ellim63 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Idag blev det en Twin Palms Resortmiddag,Farmers delight Och thailandsfebern slog till så jag blev tvungen att lägga mig tills anfallet gått över. precis incheckade o nästan 2 veckors thaislafs tänkte jag äta samma, men det blev stekta nudlar med kyckling. frugan åt en sallad med vitlöksrevbensspjäll...jag tog ett par tre öl frugan drack tomatjuice. efter maten skulle frugan ha en rackare.en tolva bacardi med mixad annanas....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Khao Pat.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 (ändrad) Mysigt Ohj hälsar till Oropin urskt stavning !!! Ha det Underbart!!! Ändrades December 12, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Var Det en Långsynt Chorizo? Tror inte kameran va nykter idag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 precis incheckade o nästan 2 veckors thaislafs tänkte jag äta samma, men det blev stekta nudlar med kyckling. frugan åt en sallad med vitlöksrevbensspjäll...jag tog ett par tre öl frugan drack tomatjuice. efter maten skulle frugan ha en rackare.en tolva bacardi med mixad annanas....jättegott!! o sen blev hon lite lurig, o det är för det mesta trevligt.tjkillivipp!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Man ska inte läsa den här tråden på kvällen.. Nattmacka: Majonäs, tonfisk och curry.. God Natt! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Varit sjuk i 2 dgr nu, så detta fick smörja gråset idag, gick ner utan lingon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Idag blev det fläskfile, färsk svamp. bambuskott och lite grönsaker. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Idag blev det fläskfile, färsk svamp. bambuskott och lite grönsaker. Mvh. borje222 Du glömde att det var ris till Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Du glömde att det var ris till Ja det var ju det som var själva delikatessen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 (ändrad) Ja det var ju det som var själva delikatessen... Mvh. borje222 Tror du är lite 33:an rädd hihihi.Men du är en jäkel på att göra aptitlig mat Ändrades December 12, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Omelett med champinoner, prosciutto och parmesanost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Tror du är lite 33:an rädd hihihi.Men du är en jäkel på att göra aptitlig mat Mer rädd för frugan om jag inte hade ätit upp, när hon lagat mat... Vi kör åtminstone med skalat ris... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Hemlagade köttbullar (gjorda på blandfärs) kokt potatis, hemlagad lingonsylt och brunsås samt råkostsallad (som gjordes på riven vitkål + rivna morötter i olja och vinäger samt lite socker). Till detta Amerikansk champagne (Coca cola). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Jaha då blev det bruna bönor med fläsk o falu i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Blev korvstroganoff idag Lilltösen gillade det med Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Idag bidde det Kellogs Cornflakes panerad kycklingfilé fylld med ädelost . till detta lite kaninmat och vatten i glaset. ´/Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NisseCambo Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Jaha då blev det bruna bönor med fläsk o falu i dag. Inte för att jag vill gnälla i denna supertråd men det ska vara potatis till, basta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Inte för att jag vill gnälla i denna supertråd men det ska vara potatis till, basta Nej för tusan Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 Nykokt skinka med ärtstuvning. Testade med salpeter i saltlaken, hade inte hunnit tränga in helt. Oscar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 Idag blev det en svensk tradition,ärtsoppa med Slotts starka och pannkakor med grädde och sylt.På det en kaffe med en lussebulle(gul)mätt och belåten just nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 Till lunchen idag: Kan ju säga att dagens roligaste luciatåg är nog Veterinärstudenternas på Ultuna förutom egenpåhittade sånger om profesosrer och andra som slarvat bort pengar och vad dom gör på biljardbordet på kåren, Lucian va en skäggig en som inte skulle försöka sjunga, stjärngossarna har bröst och korta kjolar, pepparkaksgubbarna likaså, Tärnorna va en riktig blandning av både svarta och vita, tomten hade grön vit luva. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 Till lunchen idag: Kan ju säga att dagens roligaste luciatåg är nog Veterinärstudenternas på Ultuna förutom egenpåhittade sånger om profesosrer och andra som slarvat bort pengar och vad dom gör på biljardbordet på kåren, Lucian va en skäggig en som inte skulle försöka sjunga, stjärngossarna har bröst och korta kjolar, pepparkaksgubbarna likaså, Tärnorna va en riktig blandning av både svarta och vita, tomten hade grön vit luva. :ahh: Har Knasen börjat extraknäcka med lussetåg oxå En del gör allt för att gno ihop pengar till nästa resa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 (ändrad) FF testar om bilderna blir bra IPhone 4S... Det blev lite strömming över som räckte till några mackor.. Ska försöka få med bilden som är tagen med stora kameran.. Tror det gick bra tack P3... FF Ändrades December 13, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 13, 2012 Dela Inlagd December 13, 2012 Inte för att jag vill gnälla i denna supertråd men det ska vara potatis till, basta Potatis till pasta låter lite tårta på tårta om du frågar mig Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu