Odin Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Nu när jag ser er skinkätares frosseri så vill jag bara rekommendera Whiskeysenap.. Sattan va god den e... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Skinkmacka med ättiksgurka är inte fy skam “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Bidde både frukost lunch och middag idag också.. litet smakprov.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 FFF bjöd på kyckling med currisås o lite ris till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 FFF bjöd på kyckling med currisås o lite ris till detta.. IMG_0205.JPG FF ojjOjj nu måste jag gå å kolla vad som finns i kylen, Lynn va på julbord igår, så hon bantar idag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 De e bara 15 minuter kvar tills att mina grillade fläskben e klara...Mmmmmm. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Frun gjorde friterad lax till middag och jag åt lite julmat provade även laxen riktigt god med lime sås och grönsaker.. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 igår kväll blev det beefeater igen alltid lika gott...jag åt walewska o frugan tog en ribs..jättegott! sen blev det lite kändisspaning på nidbar o papagayo..kvällen avslutades med lite italienskt bubbel..trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Tja.. Bidde frukost, lunch och middag idag också.. Frukostris.. .. med bl.a. .. makrill.. morning glory.. griskött.. Sen blev det äkta faranglunch med en espresso.. sen thaimiddag på det.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Pasta med Chorizo och vitlökssås Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Laab-moo + en Chang på Patong beach, inte helt fel Skickat från min Blade via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Först en lunchfika på Swensens med en 5-kulors och en kaffe Sedan på kvällen en BBQ Bacon-burgare på Sizzler med champinjonsoppa och massa god sallad som tillbehör Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 den godaste thaimat man kan tänka sig::thaiomelett, soppa med grön curry o kyckling, tom yam med räkor o en smörstekt firre.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 den godaste thaimat man kan tänka sig::thaiomelett, soppa med grön curry o kyckling, tom yam med räkor o en smörstekt firre.fantastiskt gott!! T o m jag tycker det ser riktigt aptitligt ut. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Stekt fläsk med Broccoligratäng... LCHF men gott ändå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 den godaste thaimat man kan tänka sig::thaiomelett, soppa med grön curry o kyckling, tom yam med räkor o en smörstekt firre.fantastiskt gott!! På Twin Palm ser jag jobbar Pon? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Idag väldigt spartanskt. Grejor och grunkor med sås o nyttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 På Twin Palm ser jag jobbar Pon? hon jobbar o ser ut att må bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Industrinat.. Helt OK.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Blev en 5-kulors och en kaffe på Swensen idag igen... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Idag var en fin dag med både first och second dinner.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Idag blev det julskinka med potatisgratäng och en hamnoidricka lite rödbetssallad och slotts starka höjde nivån lite.Mätt och belåten efter en liten napp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Nu ligger grisärslet ute i garaget och suger i sig lite go tvåtaktsdoft, samtidigt som den kyler ner sig lite av ungnsvärmen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Jahaja, nu gick det inte att fortsätta på det förra inlägget Här är grisärslet inköpt och marineras i förpackningen med legerblad å sånt godis Undrar varför dom bara har färdigkokt av det här fabrikatet? jag vill inte ha samma smak som grannen (tillman är en av grannarna) Här är den färdig för att köras in i ugnen Och nu är den färdigbränd Nu ska den få bli lite lagom sval i garaget, och suga i sig lite goo tvåtaktsdoft, sen är det kllart för provsmakning, naturligtvis är herr Chang med och provsmakar Mmmmm de va gott med några bensinmacksmackor med juleskinka på och stark senap Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Hmm ..steksill med potatismos med sirapsgrotta ,,,o lingonsylt förståss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu