du in bakom disken och tillverkade den själv ... för den såg ju skapligt ut... . inte som de trafikolyckor till burgare man blir serverad på i vanliga fall på Max, Mc donalds etc. /Enis Ps... vad sugen jag blev på en CLOCK hamburgare plötsligt... ds "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Hoppade du in bakom disken och tillverkade den själv ... för den såg ju skapligt ut... . inte som de trafikolyckor till burgare man blir serverad på i vanliga fall på Max, Mc donalds etc. /Enis Ps... vad sugen jag blev på en CLOCK hamburgare plötsligt... ds MAX gör CLOCK-rena burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Hoppade du in bakom disken och tillverkade den själv ... för den såg ju skapligt ut... . inte som de trafikolyckor till burgare man blir serverad på i vanliga fall på Max, Mc donalds etc. /Enis Ps... vad sugen jag blev på en CLOCK hamburgare plötsligt... ds Clock det var längesedan.. Jag klämde alltid 2 big clock varannan fredag på 80-talet när farsan mötte upp mig i stan. God Jul /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Hoppade du in bakom disken och tillverkade den själv ... för den såg ju skapligt ut... . inte som de trafikolyckor till burgare man blir serverad på i vanliga fall på Max, Mc donalds etc. /Enis Ps... vad sugen jag blev på en CLOCK hamburgare plötsligt... ds Mcdonalds ä skit men Max är väl något sånär ätliga, åtminstone där jag går en gång iåret typ Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 I Gävle när jag växte upp fanns varken MC Donalds, MAX, Burger King, CLOCK eller FRASSES ... men vi hade Tennstopet... med värmeskåp fyllda med enkel och dubbel cheese ... satan vad goda de var .. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 men vi hade Tennstopet... [/qu Tennstopet finns i Kungliga hufvudstaden och är där inte förknippad med hamburgare. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Idag gled man in på en räkmacka på grund av tidsbrist... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Crosskitchen frukost Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Det blev bl.a. fisk till riset här i Huay Khwang idag.. recept : typ sötsur med tomat. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Ikeas Julskinka i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Lite mix av Thai mat från en fest i Jakobsberg i går kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Idag blir det riktig mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Gryta med smak från gulasch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Kvällens personal mat på Berns lite extra lyx nu inför Julen .... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Kvällens personal mat på Berns lite extra lyx nu inför Julen .... Inte dålig personalmat, sånt gick väl inte för sig på Wallenbergs tid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Idag blir det riktig mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Och riktig dryck Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Och riktig dryck Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Nu får man se upp för nu kan grisar flyga och hin håle själv har skridskor på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Och riktig dryck Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Så små bilder, kan de va prepps eller Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Frun gjorde någon Thai rätt i kväll vet ej vad, var dock fruktansvärt stark så jag är nu inne på min fjärde öl ..... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Idag blir det riktig mat Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Du äter väl alltid riktig mat . Rriktig dryck ? Bild på Singha och Chang År broder berusad ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 kokade risgrynsgröt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 kokade risgrynsgröt Gröt har jag inte ätit sedan jag blev starkare än morsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Min, bara min...och skulle man inte bli mätt, får man väl ta sig en natt-macka... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Du äter väl alltid riktig mat . Rriktig dryck ? Bild på Singha och Chang År broder berusad ? Nja berusad, high är nog rätt epitet... High on life, fast efter dom bilderna vette fan om det inte har snetänt bigtime... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu