hamnoi Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 (ändrad) Då det blev en massa äggvita över efter att jag hade griljerat skinkan så tänkte jag göra en omelett på efterbörden, inget att rekomendera, smakade inte nått. Tur att man hade både Norrlandsguld 5.3 och Hartwall orginal 7,5 och Famouse Grouse 40,0 som smakförstärkare, glutamat är det bara tanten som äter. Kör du en clirre kl 19? Sänkte du hela flaskan . God Jul//Hn Ändrades December 21, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Då det blev en massa äggvita över efter att jag hade griljerat skinkan så tänkte jag göra en omelett på efterbörden, inget att rekomendera, smakade inte nått. Tur att man hade både Norrlandsguld 5.3 och Hartwall orginal 7,5 och Famouse Grouse 40,0 som smakförstärkare, glutamat är det bara tanten som äter. Spar äggvitorna till någon god efterrätt gör nått gott med märräng till jul. Lycka till! Kör du en clirre kl 19? Sänkte du hela flaskan . God Jul//Hn Hmm, ja eller så har han dubbelnick men glömt att switcha över. Mystiken tätnar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Kör du en clirre kl 19? Sänkte du hela flaskan .God Jul//Hn Jag ska äta snabbmakaroner eftersom jag är medlem i klubben he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Jag ska äta snabbmakaroner eftersom jag är medlem i klubben he he. Bildbevis tack . God Jul//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Ho hI hA gÖTT!!!! hAMNOI gO jUL!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Bildbevis tack .God Jul//Hn Ett bildbevis skulle få dig att spy he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Kör du en clirre kl 19? Sänkte du hela flaskan . God Jul//Hn Näe, än så lever jag och vet kanske vad jag lägger ut på forumet... För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Näe, än så lever jag och vet kanske vad jag lägger ut på forumet... Ok, så det en intern diskussion du hade med dig själv då som du delade med dig av. Glöm inte o ge ditt alter ego fler tips.kanske o slå på mindre groggar . Gog Jul/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Ok, så det en intern diskussion du hade med dig själv då som du delade med dig av. Glöm inte o ge ditt alter ego fler tips.kanske o slå på mindre groggar . Gog Jul/Hn Mitt alter ego?? Hur menar du nu? Jag är bara jag både som vanlig medlem och som moderator. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Mitt alter ego?? Hur menar du nu? Jag är bara jag både som vanlig medlem och som moderator. Nu skall jag inte babbla sönder den fina mattråden mer men... Läs vad du skrev och vad du citerade så trillar nog poletten med alter ego ned. Du berättade om en smaklös omelett på äggvitor mm... lite senare citerar och tipsar du dig själv att spara äggvitorna för att göra en maräng till jul Kanske var det modden Jonasn som tipsade medlemmen Jonasn vad vet jag.. Det är en såkallad clirre.. dvs...citera och diskutera med sig själv. För topic så käkade jag grillade kyckling med en potatissallad fullspäckad med konserveringsmedel och till det dracks det ett glas rött. Skål på dig//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Nu skall jag inte babbla sönder den fina mattråden mer men...Läs vad du skrev och vad du citerade så trillar nog poletten med alter ego ned. Du berättade om en smaklös omelett på äggvitor mm... lite senare citerar och tipsar du dig själv att spara äggvitorna för att göra en maräng till jul Kanske var det modden Jonasn som tipsade medlemmen Jonasn vad vet jag.. Det är en såkallad clirre.. dvs...citera och diskutera med sig själv. Du verkar vara i form i kväll Hamnoi.Man får skratta.God jul ovh skål!!!! För topic så käkade jag grillade kyckling med en potatissallad fullspäckad med konserveringsmedel och till det dracks det ett glas rött. Skål på dig//Hn PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Fan det blev någe fel.Skål Hamnoi du verkar vara i god form.Man får skratta.God jul till dig och nära och kära. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Nu skall jag inte babbla sönder den fina mattråden mer men... Läs vad du skrev och vad du citerade så trillar nog poletten med alter ego ned. Du berättade om en smaklös omelett på äggvitor mm... lite senare citerar och tipsar du dig själv att spara äggvitorna för att göra en maräng till jul Kanske var det modden Jonasn som tipsade medlemmen Jonasn vad vet jag.. Det är en såkallad clirre.. dvs...citera och diskutera med sig själv. För topic så käkade jag grillade kyckling med en potatissallad fullspäckad med konserveringsmedel och till det dracks det ett glas rött. Skål på dig//Hn Det var defenetift inte inte ett clirri inlägg. Jag kom på lite senare hur man kunde göra för att få det att smaka lite bättre eller vad man kan använda efterbörden till. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Nu skall jag inte babbla sönder den fina mattråden mer men... Läs vad du skrev och vad du citerade så trillar nog poletten med alter ego ned. Du berättade om en smaklös omelett på äggvitor mm... lite senare citerar och tipsar du dig själv att spara äggvitorna för att göra en maräng till jul Kanske var det modden Jonasn som tipsade medlemmen Jonasn vad vet jag.. Det är en såkallad clirre.. dvs...citera och diskutera med sig själv. För topic så käkade jag grillade kyckling med en potatissallad fullspäckad med konserveringsmedel och till det dracks det ett glas rött. Skål på dig//Hn Sluta orka vara så jäkla medveten... Ska vi supa eller ska vi analysera??? Pojkvasker... Mummel mummel Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Köttbullarna fixade till julbordet ,,o blev en middag till det i kväll men hång som man var så glömde man o ta bild på tallriken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Har stått med olika inläggningar, röror och diverse julmat, när grabben kom och frågade: - Får vi ingen mat idag -? Blev lite ställd, men hade mycket färs hemma, så det fick bli lite barnmat... Spagetti med köttfärssås som kryddats med krossade trattkantareller, och färska chilli / paprika frukter. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Mitt alter ego?? Hur menar du nu? Jag är bara jag både som vanlig medlem och som moderator. Nu skall jag inte babbla sönder den fina mattråden mer men... Läs vad du skrev och vad du citerade så trillar nog poletten med alter ego ned. Du berättade om en smaklös omelett på äggvitor mm... lite senare citerar och tipsar du dig själv att spara äggvitorna för att göra en maräng till jul Kanske var det modden Jonasn som tipsade medlemmen Jonasn vad vet jag.. Det är en såkallad clirre.. dvs...citera och diskutera med sig själv. För topic så käkade jag grillade kyckling med en potatissallad fullspäckad med konserveringsmedel och till det dracks det ett glas rött. Skål på dig//Hn Fy fan vad äckligt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Fy fan vad äckligt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Haha å när fan förnekade du dej senast?? Sköt om dej tjyvgubbe... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Idag blev det grekiskt. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Har stått med olika inläggningar, röror och diverse julmat, när grabben kom och frågade: - Får vi ingen mat idag -? Blev lite ställd, men hade mycket färs hemma, så det fick bli lite barnmat... Spagetti med köttfärssås som kryddats med krossade trattkantareller, och färska chilli / paprika frukter. Mvh. borje222 Trattkantareller i all ära, men prova att använda krossad svart trumpet som krydda, den är koncentrerad svampsmak. By the way, kan du PM:a lite spaghetti till mej?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Trattkantareller i all ära, men prova att använda krossad svart trumpet som krydda, den är koncentrerad svampsmak. By the way, kan du PM:a lite spaghetti till mej?? Ja, ja...nu börjar gubben tröttna på bantningskuren... (Själv är man ju så smärt och smidig, så man inte skulle komma på sådana dummheter..) Som min gamle mormor brukade säga: - Du ser välbärgad ut...- Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Ja, ja...nu börjar gubben tröttna på bantningskuren... (Själv är man ju så smärt och smidig, så man inte skulle komma på sådana dummheter..) Som min gamle mormor brukade säga: - Du ser välbärgad ut...- Mvh. borje222 Jaa ärligt så är jag inte så jävla lätt att tas med i veckorna, men jag har valt att ha ett andningshål i veckan.. Å nu ere ju Jul å då fyrdubblas ju allt eller hur?? Så idag käkade jag en sak som jag längtat efter hela veckan, pepparkakor med mjölk... Å ang. välbärgad... Ja jo visst men jag hoppas att komma tbx. till utseendet som jag hade för fem år sedan... (jag hade magrutor när jag va 48) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Jaa ärligt så är jag inte så jävla lätt att tas med i veckorna, men jag har valt att ha ett andningshål i veckan.. Å nu ere ju Jul å då fyrdubblas ju allt eller hur?? Så idag käkade jag en sak som jag längtat efter hela veckan, pepparkakor med mjölk... Å ang. välbärgad... Ja jo visst men jag hoppas att komma tbx. till utseendet som jag hade för fem år sedan... (jag hade magrutor när jag va 48) Magrutor på gamla dar = förmodligen fattig alt. sjuklig... Ha det... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Magrutor på gamla dar = förmodligen fattig alt. sjuklig... Ha det... Mvh. borje222 Nja det rätta epitetet vore nog. kåt... Jag insåg värdet av att ha fler rutor än en... Å jag hade iaf. delvis rätt... Men jag har i alla tider älskat mat, visst jag har hatat mitt intresse åxå.. De e lättare nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Efter en påträngande julhandel i residensstaden som är känd för sina gurkor tyckte jag att jag var värd lite junkfood för första gången på flera månader. En MAX BBQ Dream, frittes, chilicheese och cheddardip. Sköljdes ner med en cola och gratis kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu