Khun Chang Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Musslor med koriander och basilika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Håller på att laga Rotmos och fläsklägg, ska försöka inkomma med bilder när det står på bordet. Vi har käkat det en gång på en lunchrestaurang för ett halvår sedan, och tjejen tyckte att det var kanongott och det har varit ett jäkla tjat efter att jag påtalade att det var fusklagat (pulvermos mm.) Så igår började jag koka läggen efter alla konstens regler, och nu är rotsakerna färdiga för stampen. Men det är ju hett som i helvete i köket... Så i kväll när hon kommer hem från jobbet så är det upp till bevis. Synd att jag är bortbjuden annars hade jag kommit över rotmos e mumma det he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Jag åt en Albansk korv på Kvibergs marknad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 (ändrad) klyftpotatis med fläskfile o bernesås farsan nöjd men jag skulle gärna byta till thainudlar (under förutsättning att man är i Thailand då) nu ska vi ha glass o smultron från hagen sedan öl o popkorn till vm finalen Ändrades Juli 11, 2010 av BankAnaconda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Det blev nått nytt för mig i dag. En Kebabplanka som smakade alldeles ypperligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Nu blev man hungrig:crazy: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Bondomelett /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Fy fan va gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + e de värt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Fy fan va gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur vet du det Håller med ser mycket gööööööttttttttt ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Ris och hotdog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 sommrigt enkelt och gott "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Bullens pilsnerkorv och till det valde jag ett glas kall mjölk.. Nu dags för lite snyltad film Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 sommrigt enkelt och gott Enis, Jag kan erbjuda dig gratis husrum i BKK och motkravet är att du lagar mat.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Idag vart det en stor "Fish & Chips" med en kall stor Chang på foodcourten på femte våningen på MBK i Bangkok Hejdlöst gott faktiskt efter ett antal kilometer i byggnaden Kan verkligen rekommendera det stället Fanns en hel massa olika matkulturer att välja från, Thai, Bali, Muslimskt, Italienskt, Mexikanskt, Japanskt, kött, seafood, noodles etc etc etc Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Endast en stor Chang Beer Classic..görr gött..Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Sjökrogens saffransfisksoppa toppad med aioli och vitlöksbröd Halstrad regnbågsfilé med smörslungad gurka och dillhollandaise Frozen philadelphia cheesecake med färsk jordgubbssås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 1 Kilo tigerräkor frästa i smör med limejuise toppat med curry, rör om, bra lördagsmat på kvällen, jag bjöd på det i Thailand när jag var där i april på tjejens restaurang som hon har å dom vart stormförtjusta i det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Igårkväll var vi på stor housewarminparty några hus bort från tjejens kompis i Bangkok Massor av god mat att knapra på och whiskey och Leo öl att smutta på Senare på kvällen kom 2 otroliga disco-utrustade pickuper och parkerade vid tomten och kopplade ihop bilarna så dom spelade samma Ibiza-club discodunk flera timmar Dessutom kom 2 Katoyer och uppträdde med dans på ett av stenborden i trädgården I bakgrunden på en bildkanon och filmduk spelade ett bildspel med hur huset byggts Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Sjökrogens saffransfisksoppa toppad med aioli och vitlöksbröd Halstrad regnbågsfilé med smörslungad gurka och dillhollandaise Frozen philadelphia cheesecake med färsk jordgubbssås Va, ingen bild som vi kan dregla till? Vad har hänt Enis? Det lät iaf oerhört gott. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Idag vart det frukost inne på JatuJak Weekend Market på ett riktigt bra ställe vi hittade ganska mitt i Club-sandwich för mig och nudlar med kyckling, färsk svamp och bambuskott till tjejen Lemonjuice och is-te att dricka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Ett stycke tallrik med tonfisksallad "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 snyggt Enis undrar bara hur du belyser käket för det är väll inte blixt ser en liten skugga undre tallriken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Grabbarna var ute och fiskade idag Titta närmare... Ut med dem.. Den långa tar vi! (ål) Smarrigt med ål till öl och grabbsnack... Och småfisk till efterrätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Mumsigt buzzen... Här blev det grillat "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Halv/Hel-fabrikat för hela slanten men det gick ner "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu