husse Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Javvist tusan, jag lagar ju mat ikvöäll Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 FF ville pannbiffsmacka men inte FFF, så fixade en pytt i panna åt henne.. Sen fick det bli 2 Maitan mackor till FF.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Grabben och jag har just smällt i oss varsin kebabpizza med efterföljande koma,men gott är det ibland Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Gott med något varmt i magen innan jag ska ut och jobba inatt. Med risk för att bli förpassad till "Thaislafsets vänner" Tom Yum med Ris! Phet dee mak. ARROI Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Grabben och jag har just smällt i oss varsin kebabpizza med efterföljande koma,men gott är det ibland Ungefär samma kalori och sockerintag som en flaska Vodka... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 (ändrad) Ungefär samma kalori och sockerintag som en flaska Vodka... Förmodligen betydligt mer men jag har koll på sockret :thumbsup:En flaska vodka är nyttigare för stunden men inte i morgon Ändrades December 14, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Passade på att fylla 29+ idag så jag tog med mig dotter, sonen och hans gf till lokala thaihaket. Efteråt fikade vi lite hemma hos mig och gottade i oss lite sött. Nu ska jag pusta ut på soffan och dricka balkongkyld Lidl's julmust och kolla på The Big Bang theory Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Passade på att fylla 29+ idag så jag tog med mig dotter, sonen och hans gf till lokala thaihaket. Efteråt fikade vi lite hemma hos mig och gottade i oss lite sött. Nu ska jag pusta ut på soffan och dricka balkongkyld Lidl's julmust och kolla på The Big Bang theory Men Mannen börja ät Kost? Såg smarrigt ut men men??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Förmodligen betydligt mer men jag har koll på sockret :thumbsup:En flaska vodka är nyttigare för stunden men inte i morgon Mmm respect, men du blir betydligt mindre pk. efter en flaska vodka jala präktgubbe.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Och. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Mmm respect, men du blir betydligt mindre pk. efter en flaska vodka jala präktgubbe.. Mycket kan du beskylla mig för men PK,nänä närmar mig en karatefylla med stormsteg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Mycket kan du beskylla mig för men PK,nänä närmar mig en karatefylla med stormsteg Johoorå de kan jag, när herrn e på den torra sidan e han sååå jäkla Pk det går att bli... Men jag vet och har sett den (låt oss säga ) naturliga sidan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Johoorå de kan jag, när herrn e på den torra sidan e han sååå jäkla Pk det går att bli... Men jag vet och har sett den (låt oss säga ) naturliga sidan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Kost??? Tänkte du på den nedre bilden eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Passade på att fylla 29+ idag så jag tog med mig dotter, sonen och hans gf till lokala thaihaket. Efteråt fikade vi lite hemma hos mig och gottade i oss lite sött. Nu ska jag pusta ut på soffan och dricka balkongkyld Lidl's julmust och kolla på The Big Bang theory Grattis Vurre, Big Bang rules! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 En kebabpizza med räkor, paprika, färska tomater och bearnaisesås för att fylla på kaloriförrådet inför helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Blev sugen på detta efter att jag kom hem från jobbet nu på morgonen. En tonfiskmacka med äkta majonnäs! Enkelt men ack så gott! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Blev sugen på detta efter att jag kom hem från jobbet nu på morgonen. En tonfiskmacka med äkta majonnäs! Enkelt men ack så gott! Hackad lök så är den fullbordad he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Hackad lök så är den fullbordad he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Gräslök din jäkla barbar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Gräslök din jäkla barbar... Går det också naturligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 New York Steak.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Har precis laddat ur kameran.. Chicken satay från i onsdags Herr Chang luktar sig till maten satang sås (hot) i stekpannan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 ett stycke svans i grytan, tar lång tid, själv tog jag rätt på levern och gjorde en gräddstuvning( han inte ta bild på levern) förbenat gott. Hjärta och tunga åkte i frysen så länge, djuret var en tjur som slaktades häromdagen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 (ändrad) En spaghetti carbonara var det som skafferiet och kylen erbjöd, vem fan vill gå och handla i det här snöovädret? Ändrades December 15, 2012 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu